Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö joku enemmän tinojen tulkinnoista?

Vierailija
01.01.2009 |

Nämä olen aina löytänyt http://plaza.fi/ellit/kristallipallo/unet-rajatieto/uusia-taikoja-uutee…,

mutta valitettavasti omat hahmot ei ikinä ole näitä tuttuja. Tänä vuonna kuitenkin selkeämpiä tyyliin kukka, lintu jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran uuden vuoden yönä tinan valajaisissa. Meistä yhdelle miehelle tuli sitten hyvin selkeä viikate, jonka jokainen tulkitsi merkitsevän kuolemaa tulevana vuotena kaverille joka oli sen saanut. Niin siinä sitten kävi kaveri halvaantu ja kuoli tulevana vuonna, Sattumaako? Mieluiten uskosin niin, mutta tämä on tosi.

Niitä tinoja on tarkasteltava sitenkin, että niitten varjo tulee seinälle ja tinaa on kääneltävä eri asentoihin ja koetettava tulkita mitä mikin varjo esittää.

Vierailija
2/4 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa ainakin meillä rahaa. Jos sitä on paljon, niin paljon rahaa, jos vähän, niin sitten rahaa melko heikosti.

Muuten ollaan käytetty ihan vapaasti mielikuvitusta noiden tulkinnassa. Ainakin hauskempaa niin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti opetti pienenä:

vene - tietää matkustamista

se röpelöinen hörhellyskohta, mitä enemmän sitä, sitä enemmän rahaa tulossa

lusikka - vauvan tulo

sormus - häiden tulo

Kukasta ja linnusta ei siis ole tietoa.

Vierailija
4/4 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekajätteisiin !!! Luonto tärveltyy niistä. Oikea paikka on ongelmajätteiden keruupiste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi