Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen teiniäiti (nuori äiti, joita av:lla paljon moititaan), haluatko kysyä jotain?

Vierailija
16.10.2009 |

Taustoja sen verran...

olin 23v. kun sain esikoisen (eli av:n kauhistelijoiden mielestä tosi nuori) Minulla oli silloin omistusasunto mieheni kanssa. olimme ollut yhdessä 7v. Minulla oli ylioppilastutkinto ja ammatti (nykyisin myös toinenkin ammatti) sekä lisäksi vakituinen työpaikka. Mieheni oli 26v. ja hänellä myös vakituinen työpaikka. En tupakoinut raskauksien aikana, enkä nykyäänkään. Nuorempana poltin. Alkoholia käytän todella harvoin. Nyt lapsia on kaksi ja kumpikin edelleen kotihoidossa ja ikää on 26v. Kumpaakin imetin 6kk. Lasten kanssa ulkoilen päivittäin, samoin ulkoilee mies. Ruokaa teen päivittäin, samoin pesen pyykkiä ja siivoan jne.

Haluatko kysyä nyt jotain minulta, teiniäidiltä, joka ei kuulemma tiedä mistään mitään, enkä varmasti osaa lapsistanikaan kasvattaa täyspäisiä aikuisia....

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni nuori äiti! Itse olin todella teini saadassani esikoisen olin vain 17-vuotias! Kävin hän syntymän jälkeen lukion loppuun ja nykyisin olen jo lähes 40-vuotias johtavassa asemassa oleva toimitusjohtaja.

Missä päin asut?

Vierailija
22/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä... toisessa ketjussa 23v. on teiniäiti ja toisessa samanikäinen on jo elämää nähnyt äiti. Mutta kiva jos en olekaan teiniäiti =)

Ajattelin jos jollain on jotain kysyttävää näinkin nuorelta äidiltä, joka ei av:n mukaan oikein tiedä mistään mitään niin nyt on hyvä tilaisuus keskustella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa oli hauskaa, kun tajusin, että mähän olen teiniäiti! Esikoinen syntyi kun olin 19-vuotias, nyt mä olen 20 ja esikoinen just täytti vuoden. Naimisissa oltiin kun lapsi syntyi ja tulevaisuuden suunnitelmatkin kohtalaisen selvillä.

Itse en tuntenut itseäni mitenkään teiniäidiksi, paitsi mammakahvilassa, jossa oli tosi vanhoja (mua 10-20 vuotta vanhempia) äitejä. Kävin siellä pari kertaa, mutta ainoa anti oli se, että tunsin itseni tosi nuoreksi ja kauniiksi, mikä oli sekin ihan mukavaa kyllä.:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi