Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustusasiaa: miten tekisitte

Vierailija
15.10.2009 |

Olen ostanut edullisesti poistomyynnistä uutta kirjahyllyn pätkää. Ovat puuta, pähkinää ja valkoista kuultomaalia.

Aion siirtää olohuoneessa nyt olevat vanhat, toimivat, mutta aika rumat hyllyt nyt 4 v lapsen huoneeseen kirjoille ja leluille. Ne ovat rumat lähinnä siksi, koska ovat mustat ja ovet smaragdinvihreät. Malli sinänsä ok, selkeä, on avohyllyä ja pari ovea ja kuntokin ok, vaikka tosi vanhat (ostettu joskus 1993-1994). Ovat jotain paksua huonekalulevyä.

Olin ajatellut maalata ne valkoiseksi ja ovet liitutaulumaalilla, ehkä somistaa muutamalla sisustustarralla laitaa. Mutta nyt ei oo aikaa eikä oikein rahaakaan siihen.

Aion nyt kuitenkin tehdä sen siirron, kun saan apua siihen ensi viikon lopulla. Olen siis yh. Eli puran kirjat pois ja kasaan ne uudet hyllyt olkkariin ja niihin laitan omat kirjani, dvd-levyt, cd:t. Sitten siirretään ne lapsenhuoneen seinälle ja lastenkirjat noihin ja lelut. Mulla on hommattu muutama noihin koloihin mahtuva korikin.

Tekisittekö sen, vaikka ehkä sitten lastenhuone tummenee ja on ehkä varaa hoitaa se maalausasia vasta keväämmällä?

Nyt siellä lapsen huoneessa ei oo mitään hyllyä, kirjat ovat olkkarissa ja parissa muovilaatikossa ja leluja siellä täällä lelulaatikoissa. Meillä on paljon kirjoja. Hyllyille mahtuisi kaikki hyvin ja tilaa jäisi peleille, palapeleille, laatikoihin mahtuu erinäinen pikkukama tyyliin dublot. Ovien taakse saisi sekatavaraa esim. piirustus- ja askatelutavarat hyvin jemmaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos saat vähän ylimääräistä rahaa, niin osta ekana ne sisustustarrat, saat isoilla tarroilla mustaa piiloon. Hyllyynhän tulee värikästä tavaraa, kirjoja, leluja.

Satsaa siihen nyt, että haet jostakin rautakaupasta sellaiset raudat, millä saat hyllyt kiinni seinään ylhäältä, että jos kiipeilee, ei kaadu.

Keväällä on parempi muutenkin maalata ne hyllyt, kun joudut ehkä pitämään ikkunaa auki. Varaudu että mustaa joudut maalaamaan piiloon usemman kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla