Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää Huutiksen palautevingujat!

Vierailija
13.10.2009 |

Maksoin yhden kirjan ja lähdettiin seuraavana päivänä kahden viikon lomalle. Myyjä postitti kirjan tuona aikana (maksoin kirjan sunnuntaina ja kirja oli postitettu maanantaina). Tultiin eilen kotiin ja tarkistin meilit ja kävin antamassa parille Huutis myyjälle palautteet ja kappas. Sähköpostissa oli KUUSI meiliä, missä tuo kirja myyjä vinkuu palautteen perään ja kun kävin Huutiksen sivuilla, huomasin, että tuo myyjä oli vaihtanut (?) palautteensa, koska palautteessa luki, että pakko vaihtaa palaute ja huono kauppakumppani, kun ei palautetta ei näy eikä kuulu!

Siis mitä hittoa? Maksoin kirjan seuraavana päivänä, kun huuto oli sulkeutunut ja vieläpä samasta pankista. Mieli tekisi lätkäistä myyjälle nega ja kirjoittaa siihen, että tämä myyjä harrastaa meiliterroria.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää että maksaa nopsaan ja asiallisesti

Vierailija
2/4 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki, että esim. aloitteleva myyjä voi kysyä palautteen perään, mutta että _kuusi_ viestiä. Vastaisin sille johonkin niistä maileista ja huomauttaisin ystävälliseen sävyyn, että menee liiallisuuksiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällä tapauksella on reippaasti yli 500 palautetta :/

ap

Vierailija
4/4 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä silti anna vastapalautetta.