Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin lomasi, ja miksi?

Vierailija
14.10.2009 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ollut kännyköitä

Vierailija
2/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheloma kanarialla. Yhtä helvettiä, en ole sen jälkeen kaivannut rantalomalle. Parempaakin käyttöä olisi sille 6000€ löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bulgariaan turistirannalle.. ensimmäinen järkytys kun tulivat koneessa tarjoomaan juotavaa ja sitten alkoivat rahaa kinumaan siitä... en tod. tiennyt, että niistä pitää ryhmämatkalla maksaa......

takana ollut rummutti jalkaansa jolloin polvensa rummuttimun selkään... kun huomautin asiasta niin alettiin vittuilemaan mulle, että jalkka puutuu ja pitää rummuttaa....

ihan kiva joo, mut kuule ei ole mun ongelma....

hotellin henkilökunta viilas linssiin mennentullen.... siivojat ottivat rahaa jos pyyhkeessä oli ripsaria.... joo tätä listaa vois jatkaa loputtomiin....

elämäni ensimmäinen ja viimeinen turistimatka 30 vuotiaana EVER!!!!!!!!!!!!!!

ja tätä rataa

Vierailija
4/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bulgariaan turistirannalle.. ensimmäinen järkytys kun tulivat koneessa tarjoomaan juotavaa ja sitten alkoivat rahaa kinumaan siitä... en tod. tiennyt, että niistä pitää ryhmämatkalla maksaa...... takana ollut rummutti jalkaansa jolloin polvensa rummuttimun selkään... kun huomautin asiasta niin alettiin vittuilemaan mulle, että jalkka puutuu ja pitää rummuttaa.... ihan kiva joo, mut kuule ei ole mun ongelma.... hotellin henkilökunta viilas linssiin mennentullen.... siivojat ottivat rahaa jos pyyhkeessä oli ripsaria.... joo tätä listaa vois jatkaa loputtomiin.... elämäni ensimmäinen ja viimeinen turistimatka 30 vuotiaana EVER!!!!!!!!!!!!!! ja tätä rataa

ja käyttää sanaa v****illa ja myöskin aika junttia on pyyhkiä ripsarit pyyhkeeseen.

Vierailija
5/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa kahdestaan etelään. Joi itsensä kaatokuntoon, haukkui ja nolasi minut julkisesti.

Vierailija
6/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkailee reittilennoilla?

Vierailija
7/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka edellisenä iltana ennen lähtöä mies ilmoitti ettei haluakaan lähteä. Tuli todella mukava "loma".

Vierailija
8/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin suunniteltu viikon venereissua. Meillä on 2 lasta joista toinen on teini. Teini sai luvan ottaa yhden kaverin mukaan, valitettavasti kaveri tuli kipeeksi ja päivän varotusajalla kukaan toinen ei päässyt mukaan tai oli jo lomailemassa muualla.

No, voitte kuvitella viikon teinin kanssa veneessä, siis teini kanssa joka ei viihdy! Se sai oikeesti melkein koko reissun pilattua. Viikon reissu kutistu viiteen päivään, enempää ei kestetty.

Vierailija
9/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusella päättänyt jo etukäteen ettei meidän perheessä teinit lähde reissuille mukaan toisten lomaa pilaamaan - just ton takia :)

Vierailija
10/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös tämän päivän teinit on pihalla elämästä...

Vierailija
11/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin suunniteltu viikon venereissua. Meillä on 2 lasta joista toinen on teini. Teini sai luvan ottaa yhden kaverin mukaan, valitettavasti kaveri tuli kipeeksi ja päivän varotusajalla kukaan toinen ei päässyt mukaan tai oli jo lomailemassa muualla.

No, voitte kuvitella viikon teinin kanssa veneessä, siis teini kanssa joka ei viihdy! Se sai oikeesti melkein koko reissun pilattua. Viikon reissu kutistu viiteen päivään, enempää ei kestetty.

Eiks tämä teini ole teidän lapsi? Ja ettekö kysyneet että miten hän mahdollisesti haluaisi viettää lomansa? Eikö teillä keskustella näistä asioista yhdessä???

Meilläkin on yksi lapsi teini-iässä mutta ei hän meidän lomia pilaa. Ennen reissua keskustellaan kaikki yhdessä minne mennään, mihin on varaa, mitä tehdään, mitä hän haluaisi tehdä reissussa ja mitä me haluttais sinä reissussa tehdä. Yhteiseti käydään läpi odotukset ja mitä haluaisi lomalla tehdä, ja kaikki on sujunut hyvin.

Vierailija
12/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kanssa ei oltu tunnettu vielä kovin pitkään aikaan, ehkä kuukausi, mikä sillon tuntui jo pitkältä. ;-DD

Lähdettiin lomalle jonka hän oli tehnyt joskus ennekin pyöräillen ex-tyttöystävänsä kanssa, mutta me lähdettiin sitten hänen autollaan, ja sovittiin että maksetaan bensat puokkiin ja kaiken muunkin.

Hän siinä selosti matkan aikana miten he viimeksi exänsä kanssa kävivät tuossa ja yöpyivät tuossa ja mihin aikaan olivat saapuneet sinne ja tänne.

Jossain vaiheessa tämä poikaystävä yhtäkkiä lopetti puhumasta mulle.

Siis koko päivän oltiin ihan hiljaa sitten. Ei sanan sanaa.

Sitten kirjoitettiin vähän postikortteja, hän kirjoitti kortin ex-tyttöystävälleen. Jee!

Noh, tultiin sitten kotiin tältä viikonloppureissulta ja poikaystävä vei mut kotiovelleni, koko matkan ei sanonut sanaakaan. Minä siinä kohtaa totesin että hyvästi ja ehkä törmätään.

Minusta tämä oli siinä. Lähdin sen kesän jälkeen opiskelemaan toiselle paikkakunnalle.

Ja minulle myös selvisi että ei tämä exä ollutkaan niin kauhean exä kun mitä poikaystävä oli antanut ymmärtää vaan että heille oli tullut vaan riita ja pitivät kait jotain "taukoa" mutta että he olivat muuttamassa yhteen tämän meidän loman jälkeen, kämppäkin oli katottuna.

Noh, meni siitä joku puoli vuotta ja tämä poikaystävä ilmestyi vanhempieni kotioven taakse (asuin silloin vielä vanhempieni luonna kun seursteltiin) ja kyseli missä olen!!

Joo...great!

Vierailija
13/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa 22-vuotiaana. Olin ajatellut, että olisi kivaa vain rentoutua ja maata viikko auringossa...Ketut! Meinasin tylsistyä hengiltä. Vespavuokraamo ei suostunut vuokraamaan vespaa jostain syystä, machoillen putiikinpitäjä selitti, ettei vuokraa ajopelejä yksinäiselle naiselle kun se on liian vaarallista(!).

Odotettu venereissu peruttiin huonon sään takia. Yhtenä päivänä sain auringonpistoksen ja yhden päivän pilasi seuraani lyöttäytynyt brittinainen, joka itkua vääntäen haukkui humalaista poikaystäväänsä ja alkoi esittää marttyyria kun en jaksanut loputtomiin kuunnella hänen vuodatuksiaan.

Lisäksi työnantaja pommitti viesteillä, joku tärkeä kirje oli hukkunut postissa ja se aiheutti vielä stressiä.

En rentoutunut siis yhtään. Toista kertaa en rantalomalle lähde. Tosin ei se hiekassa makaaminen ollut muutenkaan minua varten.

Vierailija
14/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin suunniteltu viikon venereissua. Meillä on 2 lasta joista toinen on teini. Teini sai luvan ottaa yhden kaverin mukaan, valitettavasti kaveri tuli kipeeksi ja päivän varotusajalla kukaan toinen ei päässyt mukaan tai oli jo lomailemassa muualla. No, voitte kuvitella viikon teinin kanssa veneessä, siis teini kanssa joka ei viihdy! Se sai oikeesti melkein koko reissun pilattua. Viikon reissu kutistu viiteen päivään, enempää ei kestetty.

Eiks tämä teini ole teidän lapsi? Ja ettekö kysyneet että miten hän mahdollisesti haluaisi viettää lomansa? Eikö teillä keskustella näistä asioista yhdessä??? Meilläkin on yksi lapsi teini-iässä mutta ei hän meidän lomia pilaa. Ennen reissua keskustellaan kaikki yhdessä minne mennään, mihin on varaa, mitä tehdään, mitä hän haluaisi tehdä reissussa ja mitä me haluttais sinä reissussa tehdä. Yhteiseti käydään läpi odotukset ja mitä haluaisi lomalla tehdä, ja kaikki on sujunut hyvin.

Me ei aina keskustella, välillä tulee tilanteita että tehdään myös niin kuin me vanhemmat ja nuorempi sisarus halutaan. Haluttiin lähteä veneilemään ja teini mukaan, yksin ei jätetä. Kaverin sai ottaa mukaan mutta ei sitten päässyt. Käytös vaan oli sellaista että sitä ei enää jaksanut katsoa. Mikään ei huvittanut, naama rutussa koko ajan, purki ärtymystään sisarukseensa koko ajan jne. Kyllä ne osaa jos vaan haluaa.

Kiva että teillä on teini joka on aina mukava. Meilläkin on ihan kiva nuori, mutta välillä iästä johtuen osaa olla hankala. Toisaalta ymmärrän ihan hyvin venereissun. Oli pettynyt kun kaveri ei päässytkään lähtemään ja ei ton ikäisille enää parasta seuraa ole oma perhe.

Me muuten ollaan tehty myös reissuja mitä teini on ehdottanut. Lontoossa oltiin hiihtolomalla, mutta välillä pitää tehdä niinkuin me vanhemmat halutaan.

Vierailija
15/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä joi ja haukkui meidät. Siinä sitten yritettiin "nauttia" lomasta. Yksin riekuin jossain keinussa, ei kavereita, ei tekemistä.

Vierailija
16/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelibudjetilla tyyliin elämiseen 5 e päivässä lähdettiin erääseen miljoonakaupunkiin ja otettiin se toiseksi halvin majoitus jostain 70 km päästä keskustasta. Halvin olisi kai ollut patja jumppasalin lattialta.

Kämppä oli 10 hengen yhteismajoitus siis jossain huitsin nevadassa (minä ainoa nainen huoneessa). Porukka poltteli pilveä ja kuorsasi. En nukkunut kuin pari tuntia yössä tuon mesomisen ja kuorsauksen vuoksi. Lisäksi koko viikko meni siihen että etsittiin uutta majapaikkaa jota ei löytynyt meidän budjetilla. Jäi nähtävyydet näkemättä.

Jeesjees.

Mies on yhä sama mutta tämän reissun jälkeen olen minä valinnut paikan jossa yövytään.

Vierailija
17/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoja takiaismaisia ukkoja ja kauppiaita. Huonoa ruokaa. Pitkästyttävää. Tuliaisina vatsapöpö.

Vierailija
18/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin huhtikuusssa Portugaliin, missä vesi oli vielä kylmää eikä mikään varsinainen aurinkoloma.

Hotellihuone ei ollut valmiina, eka päivä meni sitä säätäessä.

Tokana päivänä veljeni sai aurinkoihottuman, jonka jälkeen joutui kökkimään sisällä.

Isäni pakotti minut olemaan yläosattomissa rannalla. Jälkeenpäin en tajua, kuinka suostuin - ällöttävää.

Varmaan isän tempauksen vuoksi pari vuotta vanhempi poika ryhtyi mun kanssa juttusille ja kutsui diskoon, olisin halunnut mennä.

En saanut, isä kielsi ja vahvisti kiellon nyrkein ja potkuin.

Loppuloman isä joi ja murjotti, minä itkin ja parantelin mustelmia, äiti piti tunnelmaa parhaansa mukaan yllä ja sisko ja veli meni siinä sivussa...

Vierailija
19/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomiksi lähdettiin usein Italiaan hänen kotiinsa. Muuten ihan ok, jossain vaiheessa vain alkoi "vankina" olo ahdistaa - yksin kun ei voinut oikein lähteä mihinkään. Autoa en saanut käyttööni ja kävelemällä ei mihinkään päässyt. Bussit sillä kylällä kulkivat silloin tällöin.

Kotona piti olla AINA ruoka-aikaan, rannalle ei voinut lähteä aamupäivällä kun aurinko oli niin voimakas, ruoan jälkeen ei voinut lähteä kun ei täydellä vatsalla saanut uida ja iltapäivällä tuli sitten jotain sukulaisia (ja niitähän riitti...) käymään.

Lomakuukausi meni aina neljän seinän sisällä sohvalla istuen ja televisiota katsellen.

...kunnes nousin kapinaan ja erosin =)

Vierailija
20/22 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystävä ilmoitti heti ekana iltana, että yhteisolo päättyy tähän. Seuraavana päivänä se alkoi iskeä uusia naisia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme