Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys taas, mutta se uskontokunta missä

Vierailija
15.10.2009 |

ei juhlita synttäreitä (onko jehovat, en tiedä eikä kiinnosta), niin saako ne lapset osallistua kaverin synttäreille? Poika haluaisi kutsua synttäreilleen kaverin ja pelottaa että mokaanko homman, jos laitan kutsun..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei heille sovi niin jättää tulematta sitten. Jehovan todistajat ei juhli synttäreitä eivätkä ainakaan mun tutut myöskään käy synttäreillä. Mutta toki kutsuja voi laittaa, he ovat ihan tottuneita siihen.

Vierailija
2/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laittaisi kutsua, joku saattaa loukkaantua siitä,että "vääräuskoiset yrittävät vietellä lastani pakanallisille synttäreille".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kuin vanhempien hääpäivää?

Vierailija
4/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitäkin eri tavalla kuin kristityt.

Muuta kuin vanhempien hääpäivää?

Vierailija
5/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laittaisi kutsua, joku saattaa loukkaantua siitä,että "vääräuskoiset yrittävät vietellä lastani pakanallisille synttäreille".

Ja toisekseen jehovat käy itse tyrkyttämässä omaa uskoaa kotiovilla asti. Pitäis itse myös suhtautua avarakatseisesti toisten uskontojen tapoihin.

Vierailija
6/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä mokaat enemmän jos et laita kutsua sen lapsen uskonnon takia.

Mulla oli ala-asteella pari kaveria, jotka eivät juhlineet joulua tai synttäreitä, mutta kutsun aina saivat vaikka eivät juhliin tulleetkaan.

Vierailija
7/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laittaisin kuitenkin kutsun, koska

a) koskaan ei voi olla ihan varma, ehkä jos juuri tässä perheessä onkin asiat ajateltu toisin

b) kun et varmaksi tiedä tuota uskontokuntaa niin voihan olla etteivät olekaan jehovia ja synttäreiden juhlimattomuudelle onkin joku muu syy ja ehkä saavatkin osallistua toisten synttäreille

c) kutsumalla osoitat kuitenkin että on teidän puolesta tervetullut, että pidätte samanarvoisena, ettei siis tule syrjitty olo tms.

Vierailija
8/8 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne juhlii vaan hääpäivää ja sitten omi perhejuhliaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme