Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä 162 cm ja 55 kiloa, todellakin pitäisi laihduttaa!

Vierailija
27.07.2009 |

Minulla kun on vielä pötkömäinen tasapaksu vartalo, pienet erikokoiset rinnat ja kuopparinta, lattea perse, lyhyet jalat jne...vikoja. Olen aina kokenut, että ainoa keinoni näyttää oltakin on olla hyvin hoikka, eli MAX 52 kg. Mutta on se vain helvetin vaikeaa, kun en enää perheenäitinä jaksa olla nälkäkuureilla..jotakin nautintojakin kun on elämässä oltava! Ottakaa kantaa!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että vatsalihastreenikin vain kasvattaa vatsaa..

Vierailija
2/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun paljon. Mulla on kyllä selvä vyötärö ja pysty peppu, rinnatkin erottuu, mutta olen myös omasta mielestäni liian läski. Haluaisin olla kapeampi ja läskittömämpi. Se onnistuu vaan lisäämällä treenimäärää, mihin en pysty ajankäytön vuoksi tai vähentämällä syömistä.

Oon varmaan sitä sorttia, joka kerää jokaisen suupalan kehoonsa, nyt syön n. 1200-1400 kcal/vrk enkä laihdu. Jos yhtään lipeän, paino nousee.

Vierailija
4/26 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli yli 2 vuoteen..mutta jos laskisin, menisi varmaan 2000 rikki useampana päivänä viikossa. En kyllä tajua mitä valitat, jos sulla on tissit, vyötärö ja peppu. Mulla ei ole niistä MITÄÄN!

ap

Vierailija
5/26 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 155cm painan 60kg, pitkät kädet ja lyhyet kanankoivet. perse on leveämpi kuin ladonseinä ja rinnoista ei ole tietoakaan. Lisäksi ihoni on kamalassa kunnossa sellua käsiä myöten täynnä.

Silti kuljen bikineissä rannalla ja kehtaan näyttäytyä omana itsenäni.

T.30v yh

Vierailija
6/26 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/26 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tällä hetkellä 57 kg ja ylimääräistä on. Eilenkin kun kävin lenkillä jenkkakahvat ja vatsamakkara ja pohkeet höllyvät! Minulle kaunein paino oli 52 kg, mutta se oli nuorena ennen lapsia (painoin myös 46 kg, mutta se oli yläasteaikaa). No, lasten jälkeen tsemppasin itseni liikunnalla ja painoin 54 kg. Se oli myös kaunis paino ja siihen olisin tyytyväinen vieläkin. Kyllä lapsenkin kanssa siihen pystyy, esim. 30-60 min kiinteyttävää jumppaa iltaisin television edessä.

Vierailija
8/26 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisikin pötkövartalo, lattaperse ja lyhyet jalat. Lapset tuskin arvostavat korkeammalle sitä, jos olet 52kg kuin jos olisit 55kg tai jopa 60kg. Voi olla, ettei juuri kukaan ulkopuolinen vartalossasi eroa huomaa, vaikka sinusta ero olisikin aivan valtava.

Vierailija
9/26 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

persjalkainen, lattaperseinen, rinnaton pötkylä!

Ei ne jalat siitä kasva, vaikka muutaman kilon vähemmän painaisitkin.

Miten usein nautit niitä "nautintoja"? Nekin kun maistuu vielä nautinnollisemmilta kun niitä nauttii harvemmin.

Vierailija
10/26 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan että pitäisi laihduttaa. Parempi että suhtaudut itseesi sillä tavoin että painosi on sama koko loppuiän teitpä mitä tahansa. Ajatuksesi suuntaavat tärkeämpiin asioihin ja elämään.

Vierailija
11/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ruveta harrastamaan liikuntaa ja saada kroppa timmiin kuntoon. Tolla painolla 52 kg näytät todennäköisesti vaan huonovointiselta ja kuivalta kuikelolta.

Vierailija
12/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa voisi olla parempi, saisit vähän muotoja ja persettä.

Vierailija
13/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen kaikkea uutta elämänasennetta. Laihuus ei tee susta kaunista, vaan terve itsetunto ja fyysinen terveys. Takapuoli komistuu vaikka pyöräilemällä, osta vaikka semmonen peräkärry mihin laitat lapsukaiset kyytiin. Oikeilla vaatevalinnoilla saat itsellesi vyötäröä ja jalkoihin pituutta. Usko vaan, näillä keinoilla tehdään julkkiksista ja tähdistäkin kauniita, ei pelkästään nälkäkuureilla ja leikkauksilla.

Vierailija
14/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELI. Tymhät jutut saa tyhmiä vastauksia.

Vierailija
15/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihon, kaikki tulee mahaan. Eli näyttäisin vain paksuna olevalta :(

Vierailija
16/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oli vitsi, olihan???

Mä olen 156cm ja 58kg ja oikeasti - en ole läski, en ollenkaan!! Tosin lihasta löytyy jonkin verran ja jaksan juosta kaksikin tuntia yhteen pötköön.

Mutta ok, kun olin se 48kg niin olin hoikka - mutta oma olo oli HUONO. Ja mies tykkää minusta enemmän näin. On enemmän peffaa ja rintaa..

Ja mullakin on lyhyet jalat, mutta en pidä sitä vikana, en ollenkaan. Voitan aina kisan kun katsotaan kenellä on lyhimmät jalat!! :) Ja kehujakin olen kuullu että olen aika sitkeä sissi kun juoksen maratoneja näillä jaloilla.. hih.

Keskity mielummin oikeisiin asioihin.. Ainiin, lapsia on meillä 3 kpl.

Vierailija
17/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun jo niin paljon kuin jaksan ja ehdin, eikä just nyt ole varaa uudistaa vaatekaappia :(

Vierailija
18/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun jo niin paljon kuin jaksan ja ehdin, eikä just nyt ole varaa uudistaa vaatekaappia :(

Jos liikut niin että sen havaitsee kropassa eikä tyyliin kerran viikossa, vika on päässäsi, ja kymmenen, viidentoista vuoden päästä kadut että voi helvetti kun en ymmärtänyt NAUTTIA kropastani, kun se oli vielä nuori ja hehkeä ja HOIKKA. Oikeasti. Nimimerkillä been there done that.

Vierailija
19/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti paremmalta, vaikket kerkiäisi käydä lenkillä kovin usein. Paljon vaan keskivartaloliikkeitä, syville vatsalihaksille, ts. korsetti kuntoon. Core, pilates jne.

Vierailija
20/26 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllinen treeni on mahdottomuus, kun on 1,5v lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi