Miehet: missä asennossa nainen tuntuu tiukimmalta?
Kommentit (11)
"Tiukin" asento riippuu mielestäni naisesta (siis siitä, millainen vagina naisella on). On nimittäin naisia, jotka tuntuvat takaa tiukoilta, sitten on niitä, jotka tuntuvat tiukoilta edestä. Ei voi sanoa yleistä totuutta tähän.
Tiukin asento on, kun nainen on seleällään ja jalat yhdessä ja siis miehen jalat ovat naisen jalkojen ulkopuolella.
kun rakastelut aina loppupelistä päättyy just tuohon takaapäin juttuun. Vai eikö kumppanini halua olla kanssani liian lähekkäin eli esim masutusten?
kun rakastelut aina loppupelistä päättyy just tuohon takaapäin juttuun. Vai eikö kumppanini halua olla kanssani liian lähekkäin eli esim masutusten?
Meilläkin rakastelut päättyy aina ja joka kerta tuohon takaapäin harrasteluun. Syystä että se yksinkertaisesti on ainoa asento, joka tuottaa nautintoa sekä minulle että miehelleni, eli siinä voimme nauttia yhtä aikaa. Lisäksi se on viiden vuoden vääntelyiden ja eri asentokokeilujen jälkeen edelleen se yksi ja ainoa asento, jossa mä pystyn saamaan orgasmin, ja mieheni tahtoo sen myös minulle, ei vain itselleen.
Liekö mullakin sitten messuhalli tuolla alapäässä, aivan täysin sama. Mies saa kyllä orgasminsa missä tahansa asennossa ja mistä tahansa suunnasta, mä vain tuossa yhdessä, joten siksi näin. Lähekkäin voi olla muutenkin kuin vain seksin aikana, joten mä olen ihan tyytyväinen.
...siitä värkistä tulee, kun pistää muijan kyljelleen ja sitten jyystää sieltä takaapäin. Pikkuisen voi vielä litistää, kun painaa lantiosta. Sitten jos haluttaa katsoa, niin ei muuta kuin nostaa toisen reiden ylös, ja siinähän se koko värkki sitten avautuu.
Toinen mahdollisuus on tietty että kääritte tarpeeksi roudarinteippiä melan ympärille, niin johan alkaa oleen tiukka joka ilmansuunnasta.
...että pistää pyykkipojalla häpärit hiukan tiukemmalle.
Tiukin takaapäin, joko lusikka-asennossa tai doggystyle niin, että naisen reidet on yhdessä. Löysin ehkä perus lähetyssaarnaaja.
Tiukaksi se sillon muuttuu ku makaan sohvalla olutpullo kädessä.
Takaa kun nainen on oikein muna-asennossa pylly oikein terhakkaasti pytyssä ja selkä ketkollaan.
Vau mikä näky ja irstas tunne valtaa koko miehen.
Saispa joskus vielä silee.
juuso