Miksi oi miksi mä saan tälläsiä deittiviestejä?
Sulla on kiinnostava profiili.
Nähdään viikonloppuna. Lupaan että nautit. Kauan. Paljon.
Haluaisin deittailla kanssasi... ;D Et pety. Kerro ehdot.
Olen siis arvostettu, hyvässä asemassa, itsestäni huolehtiva, siisti, asiallinen, tasapainoinen, ehdottoman luotettava. Kuten sanoin, saisin kyllä liveseuraa muutenkin.
Olen 189cm, 90 kg, keskiruskeat lyhyet (omat) hiukset, ei silmälaseja, ei partaa eikä viiksiä. Urheilen säännöllisesti 2-4 kertaa viikossa. Olen jaksava, kestävä ja mittava (23cm).
Seksissä olen monipuolinen ja osaava ja mielikuvituksekas.
En tupakoi.
Sinusta toivon:
- olet kokeilunhaluinen seksissä
- kondomin käyttö kaikissa seksivaiheissa on sinulle itsestään selvää
Kommentit (15)
Eihän se nyt mikään seksipalsta ole.
Ja mitä olet sinne itsestäsi kirjoittanut? riippuu paljon näistä asioista.
Mulla on myös profiili Suomi24:ssä. Taitaa tyypillä olla haku päällä...
on kertonut, että suomi24:ssa on paljon miehiä jotka lähettävät saman viestin kymmenille naisille. Ovat siis keskustelleet saamistaan viesteistä ja samalta tyypiltä oli tullut kaikille justiinsa sama viesti. Aika epätoivoista.
ja myös kerron millaisilta miehiltä EN halua viestejä. Toi sama tyyppi varmaan lähettää tuota viestiä järjestelmällisesti kaikille naisille siellä niinkuin joku tossa jo mainitsikin. Tosi ärsyttävää silti ettei vaivaudu lukemaan niitä profiileja tarkemmin.
ap
Noi on tosiaan tuollaisia spämmejä vailla tarkkaa kohdetta. Laita rohkeasti vaan viestiä niille jotka SUA kiinnostaa.
Minä viestittelen naisten kanssa pidempään, olen kohtelias ja charmantti sillä välin kuin tuo sinulle viestitelly mies paneskelee siellä täällä.
On kovaa olla kohtelias, mutta välillä tekisi mieli seksiäkin.
ja lähettää normaaleja viestejä eikä tolalsta törkyä. En mä mitään kohteliaisuuksia kaipaa vaan viestejä fiksuilta ja kohderyhmääni vastaavilta miehiltä.
ap
on lähinnä naisille kiva tapa nostaa itsetuntoa. Miehet saavat viesteihinsä 1-2 vastausta. Olen puhunut asiasta ystävieni kanssa ja tilanne on heillä sama.
Olemme täysin tavallisia akateemisia suomalaisia miehiä.
sain kymmeniä viestejä lyhyessä ajassa Suomi24:lla, suurin osa jotain ällötysviestejä tai muuten täysin epäsopivilta miehiltä (tyyliin asuivat toisella puolen Suomea, ikäeroa 30 vuotta vaikka etsin omalta alueelta max. 10 vuotta vanhempaa tms.)
Mieheni sai vastauksia muutamaan lähettämäänsä viestiin, juuri kukaan ei tainnut hänelle viestiä laittaa ensiksi. Ei kuulemma napannut ne naisten viestit jotka vastauksiksi tuli, sillä niissä ei ollut oikein mitään asiasisältöä vaan jotain tulevan viikonlopun biletyksien pohdintaa yms.
Nykyinen mieheni olikin ainut mies, jolle itse laitoin viestiä että kiinnostaisi tutustua paremmin, ja sitten kirjoittelimmekin pitkiä kirjeitä jonkin aikaa. Tapasimme, tapasimme uudestaan ja nusasimmekin siinä sitten ja nyt olemme olleet jo piiiiitkään yhdessä :)
jos sopiva nainen ei satu kohdalle. Jos sä meet baariin, niin ethän sä sielläkään päädy sänkyyn jokaisen kanssa, jonka kanssa juttelet. Vai oletatko niin?
Jos seksikin olisi välillä kivaa, niin sit sun täytyy hakea seksiseuraa. Jos taas haet pysyvämpää parisuhdetta, niin sun on vaan hyväksyttävä se totuus, että siinä menee hetki, ennen kuin suhde etenee seksiin asti. Ja just tuo edellä mainittu, että kaikkien kanssa ei synkkaa niin hyvin, että siihen seksivaiheeseen edes päästäisi.
Luotan perinteiseen metodiin eli menen baariin.
Mi
Kyllähän siellä todellakin naisetkin hakee ihan tosissaan seuraa. Mutta kun netissä valikoima on laaja, niin eihän se pidemmälle etene, jos juttu ei luista. On aika helppoa siirtyä seuraavaan. Enkä kyllä ymmärrä mitä järkeä olisikaan junnata jossain sellaisessa viritelmässä, joka ei alusta asti tunnu hyvältä.
Mutta kyllä siellä parejakin syntyy vaikka kuinka paljon, eikä se olisi mahdollista, ellei naisetkin olisi tosissaan.
Oikeastaan tässäkin ketjussa naisilla näyttää olevan enemmänkin se käsitys, että miehet hakee siellä vain seksiseuraa, eikä kunnollisia miehiä ole siellä lainkaan. Mies taas näkee asian juuri päinvastoin.
Ei kannata lannistua parista epäonnistumisesta, kun meri on täynnä kaloja.
Voi vaikuttaa tuohon asiaan.