Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi kirpparilla pyytää lapsen

Vierailija
14.10.2009 |

Gore-tex talvikengistä. Yhdellä lapsella olleet ja Viking merkkiset. En ole koskaan ollut kirppareilla joten en todellakaan tiedä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran käytetyt superfitit alle 9 e. ja täksi talveksi ostin myös superfitit 2 eurolla jotka vähän enemmän käytetyt. nämä siis goreja. barnskospesialisteniltä saa n. 20 eurolla ale aikaan viking goret joten sanoisin että vähän käytetyistä voisit pari euroa pyytää, paljon käytetyistä 0,50-1 e.,

Vierailija
2/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemukseni että vaikka olisi kuin hyväkuntoiset voit pyytää korkeintaan 10e.siis jos haluat et menee kaupaksi. Itse olen vienyt kirpparille myytäväksi tavaraa ja vasta möin tosi hyväkuntoiset kuoma kengät,ekaksi oli hinta 10e mutta ei meinanneet mennä ja hintaa laskin 8e ja meni kaupaksi. Kirpputorilla ei ihmiset osta kalliilla vaikka olisi kuin uudet, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
4/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyn kaikki lasten kengät 4-6 eurolla ja kaupaksi ovat menneet, talvikenkiä lähinnä, pienten ja hyväkuntoisia, mutta enempää en ole viitsinyt pyytää.. Mieti itse, paljonko olisit valmis maksamaan? Käytetty on aina käytetty...

Vierailija
5/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan itse osta kirpparilta kalliilla. Jos haluan uudet/kalliit niin ostan sitten kaupasta, jossa on myös valikoimaa. Kirpparilta ostan 10 eurolla vain jos on mieleisen näköiset, juuri sopivat kooltaan ja tosiaan uuden veroiset. Sama vaatteistakin paitsi, että esim. paidoissa kipuraja kulkee 3-5eurossa merkistä riippuen.

Vierailija
6/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin aika sitten myynnissä 15€. En sitten tiedä olivatko kalliit vai halvat käytetyiksi kengiksi. Itseltä jäi ostamatta.

Vierailija
7/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 euroa on kallein, mikä minulla myynnissä ja aivan uuden veroisia ja ne ovat lähes kaikki jo menneet, kauhistuin kun näin pukuja jopa 30e! Sillähän saa jo uuden kaupasta, kirpparillahan pitäisi mennä asenteella "toisen romu on toisen aarre!" ei sinne rikastumaan mennä, vaan pääsemään tavaroista eroon..

6

Vierailija
8/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki menivät.

puhtaat, ehjät, uudenveroiset haalarit myin 29 eurolla ja menivät nekin jokainen.

hinta määräytyy tuotteen kunnon mukaan myös.

Vierailija
9/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti ostan itse uudenveroisen haalarin kirpparilta vaikka 30 eurolla, jos se on sopiva ja kaunis. ei tarvitse mikään älypää olla tajutakseen, että mielummin maksaa uudesta haalarista 30 kuin 129 euroa.

7 euroa on kallein, mikä minulla myynnissä ja aivan uuden veroisia ja ne ovat lähes kaikki jo menneet, kauhistuin kun näin pukuja jopa 30e! Sillähän saa jo uuden kaupasta, kirpparillahan pitäisi mennä asenteella "toisen romu on toisen aarre!" ei sinne rikastumaan mennä, vaan pääsemään tavaroista eroon.. 6

Vierailija
10/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut olisin maksanut mitä vaan kymppiin asti ;)

Vierailija
11/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa saavansa puoli-ilmaiseksi uusia tavaroita !!! Minä en ainakaan ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, en todellakaan myy uutta vastaavia goreja alle 10 eurolla. uudethan maksavat 70-100 euroa. Mieluummin annan ilmaiseksi tuttaville, jos mammat eivät ole valmiita maksamaan 20 euroa

Vierailija
12/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa saavansa puoli-ilmaiseksi uusia tavaroita !!! Minä en ainakaan ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, en todellakaan myy uutta vastaavia goreja alle 10 eurolla. uudethan maksavat 70-100 euroa. Mieluummin annan ilmaiseksi tuttaville, jos mammat eivät ole valmiita maksamaan 20 euroa

Todellakin annan ilmaiseksi hyväntekeväisyyteen, kuin vien kirpparille jotain tyyliin 20 sentin vaatteita tms..

Vierailija
13/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain yhdellä taaperolla olleista Eccon goretexeistä 35 euroa!! Olivat kyllä kuin uudet, mutta silti olin äimistynyt... Itse olen ostanut vähällä käytöllä olleita Eccoja parilla kympillä.

Vierailija
15/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetta ja kenkiä. Mieluummin ilmaiseksi todelliseen tarpeeseen, kuin parilla eurolla kirpparila.

Vierailija
16/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkeehän siellä kirpparilla, että minkä kuntoinen kenkä on!!! Mikä piilevä virhe voi olla esim. lasten kengissä? Kerropa se.

Vierailija
17/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tavaraa en myy alle 2 euron. En mitään, koska kaikki myytäväksi vietävät ovat uudehkoja ja hyväkuntoisia. Ja uutena kalliita.

Gore kengistä esim. pyydän 10-15 euroa ulkohaalareista samoin 10-15 euroa. Legoista 5-8 euroa. Jos ei kelpaa niin sitten ei, myymättömät vien aina Punaisen Ristin keräykseen. Alihintaan en niitä myy kirpparilla. En koskaan

Vierailija
18/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hinnoittelen kaikki ihan kunnon ja sen mukaan mitä itse maksaisin vastaavasta.Esim. Pienen lapsen ensimmäiset talvikengät, erittäin hyväkuntoiset 4e, meni heti. Pojan talvikengät, pidetty, mutta ehjät ja siistit 2,50e.

Kaksi-osainen talvipuku (henkselihousut+ takki), pidetty jonkin verran, mutta tosi siisti ja täysin ehjä 15e.

Voihan se 15e tuntua jostain kalliilta kirppisvaatteeksi, mutta voithan mennä ostamaan kaupasta vastaavan uuden, maksaa sitten vähintään sen 50e, minusta tuo 15e on lähes uudenveroisesta ulkovaatteesta erittäin sopiva hinta. Ikävä kyllä en vaan löydä kirpparilta hyviä, täällä on pienet valikoimat kirpparilla, ja 4v iästä ylöspäin löytyy pojille hyvin harvoin mitään ehjää.

Vierailija
19/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisivat hyvän näköiset ja just sopivan kokoiset. Näin juuri kirpparilla muutamat Vikingit ja Kangaroosit ja niistä pyydettiin tuo 10 e. Olisin ottanut, mutta olivat liian isot tälle talvelle enkä ensi talvesta vielä tiedä...

Vierailija
20/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksi lapsi koko talven käyttänyt, niin parilla eurolla ostaisin sellaiset varakengiksi. (kuten tein tänä syksynä, jos talvi yllättää ennenkuin keretään kaupasta hakea) Jos on hyväkuntoiset, lähes uudenveroiset vähälle käytölle jääneet esim. kasvupyrähdyksen takia, niin kympin voi hyvin pyytää.

Itse kiertelen paljon kirppiksiä ja ostan lähes kaikki vaatteet ja joskus jotain kenkiä (varsinkin juhlakenkiä) 4-vuotiaalle tytölle. Haalarit yleensä alesta(kun en hyväkuntoisia ja nättejä löydä millään kirppikseltä) ja kunnon talvikengät uutena kaupasta sesongin alkaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme