Ärsyttävimmät luonteenpiirteesi ja mitä piirteitä inhoat toisissa ihmisissä eniten?
Kommentit (11)
- kaksinaamaisuus, esitetään edessäpäin aivan muuta mitä ollaan takanapäin
- kateellisuus ja siitä johtuva vähättely ja paskanpuhuminen
- besserwisseröinti eli kaikkitietävyys, joka asiaan tämän piirteen omaavalla on aina "oikea" vastaus
- heikkohermoisuus ja väkivaltaisuus
- maailman pyöriminen vain ja ainoastaan äitiyden ja omien lasten ympärillä
- juoruaminen, toisten miesten iskeminen ja huorahtava käyttäytyminen
- saamattomuus ja päämäärättömyys
- valittaminen
- marttyyrimainen käyttäytyminen
- muiden syyttäminen omista virheistä
...yksimielisyyden teeskentelyä ja kaunan kantamista selvittämättä asiaa - passiivista vastarintaa. Kyllä, ymmärrän että jotkut pelkäävät minua eivätkä sen takia kerro oikeaa mielipidettään. Ja sehän minua vasta ärsyttääkin.
huomaan helposti ärsyyntyväni kun seuraan tulee toinen samanlainen, joka alkaa johtaa keskustelua... Haluaisin siis puhua itse!
Viimeisen sanan friikki.
Vihaan toisessa samaa piirrettä.
toisten päälle puhuminen, yleisen keskustelun dominoiminen ja päällepäsmäröinti. Voitte vain kuvitella, miten paljon inhoan sitä muissa ihmisissä, mutta sitten kuitenkin huomaan taas sortuvani ihan samaan itsekin.
Veikkaan oppineeni tämän kotoa, sillä vanhempani ovat myös ylisosiaalisia ja besserwissereitä. Heidän kanssaan on tosi ärsyttävää olla tekemisissä, ja on aika karmivaa ajatella että olen itsekin sellainen.
Inhoan muissa älyllistä ja fyysistä hitautta, sekä MUIDEN PÄÄLLE PUHUMISTA. En ikinä tee sitä itse.
ja keskustelun hallitsemista inhoan yli kaiken. Miten joku voi kuvitella olevansa niin paljon muita tärkeämpi että kertoo jatkuvalla syötöllä
itsestään, perheestään, terveydentilastaan, työstään ja harrasteistaan antamatta toisille tilaa puhua? Kammoan ihmisiä jotka imee kaiken
tilan itsekeskeisyydessään eikä anna muille tilaa. Korvia ihan särkee kun työporukan kahvitunnilla on pari päsmäriä jotka ei anna suunvuoroa toisille vaan pakottavat muut kuuntelemaan omia asioitaan. Muut saa siitä päänsäryn ja pahan tuulen loppupäiväksi.
omista piirteistä inhoan eniten sitä etten saa sanottua suoraan että naama kiinni välillä, anna muillekin suunvuoro.
9
omista piirteistä inhoan eniten sitä etten saa sanottua suoraan että naama kiinni välillä, anna muillekin suunvuoro. 9
Ettäkö sinun ärsyttävin piirteesi on se että sinä et kerro muille ihmisille kuinka ärsyttäviä ne ovat? Eikö se itserakkaus, sokeus omille huonoille puolille ja muiden syyttely ehkä kuitenkin olisi vielä ärsyttävämpiä piirteitä?
Ja siis mun ärsyttävin piirteenihän on se että olen niin kaunis, fiksu ja mukava että muut ovat kateellisia. Ihan hengenheimolainen siis.
on ärsyttävää halu antaa mielestäni hyviä neuvoja. Olen huomannut, että tämä piirre häiritsee joitakin ihmisiä. Olen nopeasti kiihtyvä ja pian leppyvä, enkä kanna kaunaa.
Toisissa ihmisissä inhoan asioiden märehtimistä, mököttämistä ja nalkuttamista.
itsestään huonoja puolia. Niitähän on vain muissa...