Lue keskustelun säännöt.
Kiinnostaako 6-vuotiasta vielä autot-leffajutut?
16.10.2009 |
Minkä ikäisten juttu se on?
Mietin vain lahjaa kummipojalle...
Kommentit (2)
Avaus oli jotain "6-vuotiaan kaveriongelmat". Voin nostaa ketjun:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on ollut pari vuotta tosi kova autot-fani, eikä kiinnostus näytä vähenevän.