Lue keskustelun säännöt.
sijaisvanhemmuudesta..
24.09.2009 |
onko kokemuksia!!kertokaa mielipiteitä asiasta..Voiko käydä töissä, jos ottaa sijaislapsen vai pitääkö jäädä kotiin?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla