Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissan madottamisesta.

Vierailija
13.10.2009 |

Kauanko menee, että matokuurin syöttämisen jälkeen matoja ei enää ole? Vai joutuuko syöttämään useamman kuurin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein heti kun kolmen päivän kuuri on ohi.

Joskus voi uusi kuuri olla tarpeen

Vierailija
2/6 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Axiluria!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus kissaliiton sivuilta:

Madotus

Kissojen sisäloisista yleisimmät ovat suolinkaiset ja heisimadot; suolinkaisia kissa voi saada jo kohdussa emoltaan, ympäristöstä ja ravinnosta, heisimatotartunnan taas keittämättömistä järvikaloista ja jyrsijöistä. Vaikka emokissalle on ennen astutusta annettu matokuuri, on pennut syytä madottaa ennen rokotusta ja sen jälkeen lääkkeen valmistajan ohjeiden mukaisesti. Ulkona liikkuvalle kissalle on paikallaan madotus kolmen kuukauden välein, mutta myös sisäkissa on syytä madottaa säännöllisesti, vähintään kaksi kertaa vuodessa.

- - - - - - - - - -

Otathan huomioon, että eri merkit tehoavat eri lajin loisiin. Periaatteessa "kuurin" saanut (= ohjeen mukaisesti sopivalla valmisteella madotettu) kissa on matovapaa kunnes taas tartunnan saa.

Vierailija
4/6 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Axiluria!

tosin hiukan hankalampaa saada kissa tablettia ottamaan. Olen murskannut ja sekoittanut ruokaan, mutta silti se jotenkin onnistuu närkkimään se pois...

Vierailija
5/6 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Axiluria!

tosin hiukan hankalampaa saada kissa tablettia ottamaan. Olen murskannut ja sekoittanut ruokaan, mutta silti se jotenkin onnistuu närkkimään se pois...

Vierailija
6/6 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kissamaailma.net/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1216721088

Henkilökohtaisesti minusta paras tapa on kyllä perinteinen. :) Pyydä eläinlääkäriä näyttämään, miten tapahtuu jos et itse osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän