Pieraisin noustessani kahvipöydästä kykässä=(
ei ole hävettänyt vähään aikaan näin paljon, ensivisiitti vielä. Lohduttakaa =(
Kommentit (27)
Ihan oikeesti mä en ainakaan aattelis kummempaa. Ehkä vaan, että toivottavasti kyseinen henkilö ei kovasti häpeäis.
Mikö on kykkä? Lohdutuksia!!!!
Vierailija - 13.10.09 08:48 (ID 9355974)
Anopilla oli 50v juhlat ja olohuoneessa istui paljon porukkaa. Menin vessaan, joka oli heti olohuoneen seinän takana. Samalla kun istuin pöntölle minulta tuli kamalan kovaääninen pieru ja perään rotisi varmaan ämpärillinen ripulia.
Äänet kuului olohuoneeseen ja vessassa oli ihan tajuttoman paha haju :/.
Siinä sitten itku kurkussa mietin, että luikinko salaa eteiseen ja häivyn vai menenkö pokkana takaisin olohuoneeseen vieraitten joukkoon. Pakkohan se oli mennä, mutta hävetti niin maan vietävästi...
Anopilla oli 50v juhlat ja olohuoneessa istui paljon porukkaa. Menin vessaan, joka oli heti olohuoneen seinän takana. Samalla kun istuin pöntölle minulta tuli kamalan kovaääninen pieru ja perään rotisi varmaan ämpärillinen ripulia. Äänet kuului olohuoneeseen ja vessassa oli ihan tajuttoman paha haju :/. Siinä sitten itku kurkussa mietin, että luikinko salaa eteiseen ja häivyn vai menenkö pokkana takaisin olohuoneeseen vieraitten joukkoon. Pakkohan se oli mennä, mutta hävetti niin maan vietävästi...
Se väliseinä taisi olla todella ohut.
en tiennyt mikä on kykkä, vai se että lohdutin:)??
Jos kyse oli siitä, etten tiennyt mikä on kykkä, niin silloinhan kyse oli vain tietämättömyydestä, eikä älyllisen kapasiteetin puutteesta:DD
Mikö on kykkä? Lohdutuksia!!!!
Vierailija - 13.10.09 08:48 (ID 9355974)
en tiennyt mikä on kykkä, vai se että lohdutin:)?? Jos kyse oli siitä, etten tiennyt mikä on kykkä, niin silloinhan kyse oli vain tietämättömyydestä, eikä älyllisen kapasiteetin puutteesta:DD
Mä pierasin teininä luokassa. Ei sitä enää kukaan muista vuoden päästä, paitsi itse.
Oon sit tyhmä, tai en mutta en nyt todella tajua missä teen tyhmästi:) Kertokaa siis tyhmälle...
Siis tää on osoitus todellisesta tyhmyydestä
en tiennyt mikä on kykkä, vai se että lohdutin:)?? Jos kyse oli siitä, etten tiennyt mikä on kykkä, niin silloinhan kyse oli vain tietämättömyydestä, eikä älyllisen kapasiteetin puutteesta:DD
Sit ku tossa vielä puhuttiin anoppilasta yms...Taisin mä ollakin vähän yksinkertasella päällä...Kiitos valaisusta T. Todella tyhmä
minusta pieruhuumori on ihan parasta ja muistan kouluajoista lähtien jokaisen joka on pieraissut nolossa paikassa.
Jumppa- ja tanssitunneilla noita sattuu aika lailla.
Se vaan on paha, kun mä repeen niin täysillä, en tiedä miksi, mutta reipas pieru jossain venytyksessä on vaan niin ylihauska. Sitten on kiva lopputunti pidätellä omaa nauruaan.
Itselle on sattunut pari tosi pahaa pierumokaa. Niistäkin tekee hulvattoman se, että olen itse nauranut varmaan tunnin pieruilleni.
Miten tuollaisen wt-pierun jälkeen voi jatkaa elämää sukulaisten kanssa?
Ei kannata enää mennä tuonne kykäilenään. Kaikki vaan miettii siellä sitä pierua.
max 4-viikkoisen vauvasi kanssa? Sitähän sattuu, kun paikat eivät ole oikein palautuneet.