Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapsen voi viedä uimahalliin tai kylpylään? Miten olet itse menetellyt?

Vierailija
13.10.2009 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimaan heti aamusta kun vesi ei ole vielä likaantunut.

Iltasella en vauvaa veisi uimahalliin tai kylpylään ellen olisi varma siitä että vesi on puhdasta.

Eikö puolivuotias saa pöpöjä kylpylästä?

Lämminhän siellä olisi, mutta minua arveluttaa se mitä bakteereja ihmiset siellä levittävät, kun olen nähnyt kuinka yleistä on että juostaan peseytymättä suoraan altaaseen.

Vierailija
2/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viety. Itse sain kerran poskiontelotulehduksen sukeltelusta lämpimässä altaassa, mutta lapsilla ei infektio-ongelmia kuin ilta-ajoilla ruuhka-aikaan käytynä jolloin joskus silmät tulehtuneet. Mielestäni uimisen opettelu on kuitenkin niin tärkeää, ettei kaikelta voi eikä kannata suojautua hysteerisesti. Aamuajat ja hiljaiset hallit ovat parhaita jos infektioita pelkää. (loppu leikattu pois, ettei loukata ketään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran mentiin uimahalliin. Syy tähän oli että isompi aloitti uimakoulun. Itse en pidä uimahalleista, uin mieluummin ulkona.

Vierailija
4/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaaja sanoi, ettei suosittele ennen vuoden ikää normaalivuorolla uimahalliin tai kylpylään menoa. Syynä juurikin veden puhtaus.

Vierailija
5/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaaja sanoi, ettei suosittele ennen vuoden ikää normaalivuorolla uimahalliin tai kylpylään menoa. Syynä juurikin veden puhtaus.

Vierailija
6/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni uimaanoppimiseen ei vaikuta viekö vauvan uimaan 4kk vai 1v5kk ikäisenä. Toki vauvauinti on erikseen, koska siellä lapsi sukeltelee yms.

Tavallisissa uimahalleissa on kylmä ja vesi epäpuhdasta. Vauvaa ei kuitenkaan voi uittaa kuin maks. 30min, joten miksi lähtisin noin pieneksi ajaksi viemään vauvaa halliin ja altistamaan sairastumiselle? Mielummin kylvetän hänet kotona. Uimhalliin ehtii kyllä myöhemminkin.

Vierailija
7/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaen, joku lapsista on ollut vanhempikin, kaikki ovat aloittaneet viimeistään vuoden iässä.

Vierailija
8/11 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en niitä pöpöjä miettinyt, vaan lähinnä sitä, että vuoden ikäisen voi jo viedä saunaan lämmittelemään välillä jos tulee kylmä.

Vierailija
9/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v ja 5v. Sitä ennen lukemattomia kertoja kyllä uineet altaassa ulkomailla ja kotona. Meillä hyväksi todettiin uimaopetuspuvut, jotka pitävät nassikat pinnalla ja on helpompi opetella uimaan kun ei ole esim käsikellukkeet tiellä. Suosittelen!

Vierailija
10/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin tais olla allekin. Ei ongelmia. Vesi ja ilma lämmintä. Uimahallissa voisi tulla kylmä vauvalle. Mutta 1v.n kanssa oltu jo hallissakin.

Vierailija
11/11 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämminhän siellä olisi, mutta minua arveluttaa se mitä bakteereja ihmiset siellä levittävät, kun olen nähnyt kuinka yleistä on että juostaan peseytymättä suoraan altaaseen.