Minkä merkkisen talvi haalarin ostat lapsellesi?
Ja miksi juuri sen merkkisen? Entä minkä ikäiselle lapselle?
Kommentit (30)
Lenne- ja Minymo-merkkiset haalarit.Ensimmäinen anopilta tuliainen Sallasta ja toisen ostimme keväällä itse Ylläkseltä (kuorivaate, alennuksesta -60%). Olemme siis kovia Lapinkävijöitä.
Esikoisella tällä hetkellä Reiman takki ja housut tilattu netistä ;)
koska se on paras merkki hintaan nähden. Ei täs maas niin yleinen. Eikä mikään hypeluxusmerkki. Täs maas väh vaikeasti saatavillaki. Mutta lomaparatisissamme ainoo mitä marketist sai.
1v 10kk tytölleni, aivan hirveän hintainen mutta vaikutti vaihtoehdoista parhaalta ja oli tosi nätti. En halunnut lapselle pinkkiä tai tummansinistä haalaria mitkä näyttivät olevan ainoat vaihtoehdot monissa merkeissä. Ja halvemmissa haalareissa oli lisäksi koot loppu kivanvärisissä haalareissa.
Tuossa ostamassani Reimatecissä on kahta eri liilaaa sävyä ja on todella kaunis :) ja tietysti toivottavasti myös hyvä ja kestävä! aijon sen sitten myydä huutonetissä talven jälkeen, tuskin ehtii kulua käyttökelvottomaksi.
ei niissä muuta fiiniä ole kun se hinta. itse laitan lapselle(tosin vielä niin pieni lapsi) äitiyspakkauksen toppapuvun,alle villapuvun. tulevat puvut tulen ostamaan kirpparitla,myös reimatecciä jos halvalla lähtee mutta kaupasta en suoraan osta noin kallista pukua,mikä yhtälailla hajoaa kuin halvemmatkin puvut.
haalarin ostin. Merkistä ei mitään kokemusta, mutta haalari oli kivan näköinen ja lupasivathan noi kosteuden pitävyyden sille.
Tähän asti kaikki neljä lastani ovat aikanaan kulkeneet Reimatecin haalareissa, olen niin kyllästynyt niihin kuin olla ja voi. Ensimmäinen haalari ostettiin 13.v. sitten, eikä ne värimaailmaltaan tai tyyliltään ole muuttuneet oikeastaan ollenkaan. Joten meille saa nyt riittää.
niin ostan todennäköisesti samanmerkkisen kuin nykyinen eli Travellen Remun. Lapsi 3,5 vuotta. Merkki on valikoutunut siksi, koska on lämmin ja kestävä ja pitää vettä (meidän käyttötarkoitukseen riittävästi). Lämpimyys on ehdoton edellytys täällä pohjoisen arktisissa oloissa ;)
Meillä täksi talveksi 3- vuotiaalle pojalle
2x Ticketin baggie, molemmat irroitettavalla vuorella,
Molo Kidsin vihreä haalari
Sekä lisäksi ranskalainen lasketteluasu.
Hyväksi todettu useana talvena. Toimii ainakin täällä Lapissa. Poika nyt 4 vuotta.
Siis kaksiosaista. Aiempaa kokemusta niistä ei ole. Varalla on viime talven Lassiehaalari.
6-vuotiaalle eskaritytölle:
Reimatec- ja Superremuhaalarit
2-osisina ciraf tec ja Tähti Jonathan
Lisäksi Remun toppahusut joihin H&M:n vaaleaanpunainen takki.
Noiden lisäksi viimevuotinen reiman takki.
Olen myös ostanut Ciraf merkkiset tekniset toppahpusut sekä tavalliset Ciraf merkkkiset kevyttoppahousut sekä vielä Lassien G-tec toppahousut.
Housut on vähän eri kokoja miten lapsi sattuu kasvamaan.