Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on todettu vakava masennus ja olen ollut

Vierailija
12.10.2009 |

lääkityksellä 8 kuukautta. Lääkkeenä Cipralex ja tarvittaessa Obamox.

Nyt minulle määrättiin tapaturman jälkeisen vamman kiputiloihi Lyricaa, joka on myös ahdistukseen käytetty lääke.

Aloitin lääkkeen viime torstai-iltana ja tänään aloitin ottamaan sitä myös aamuisin.

Tänään mieheni huomautti, että olen selkeästi pirteämpi ja itsestäki on tuntunut energisemmältä ja iloisemmalta. Voihan olla, että muuten vaan on parempi päivä mutta voisiko olla, että sattumalta olisi löytynyt hyvä lääke?

Onko kellään kokemusta Lyricasta ahdistuksen hoidossa?

Määrättyyn kipuun Lyrica ei ole ainakaan toistaiseksi vaikuttanut :o(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut harkitsepa tuota opamoxia. Lääkärit joskus määräävät herkästi lääkkeitä. Onko opamox sulla unen takia/ nukahtamiseen? Opamoxista voi tula riippuvaiseksi (ei nukahda ilman sitä), tosin riippuvuudesta pääsee eroon kun jaksaa sinnitellä ilman ja päivät väsyneenä.

Mulla vakava masennus kesti muutamia kuukausia ja sitten pikkuhiljaa alkoi mieli piristyä. Puolen vuoden kohdalla olin ihan ok ja Vuoden kohdalla olin aivan vireessä, ihme kyllä. Varaudu ajoittaisiin takapakkeihin, ne kuuluu asiaan, mutta koko ajan menee enemmän eteenpäin. toivon hartaasti, että alat päästä normaaliin kuntoon. Masennuksestakin nimittäin paranee ja toipuu! Huomaat kuinka asiat alkaa tuntua mukavilta! Usko siihen!

Vierailija
2/3 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostnut yhden purkin sitä eikä se ole vielä näiden kuukausien aikana loppunut.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostnut yhden purkin sitä eikä se ole vielä näiden kuukausien aikana loppunut. -ap-

Useilla lääkkeillä on yhteisvaikutuksia, joten voipi olla, että Lyrica vaikuttaa, sun kannattaa kysyä lääkäriltä.

Muuten masennus voi lähteä paranemaan kohtalokkaista tapahtumista, esim. jos äiti kuolee, työkaveri sairastuu vakavasti, kätesi murtuu tms. Ihmisen aivot on niin erikoiset. Esim. kehitysmaissa ei tavata juurikaan masennusta (vaikka ei uskoisi), koska siellä ihmisten ajatukset ovat keskittynet / tottuneet selviämään. Masennus onkin hyvinvointivaltioiden ongelma. Se voi iskeä kun kaikki on hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi