Mitä ajattelet pitkätukkaisesta pojasta?
Meillä 9v poika kasvattaa pitkää tukkaa. Saa kuulla siitä koko ajan ja kaikilta.
Toiset päivittelee kuinka on pitkä tukka. Toiset neuvoo että mene parturiin. Joidenkin mielestä tukka on hieno.
Poika on täysin kyllästynyt muiden kommentointiin aiheesta. Kommentoidaanko muiden pitkätukkaisen poikien tukkaa?
Kommentit (56)
ja paksu pitkä tukka kun on siisti käy ihan yhtä hyvin kuin tummakin.
T: tummatukan äitee
ja paksu pitkä tukka kun on siisti käy ihan yhtä hyvin kuin tummakin. T: tummatukan äitee
ihmisiä täällä on. Toisaalta, olenhan minäkin vähän rajoittunut, kun mun silmään näyttää se 9 mm siilitukka typerältä useimpien poikien päässä. Harvat näistä kynityistä pojista erottuu mun mielestäni tapetista mitenkään. Joillekin sopii, mutta se vaatii kasvoilta vähän persoonallisuutta.
-pitkähiuksisen kolmivuotiaan äiti
Käyn kuumana pitkähiuksisiin. Oksettaa kaikki jakaus miehet uutsiankkureista politikkoihin.. yöks. hirveitä yrjö antti martteja..
Lyhyt tukka lapsella on helppo hoitoinen.
meillä miehelläni 41v on paksut tummat pitkät hiukset, meidän kahdella vanhimmalla pojalla on 15 ja 17 v on myös pitkät hiukset, 15 on puoleen selkään "heviletti" paksu kun hemmetti (kateellinen äitee) siis letitettynä mun ranteen paksuinen tukka... Toisella ohuempi mutta luonnonkihara, molemmat on tummia.
meillä tytöillä on toisella pitkät ja toisella lyhyet hiukset, ja pikkusista toisella pojalla on lyhyet ja 7v aloittelee hiusten kasvatusta..
Mulla on sellainen kummallinen filosofia hiusten suhteen,että oma on pääsi värjää vaikka siniseksi itse kannat joten.. aikoinaan meidän isoillakin oli ihan lyhyet jenkkisiilit koska niin halusivat, nythaluavat pitää pitkän tukan. Ja toteavatkin "arvostelioille" ettäarmeijassa sitten kaik pois.
Hiukset on minusta siitä mukava juttu, että niiden kanssa voi leikkiä miten tykkää, voi leikata vaikkakaljuksi ja kasvattaa takasin voi värjät jne.. Mukavampaa tuo on, kun se että rupeisivat vaikkanaamaansa reijittämään miljoonalla lävityksellä.
T: suurperheen äitee.
kasvattaa pitkät hiukset ja annettiin hiusten kasvaa. Käytiin kyllä ihan yhtä säännöllisesti parturissa siistimässä hiukset, joten ei hiukset epäsiistit ole ollut missään vaiheessa.
Pojalla ihan vitivalkoiset ja paksut hiukan taipuisat hiukset. Minusta hiukset eivät ole mikään maailman tärkein asia ja jos poika haluaa itse niitä, niin ei minulla ollut mitään sitä vastaan. Minusta on tärkeää, että itse on tyytyväinen ja en halua pakkosyöttää mitään stereotypiaa minkään ikäiselle.
Nyt 8-vuotiaana halusi leikkata hiukset lyhyeksi. Sai kuulla aika paljon etenkin muiden lasten vanhemmilta pitkistä hiuksistaan. Poikaa itseään ei yhtään haitannut vaikka joku luulikin tytöksi, enemmänkin nauratti asia.
Kun halusi hiukset lyhyeksi, nin varasin ajan parturille ja käytiin leikkaamassa hiukset.
ihmisiä hiusten pituuden perusteella.
Likaiset ja hoitamattomat hiukset ovat ällöttävät niiden pituudesta ja omistajan sukupuolesta riippumatta.
Omat poikani ovat saaneet aina valita hiusmallinsa itse.
Itse en palkkaisi pitkätukkaista poikaa/miestä.
Etenkin liike-elämässä miehillä pitää olla trimmattu tukka. Samoin palvelualalla.
Jos kuontalo alkaa tulla korville, kipin kapin parturiin.
Kun näen näitä rasvalettisiä pitkätukkapoikia, mietin aina, että miten vanhemmat ei ole opettaneet lastaan siistiksi. Pitkä tukka pojalla on jo hygieniaongelmakin.
Pitkä tukka pojalla osoittaa, ettei henkilö arvosta läheisiään. Siisti olemus on kohteliasta muita kohtaan.
Sitten lipsastaan naisiltakin hiukset lyhyiksi.
Kai se sama pitkätukkahygieniaongelma on naisten päässä.
Ja oikeassa olet, nimenomaan liike-elämässä ne toisia tallovat sivistymättömät mielinkielinmiehet juuri esiintyvätkin eli
varokaa puku päällä keikailevia lyhyttukkia. Kyllähän sen näki Diilissäkin. Taiteesta ei mitään väliä kunhan kauppaa vaan syntyy. Ja nimenomaan lyhyillä hiuksilla.
Itse en palkkaisi pitkätukkaista poikaa/miestä.
Etenkin liike-elämässä miehillä pitää olla trimmattu tukka. Samoin palvelualalla.
Jos kuontalo alkaa tulla korville, kipin kapin parturiin.
Kun näen näitä rasvalettisiä pitkätukkapoikia, mietin aina, että miten vanhemmat ei ole opettaneet lastaan siistiksi. Pitkä tukka pojalla on jo hygieniaongelmakin.
Pitkä tukka pojalla osoittaa, ettei henkilö arvosta läheisiään. Siisti olemus on kohteliasta muita kohtaan.Sitten lipsastaan naisiltakin hiukset lyhyiksi.
Kai se sama pitkätukkahygieniaongelma on naisten päässä.
Ja oikeassa olet, nimenomaan liike-elämässä ne toisia tallovat sivistymättömät mielinkielinmiehet juuri esiintyvätkin eli
varokaa puku päällä keikailevia lyhyttukkia. Kyllähän sen näki Diilissäkin. Taiteesta ei mitään väliä kunhan kauppaa vaan syntyy. Ja nimenomaan lyhyillä hiuksilla.
mielenkiintoista, missä sinä olet näihin hygieenittömiin törmännyt? meillä ainakin 15 ja 17 v samoin heidän 41v isäsä käy päivittäin suihkussa... 15v on muutenkin hyvteerinen ulkonäöstään... nyppii mm, kulmakarvojensa välin aukin kun ei pidä sitä siistinä, että siinä kasvais karvoja...
Hänellä on todella upean paksut ja taipuvaiset hiukset.
Joku kuittaili, tytöt tykkäs ja poika tykkäs ite.
Ainoa miinus oli, että häntä luultiin kasvojen "nättiyden" perusteella tytöksi, vaikka hän pukeutui poikamaisesti!
Halusi sitten itse eroon letistään vuosi sitten.
Anna kundisi kasvattaa, saahan sen sitten pois!
että ovat alemmasta sosiaaliluokasta.
tiedän pari mies lääkäriäkin joilla pitkät hiukset, samoin pari mies opettajaa.. jne........
tässä puhuttiin käsittääkseni pikkupojista?
tiedän pari mies lääkäriäkin joilla pitkät hiukset, samoin pari mies opettajaa.. jne........
Kysehän oli poikien pitkistä hiuksista. Itse olen sitä mieltä, että alle kouluikäisille pojille ei sovi pitkät hiukset yhtään (näyttää tytöiltä=tosi kummallisen näköistä). Kouluikäiset saa jo itse valita ja itse toivon että omat poikani eivät ainakaan ala-asteikäisinä pistä vastaan lyhyille hiuksille..
Kysehän oli poikien pitkistä hiuksista. Itse olen sitä mieltä, että alle kouluikäisille pojille ei sovi pitkät hiukset yhtään (näyttää tytöiltä=tosi kummallisen näköistä). Kouluikäiset saa jo itse valita ja itse toivon että omat poikani eivät ainakaan ala-asteikäisinä pistä vastaan lyhyille hiuksille..
söpöjö. Olen ihan hulluna niihin. Ja en ole ainoa