Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi kirpparilla pyytää lapsen

Vierailija
14.10.2009 |

Gore-tex talvikengistä. Yhdellä lapsella olleet ja Viking merkkiset. En ole koskaan ollut kirppareilla joten en todellakaan tiedä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä en vaan löydä kirpparilta hyviä, täällä on pienet valikoimat kirpparilla, ja 4v iästä ylöspäin löytyy pojille hyvin harvoin mitään ehjää.

Pari kaupungin kirppistä täynnä sontaa. Sitten kun löytää hyvän pöydän, ostaa sen melkein puhtaaksi. :)

Nykyisin tulee ostettua lasten dvd-levyjä ja kirjoja. Eipä juuri muuta.

Vierailija
22/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikoksi kirppispöytä. Paidat on n. 1 e ja housut 1,5-2,5 e. Luulen, että ok hinnat. Nyt sitten ongelmana ovat nämä kalliimmat tuotteet:

-poikien Lennen toppatakki 122 (vedenpitävä), liki käyttämätön sillä poika käytti haalaria. Ajattelin pyytää 28e, onko liikaa?

-Lennen toppahousut (käyttämättömät) 116. Onko 12 e liikaa?

Kävin tuolla kyseisellä kirppiksellä ja ko. hintoja pyydettiin mutta mielestäni paljon huonompikuntoisista vaatteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidat ja sisähousut 0,5-2euroa, housut 1,5-3e, kengät 1-10e (kalleimmat itse ostamani kengät ovat Vikingin vähän käytetyt talvigoret 8e), haalarit max 20e (tuon hinnan maksaisin vain kuin uudesta kosteussuojahaalarista, olen ostanut enemmän käytettyjä reimateceja max 5e). Takista 28e on liikaa, koko setti (takki+ housut) voisi maksaa sen verran.

Vierailija
24/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pilaa kirpparien maineen vaatimalla merkkivaatteita muutamaan euroon

Vierailija
25/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä joku osaa arvostaa hyviä laatutuotteita ja maksaa niistä 10-30 euroakin. Uskokaa pois. Minulla on kaikki mennyt kirpparilla kalliimpaankin hintaan

Vierailija
26/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun myyn hyviä vaatteita muutamaan euroon

Vierailija
27/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa ilkeitä kommentteja käsittääkseni täysin asialliseen viestiini:O Kerroin paljonko olen maksanut, kenenkään ei ole pakko noilla hinnoilla myydä.

Ja tiedoksi vielä teille jotka haukuitte ahneeksi ämmäksi että itse annan meidän käytetyt vaatteet ilmaiseksi eteenpäin, ystäville ja pääasiassa pikkuveljelle jonka perheessä taloudellinen tilanne on heikompi.

Vierailija
28/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15e. Haalarista olen maksanut 5-20e, tosin niitä harvoin löytää hyviä, eli nämä ostettu varapuvuiksi. Yksi uusi toppahaalari pitää mielestäni lapselle olla joka talveksi.

Hyvistä sisävaatteista maksan korkeintaan 4-5 e, mutta niitäkään ei tahdo meidän ko'oissa löytyä. Nykyisin hyödynnän enemmän aleja kuin kirppareita. Se että vaate miellyttää silmää, on suurempi kriteeri kuin hinta.

Vierailija
29/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pudottaa sitten loppuviikosta hintoja, jolleivat kalliimmat (=merkkivaate liki käyttämättömänä) mene kaupaksi.

Ensi viikoksi kirppispöytä. Paidat on n. 1 e ja housut 1,5-2,5 e. Luulen, että ok hinnat. Nyt sitten ongelmana ovat nämä kalliimmat tuotteet: -poikien Lennen toppatakki 122 (vedenpitävä), liki käyttämätön sillä poika käytti haalaria. Ajattelin pyytää 28e, onko liikaa? -Lennen toppahousut (käyttämättömät) 116. Onko 12 e liikaa? Kävin tuolla kyseisellä kirppiksellä ja ko. hintoja pyydettiin mutta mielestäni paljon huonompikuntoisista vaatteista.

Vierailija
30/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reima haalarit 20 e, normi tyttöjen vähän käytettyjä toppiksia 10 e, pehmoleluja 2-4 e, duploja 6-8 e, housuja, paitoja jne 2-5 e jne

jos ei kelpaa niin vien punaiselle ristille.

kaikki vaatteet uudehkoja ja vähän käytettyjä, sellaisia joita käyttäisin itsekin lapsilla, jos mahtusivat ;-)

Vierailija
31/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten ostin itse UFFilta esim. tuliterät luistimet 4e.

Vierailija
32/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi mammat ketkä lahjottaa vaatteet mieluummin Uffille tarpeeseen kuin myy halvalla.

Eihän se UFF niitä talvivaatteita minnekään Afrikkaan tai Intiaan lähetä. Ja kyllä nekin käärii ne parhaat päältä myymälöihinsä ja lähettää ne rupusimmat sinne Afrikkaan.

Vierailija
33/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä 200 euron vähän käytetty reimatec pitää saada 2 eurolla tai gore-kengät eurolla.

Jotain suhteellisuudentajua please. Kun ottaa huomioon sen, minkälaista paskaa porukkaa yleensä myy kirppareilla.... joka vaatteita 80-luvulta tai venyneitä ja vanuneita sata kertaa pestyjä rättejä. En yleensä viitsi edes koskea niihin

Vierailija
34/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni pitää hieman myös miettiä vaatekokoja. Jos pyytää vauvan bodysta 0,50-1 e, pitääkö sama hinta pyytää 122 cm puserosta? Sama koskee tietenkin myös ulkovaatteita?

Ja totta tuokin, että kun kirppispöytiä katselee, niin aivan kamalia, likaisia ja venyneitä vaatteita myydään samaan hintaan kuin siisteistä ja miltei uuden näköisistä pitäisi pyytää.

Olisi tosi hyvä saada viereen pöytä, jossa myydään aivan toisen tasoista kamaa kuin omalla pöydällä. Silloin voisi mammat hieman miettiä...

Vierailija
35/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä virttyneitä 80-luvun riepuja. Välillä tosiaan näkee jo heti pöydästä, ettei siinä ole mitään mitä kelpuuttaisi ostettavaksi.

Vierailija
36/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päähän että niissä ei ole mitään ostettavaa... ja porukan raahaa samat rätin yhä uudelleen myyntiin vaikka ei mene koskaan kaupaksi. eikö järki sano mitään ?

Kyllä viikossa pitäisi saada 200-400 euroa... minä ainakin olen aina saanut, mutta myynkin vain kunnon tavaraa, joka todellakin viedään käsistä. Viimeksi meni kaikki teidän mielestä kalliit legot smaan aikaan kun laitin tavaraa esille

Vierailija
37/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

goretex kenkiä, hyväkuntoisia kirpparilta, mut ei löytyny :(

olisin ollut valmis maksamaan 10e. ehkä pari euroa enemmänkin, mutta aivan maksimissaan 15e.

Vierailija
38/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilla myin 8 eurolla, huutiksessa 15-20 eurolla.

Vierailija
39/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa halvemmalla kuin kirppikseltä.

Oon huvikseni kierrellyt katselemassa, mutta hintapyynnöt on niin älyttömiä, ettei tulis mieleenkään ostaa kenenkään käytettyjä vaatteita/kenkiä niin kallilla.

Mutta eihän se tyhmä ookkaan joka pyytää;)

Ja jos kerran menee kaupaksi niin kyllähän se sit kannattaa.

Vierailija
40/40 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myin merkkikamaa takkeja kenkiä housuja, paitoja. Kas kummaa kaikki(peak, ticket yms) 25€ takit meni samoin 10 goret. Kyllä vaan kummasti jengi niitä ostaa, vaikka täällä keuhkotaan, että pitäis myydä kaikki tyyliin eurolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän