Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selvisi, että miehellä suhde parhaan ystäväni kanssa!

Vierailija
15.10.2009 |

Kädet tärisee, ja tekisi mieli tappaa joku...

Sain tänään tietää asiasta, kun laskin yksi ynnä yksi...

Meillä on ollut miehen kanssa ongelmia, ja erostakin on puhuttu. Viimeaikoina on kuitenkin tuntunut menevän paremmin, ja olen alkanut uskoa, että kyllä tämä vielä tästä.

Tiesin, että miehellä on ollut yksi syrjähyppy tässä eroa pohtiessamme, mutta en voinut kuvitellakaan, että kyseessä on ystäväni!!

Sama ystävä, jolle olen tilittänyt kaikki tuntoni parisuhdeongelmista. Millainen ihminen tekee tällaista. Vihaan tätä naista nyt enemmän kuin mitään tai ketään koskaan. Vihaan miestäkin, mutta miehen kohdalla petoksen jotenkin ymmärtää (minullakin on ollut yksi syrjhyppy, mies tietää, ja sanoi kostaneensa sitä), mutta että YSTÄVÄNI!

Tiedän, että kun meillä on ollut riitaa, mies on mennyt ystäväni luo tilittämään. Ja samaan aikaan olen itse saattanut olla puhelimessa tämän naisen kanssa!! Hän lohduttelee minua samalla kun mieheni on siellä!

En vieläkään voi uskoa tätä todeksi. Itkettää. Nyt tuntuu ettei ole enää ketään kenelle puhua, joten pakko tilittää tänne. En luota enää keneenkään.. : (

Paha olla. Vaikka en itsekään ole täydellinen...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän molemmilla ole ollut sen verran huono omatunto, ettei paljoa ole naurattanut. Ihan oman itsesi vuoksi suosittelen, että annat ystävällesikin mahdollisuuden kertoa tapahtuneesta. Luultavasti hän on häpeissään, pahoilllaan jne. Tarkoitus varmaankaan ei ole ollut pilkata sinua tai pahoittaa mieltäsi, vaan tilanteeseen lienee ajauduttu muista syistä, joiden kuulemisen jälkeen voit sitten pistää välit poikki ysävääsi, jos siltä tuntuu. Mitä miehesi kertoi suhteen jatkuvuudesta ja tapaamisten tiheydestä? Kuinka hän suhtaui asiaan? Väheksyen omaa osuuttaan, ylimielisesti, anteeksi antoa anoen, helpottoen, kun kaikki viimein tuli ilmi vai yhä kostomielellä pettämisesi johdosta?

Kukaan ei vahingossa "ajaudu" pettämään ystävänsä luottamusta. Kyllä se on aina tietoinen päätös.

Asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia kuin av:n perusteella voisi luulla. Vaikka ihmiset olisivatkin aikuisia, he eivät aina käyttäydy kovin aikuismaisesti, vaan joskus myös vastuuttomasti ja tavalla, jota hetken päästä katuvat.

Mutta siis en usko, että ystävä on halunnut tehdä pahaa ap:lle, vaan hyvä itselleen. Se ei tee teosta hyväksyttävämpää. Mutta petetty ei aina ole pettäjien naurun ja pilkan kohde, eikä häntä välttämättä halveksita. Päinvastoin, kyse voi olla kateudesta ja halusta olla kuten petetty ystävä.

Vierailija
22/30 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävältä. Mieheltä myös mutta olisi tehnyt sen jonkun tuntemattoman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vietti yön lapsuudenkaverin kanssa. Kaveri tilitti että kaikkein kurjinta siinä oli just se että miehen piti kaveria panna ja kaveri siihen suostui. Siinä tekee petoksen kaksi läheistä ja varmasti kova paikka.

Vierailija
24/30 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan anna sille anteeksi ja pistä miehesikin koville!!

Toki kerrot anopillekin kaiken, tietääpähän millanen poikansa on.

Vierailija
25/30 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko onko niillä kunnon suhde vai kertapano?

Vierailija
26/30 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teille tapahtuu elämässä tälläistä? Eihän tälläistä tapahdu kuin televisiossa.

Vierailija
27/30 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olet myös pettänyt miestäsi. On mielestäni melko pieni ero, pettääkö tutun vai tuntemattoman kanssa, jos pettää.

Eli katso peiliin. Lisäksi sinä taisit olla se, joka tämän pettämisen suhteessanne aloitti.

Ei kyllä riitä sympatiaa sulle nyt yhtään.

Vierailija
28/30 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olet myös pettänyt miestäsi. On mielestäni melko pieni ero, pettääkö tutun vai tuntemattoman kanssa, jos pettää. Eli katso peiliin. Lisäksi sinä taisit olla se, joka tämän pettämisen suhteessanne aloitti. Ei kyllä riitä sympatiaa sulle nyt yhtään.

Mies petti, okei, mutta myös ystävä petti luottamuksen. Ja se tekee tästä asiasta jotenkin paljon karvaamman kuin että vieraan kanssa ap:n mies olisi kuksinut.

Vierailija
29/30 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo kaikki "huolensa" työkaverilleen...mulle se ei olekaan sitten jutellut yli 2 vuoteen mitään:(

Vierailija
30/30 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ei pidä olla miehelleen vihainen, olihan itse pettänyt ensin, mutta "ystävä" on ansainnut kaiken paskan mitä saa niskaansa.

Itsehän olet myös pettänyt miestäsi. On mielestäni melko pieni ero, pettääkö tutun vai tuntemattoman kanssa, jos pettää.

Eli katso peiliin. Lisäksi sinä taisit olla se, joka tämän pettämisen suhteessanne aloitti.

Ei kyllä riitä sympatiaa sulle nyt yhtään.