Mitä tuli luokkasi kiusaajista?
Kommentit (39)
pojista tuli lääkäri ja ambulanssikuski
oli anoreksiaa, kleptomaniaa ja ulkomaalainen mies, josta erosi. Vilpittömästi säälin häntä, ei ole vieläkään saanut elämäänsä kuntoon.
toinen sosionomi
ja kolme muuta opiskelee yliopistossa jotain kaupallista
- pahin on ilmeisesti IT-alalla
- sosionomi (uskomatonta) ja töissä lastenvalvojana!!!
- duunari, kotiäiti, hänen kanssa olen ystävystynyt aikuisiällä.
toinen puoli kuolleita joko oman käden tai rikoksen kautta.
Mua haukkuivat, koska olin hieman pyöreä, mutta en kuitenkaan edes ylipainoinen.
raviohjastaja, luokanopettaja.
Kuka ravikuski on ollut koulukiusaaja! Kerrokerro, tiedän sen henkilön ihan varmasti!
Kotiäitejä varmaankin.
Moni kotiäiti on "uravalintansa" tehnyt siksi, että on erityisen empaattinen ja fiksu - sori vaan, eli kantaa huolta lastensa hyvinvoinnnista keskivertomamitsua enemmän, ja haluaa tarjota heille juuri sen turvallisen ja hyvän lapsuuden, jolta ei ainakaan koulukiusaajaksi tarvitse ryhytä.
t. eräs koulukiusattu kotiäiti, jonka kiusaajat ovat takuuvarmasti viskanneet lapsensa tarhaan 9kk iässä.
Perusti suht menestyvän lastensisustusnettikaupan. Ja toisesta kiusaajasta tuli myös menestynyt, on yhdessä järjestössä töissä ihan hyvässä asemassa.
Tekee kansainvälistä ja sosiaalista työtä.
lukioon ei mennyt kumpikaan pojista ja vanhassa kotikylässä kuuluvat asustavan.
mutta jonkinasteista syrjimistä (tyyliin "mä en leiki sun kaa") harrastaneista tuli mitä mistäkin. Joku on toimittaja, joku lastenhoitaja, joku puheterapeutti, joku markkinointipäällikkö jne.
Minusta tuntuu, että osa lääkäreistä on pikemminkin ollut kouluaikoina kiusattuja/hiljaisia nörttejä, jotka ottavat nyt takaisin korkojen kanssa, kun ovat päässeet arvohierarkiassa kapuamaan ammatinvalinnan kautta ylös päin.
ikäistään 10vuotta vanhemman näköinen hän oli kun kaksoisleuka hulmuten käveli vastaan kesällä. Ja yhtä ruma kuin äitinsä.
raviohjastaja, luokanopettaja.
Kuka ravikuski on ollut koulukiusaaja! Kerrokerro, tiedän sen henkilön ihan varmasti!
nekin on julkisia henkilöitä, kyllä niiden nimen voi mainita! Stubbikin mainittiin nimeltä!
terveisiä vain Outille!