Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB: En olisi uskonut, että näin käy minulle!

Vierailija
14.10.2009 |

En olis uskonut että näin voi käydä! En ole nähnyt ainuttakaan aiempien kausien Big Brother -ohjelmista. Nyt olen jäänyt koukkuun, minä 42-vuotias itseään "täysjärkisenä" pitävä perheellinen ihminen. Tunnustan siis nyt tässä, olen jäänyt nalkkiin!

Ja tämä vain pahenee. Aluksi katsoin päivän koosteet illalla, jos ehdin. Nyt katson aina ja luen lisäksi tekstitv:stä tuoreimmat uutiset. Eilenkin olin hyvin selvillä sieltäkin, missä vaiheessa Kätlinin ja Danan sviittijuttu paljastettiin ja kunka koira kävi talossa.

Eilen löysin myös tekstitv:stä chatti puolen, joka oli oikeastaan kuitenkin turha juttu.

Onko jollekin toisellekin käynyt samoin, vaikkei olisi uskonut?

Ja minä kun en edes juo!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähäjärkiset katsovat ohjelmaa? Tai nuoremmat? Olet outo.

Vierailija
2/5 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo juominen tähän liittyy? Luuletko, että BB:tä pitäisi katsoa kännissä, kun asukkaat ohjelmassa juovat? Kyllä minun miehenikin katsoo CSI:tä vaikkei olekaan murhaaja eikä edes poliisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinallään se liittyy, että alkuviikkojen jaksot tuntui olevan pelkkää rälläämistä. Sitä mieheni kanssa ihmeteltiin ja hän lopetti katsomisen siihen. Enemmän oli vilkuilua alussakin. Ja koska alkoholi ei kuulu elämäämme, on tuollainen nuorten hilluminen kännipäissään höpöttely jotenkin absurdia.

Nyt kuitenkin jutusta on ilmeisesti löytynyt se jokin, kun siihen kiinni jäin.

En luule, että pitäisi katsoa kännissä. Nuo csi ym. ohjelmat onkin juonellisia ohjelmia, jotka on tehty katsottaviksi. Eri juttu. Se seikkailumieli tms...

En pidä pelkkää kännipäistä huuruilua kovinkaan viihteellisenä.

Ja tuo "täysjärkinen " oli lainausmerkeissä =), kukin määrittäköön järkisyytensä itse...

Vierailija
4/5 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kausi jota seuraan.

Käyn pitkin päivää täällä

http://www.bigbrother.fi/ katsomassa viimeiset kuulumiset

lisäksi täällä

http://subject.sub.fi/forum/bb-2009-yleinen/

on niitä joilla 24/7 ja postaavat tapahtumia

en ole hankkinut 24/7 enkä hanki sillä olisin ihan koukussa.

Itsekin olen keski-ikäinen. Alkukausina tuttavat puhuivat BB-tapahtumista ja olin ihan pihalla ja sitten päätin että katson seuraavaa ja kertalaakista koukutuin.

Vierailija
5/5 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi keski-ikäisyys! Sitä en tunnusta =). Olenhan sitäpaitsi ihan pienen lapsen äiti...

:)