163cm/48kg
Nuo ovat siis mittani ja toisinaan minulle huomautellaan, että olen liian laiha. Itse pidän itseäni aivan sopivana ja normaalipainoisena. Olen ruumiinrakenteeltani muutenkin siro, ja jos painaisin esim. 5 kiloa enemmän, se kyllä näkyisi. Onko teidän mielestä painoni liian alhainen?
Kommentit (6)
ja mielestäni näytän hieman turhan hoikalta, mutta en sairaalta. Minulla myös siro ruumiinrakenne. 50 kiloisena vaatteet istuvat paremmin ja pidän sitä tavoiteltavana painona.
Olen itse 160 cm ja painoin aiemmin 51-52 kg, olin todella hoikka kyllä. Vähän muodokkaampi olen nyt pari kg painavampana.
imetysaikana tuon kokoinen/painoinen ja olin mielestäni laiha. Lisäksi huimasi, väsytti ja muitakin oireita, taisin olla aneeminen. Nyt painan 6kg enemmän ja olen normaali ja voin hyvin :)
samat mitat. Normaalin painoindeksin alaraja on 18.5. Olen myös erittäin pienirakenteinen ja olen aina painanut 48-49 kiloa lukuunottamatta raskausaikoja. Silloinkin paino on palautunut tuohon muutaman viikon päästä synnytyksestä. Lääkärit pitävät minua normaalipainoisena, enkä edes näytä erityisen laihalta, hoikalta kylläkin. Ja todellakin olisin lihava, jos painaisin 10 kiloa enemmän. Ainakin vyötärösuositus paukkuisia, koska on jo nyt lähemmäs 70.
samat mitat. Normaalin painoindeksin alaraja on 18.5. Olen myös erittäin pienirakenteinen ja olen aina painanut 48-49 kiloa lukuunottamatta raskausaikoja. Silloinkin paino on palautunut tuohon muutaman viikon päästä synnytyksestä. Lääkärit pitävät minua normaalipainoisena, enkä edes näytä erityisen laihalta, hoikalta kylläkin. Ja todellakin olisin lihava, jos painaisin 10 kiloa enemmän. Ainakin vyötärösuositus paukkuisia, koska on jo nyt lähemmäs 70.
painan kaksi kertaa kuin sen kuin sinä mutta vyötäröt lähes saman kokoiset. kyllä sitten ihmiset voi olla kovinkin eri mallisia...
Niinkuin näkyy yleensäkin 5 kg:n painonmuutos ihmisessä.
Jos olet terve ja syöt ja liikut normaalisti, eiköhän painosi ole ihan kohdallaan. Mutta jos ensinmainittuun viiteen kiloon viitaten pidät väkisin painosi tuossa, on se liian alhainen.