minne ekaluokkalainen joululomaksi?
parin viikon joululoma joulun aikaan joten minne laitatte ekaluokkalaisen? meillä siis isovanhemmat käy töissä, ei ole kellään tutuilla mitään kahden viikon lomia. Yksinkään ei kotona pärjää.
Kommentit (67)
Voisitko laittaa päivät, milloin loma alkaa ja loppuu niin me väännetään sulle se lomapäivien määrä!
kyllä mielestäni on liikaa että juuri 7 v täyttänyt on kotona 10 h yksin.
auta armias kun ois saanu kauheet syytökset jos ois eskarilaisen jättänyt kotiin yksin 10 tunniksi. moni ekaluokkalainenkin on vasta 6 vuotias.
Ap on yksinkertainen jos ei tajua että siinä ei ole 2 vkon työpäivien verran työpäiviä, vai onko ap vuorotöissä?
Joululoma alkaa varmaankin 23.12. silloin vielä ip-kerho (lapsi kai kerhossa jos ei ekrran ole yksin).
Ajalle 24.12.-7.1. osuu vain 6 työpäivää (useimpien työehtosopimusten mukaan). Eli ottaa ne vaikka palkatonta tai puoliksi miehen kanssa.
Hyvin todennäköisesti jos alkaa ajoissa kysellä noistakin esim 2 pv saa hoiettua kavereiden kanssa vaihtamalla eli vastaavasti sinä hoidat sitten jonkun kaverin lasta teillä ollessasi niillä palkttomilla vapailla.
Organiosointi ja ennakkosuunnittelu on avain sana.
että menee viikon päivät tosiaan niin että varsinaisia päiviä tulee "vain" 7. mutta sekin on liikaa kun päivät on 10 tuntisia. miten voidaa olettaa että vaikka juuri 7 v täyttänyt on noin pitkää päivää yksin kotona??? ja vielä seitsemänä päivänä. ei mene mun järkeen.
ap
että menee viikon päivät tosiaan niin että varsinaisia päiviä tulee "vain" 7. mutta sekin on liikaa kun päivät on 10 tuntisia. miten voidaa olettaa että vaikka juuri 7 v täyttänyt on noin pitkää päivää yksin kotona??? ja vielä seitsemänä päivänä. ei mene mun järkeen. ap
Meni maku.
että menee viikon päivät tosiaan niin että varsinaisia päiviä tulee "vain" 7. mutta sekin on liikaa kun päivät on 10 tuntisia. miten voidaa olettaa että vaikka juuri 7 v täyttänyt on noin pitkää päivää yksin kotona??? ja vielä seitsemänä päivänä. ei mene mun järkeen. ap
Meni maku.
anteeksi että pahoitin mielesi.
ap