Onko kaikkien mielestä omat lapset todella söpöjä/kauniita?
Yleensä sanotaan, että vanhemmat pitävät omia lapsiaan kaikista kauneimpina. Tuli vaan mieleen, että koska kaikki lapset ei vaan yksinkertaisesti ole niin hirveän nättejä, niin tiedostavatko heidän vanhempansa sen? Mä esim. yllätyin kun mun äitini sanoi esikoiseni olleen hieman erikoisen näköinen vauvana. Mun mielestä se oli ihan ylisöpö. Nykyäänkin lapseni ovat tosi tosi kauniita (nykyään myös ulkopuolisilta kuulee sitä:D). Onko kaikkien muidenkin mielestä omat lapset söpöjä, vai tietääkö joku oman lapsensa olevan ihan keskiverron näköinen?
Kommentit (44)
Nyt vähän vanhempina kaksi on tosi kauniita, yks ihan söpö ja yks ihan keskiverto.
Ihan rehellisesti voin sanoa, että meidän toinen lapsi on kaunis ja suloinen ja toinen lapsi on keskivertoa vähemmän kaunis. Kauniimpi lapsi näyttää isältään ja vähemmän kaunis on harmikseen perinyt minun piirteeni. Onneksi hänellä on muita hienoja ominaisuuksia ja hän tuntuu olevan pidetty muiden lasten keskuudessa.
Ikävän tilanteesta tekee se, että ihmiset kehuvat kauniimpaa ja jättävät toisen kehumatta.
nyt 10 vuoden päästä kun katson vauvakuvia, on sumuverho vähän väljentynyt ja tajuan, että kaikki olivat keltaisia ja täynnä hormooninäppyjä yms. sellaista pientä kauneusvirhettä:)
minun tai minun sukulaisteni nakoisilta? Molemmat ovat tuleet isaansa, piirteineen ja hiusten ja silmien varineen, kasvonpiirteineen. Isa eri kulttuurista, joka on kaukana Suomesta.
Voin kertoa etta lapset ovat alyttoman rakkaita! On kuin katsoisin miestani koko ajan, vaikka lapset tyttoja! Niin kauniita!! Niita maailman kauneimpia tietenkin ;-)