Lue keskustelun säännöt.
Oletko jo aloittanut uuden harrastuksen
14.10.2009 |
tänä syksynä? Olisin itse mennyt tietokonekurssille, mutta niitä järjestetään vain ikäihmisille? MIKSI? Osaako jo kaikki työikäiset käyttää konetta sujuvasti? Minä en. Tekstinkäsittelyä, ohjelmistoja ym. ym
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla