Kaunistuvatko mielestäsi kaikki ihmiset laihtuessaan
jos ovat olleet huomattavasti ylipainoisia ja laihduttavat normaalipainoisiksi?
Kommentit (17)
Muuta pieni pyöreys sopii joillekin naisille ja he saattavat laihduttaessaan menettää myös kauneutensa.
Se johtuu sekä läskin rumentavan vaikutuksen postumisesta että laihduttajan itsensä tunteman hyvän olon heijastumisena ymäristöön :)
vanhemmilla ihmisillä vaan kaikki paikat alkaa roikkua, anoppi laihdutti 25kg ja sai hirveät silmäpussit ja kaikki muutkin paikat roikkuivat, niitä kyllä voi vaatteilla peitellä.
ja sitten jotkut vaan ovat rumia niin ettei siinä laihduttaminenkaan auta.
niin laihduttaminen kaunistaa. Normaalipainoisen laihduttaminen on lähinnä kuihduttamista eli oma ulkonäkö kuihtuu. Iho rypistyy, roikkuu ja harmaantuu kun pieni suojaava rasvakerros häviää ihon alta.
mutta, ei laihduttamalla kuitenkaan kauniiksi tule, jos ei ole kauniit piirteet, mutta kauniimmaksi kyllä - tai paremman näköiseksi pikemminkin
niin laihduttaminen kaunistaa. Normaalipainoisen laihduttaminen on lähinnä kuihduttamista eli oma ulkonäkö kuihtuu. Iho rypistyy, roikkuu ja harmaantuu kun pieni suojaava rasvakerros häviää ihon alta.
Riippuu mitä tarkoitat normaalipainoisella, mutta kyllä BMI 25:n alla voi kaunistua huomattavasti laihduttamalla itselleen vyötärön turhat allit pois. Liikunta huolehtii siitä, että ei ala roikkumaan. Itsellä BMI 24 -> BMI 22 oli iso muutos ulkonäössä.
Vanhuksilla kyllä pieni pyöreys kaunistaa.
niin silloin menee yleensä posket kuopalle eikä se kaunista ketään.
Mutta normaalipaino tai hyvin lievä alipaino kaunistaa kyllä ketä tahansa.
itse esim. olen nyt 166/63 ja on ihan hirveä ero siihen kun olin vielä vuosi sitten 166/57! Ihan hurja ero! Ja molemmissa olen kuitenkin normaalipainoinen. Nyt aloittelenkin laihista, vihaan näitä läskejä!!
moni vähän vanhempi vaan menee turhan laihaksi ja kuivan näköiseksi, mikä ei ole enää kaunista.
hyvin usein rupsahtavat jo tuossa 30 ikävuoden jälkeen. Rypyt ja silmäpussiit tulevat näkyviin, ihmisestä tulee jotenkin kuivuneen näköinen.
hyvin usein rupsahtavat jo tuossa 30 ikävuoden jälkeen. Rypyt ja silmäpussiit tulevat näkyviin, ihmisestä tulee jotenkin kuivuneen näköinen.
nyt ei puhuta siitä että on alipainoinen, vaan normaalipainoinen! Ja silloin ei todellakaan tule kuivan näköiseksi! Siellä taas joku ylipainoinen yrittää selitellä itselleen että miksi ei kannata laihduttaa... Ihan tiedoksesi, kyllä se kannattaisi!
tai suuresta murheesta, niin periaatteessa kyllä. Ainakin jos huomattava ylipaino vaihtuu lievään ylipainoon tai normaalipainoon.
Mutta läheskään aina normaalipainosta alipainoon laihtuminen ei kaunista.
enkä edes itse tätä kirjoittanut
Kasvot kärsivät eniten
Itse valitsin naaman, kun sitä enemmän tulee pidettyä esillä.
Nyt BMI 21,4 ja naama näyttää kivalta, perse ei. Jos painoni putoaa alle BMI 21, alkaa rypyt tulemaan esiin ja posket menee lommolle. Ei näytä kivalta, ei.
enkä edes itse tätä kirjoittanut Kasvot kärsivät eniten
jos bmi menee alle 19:n niin tätä voi tullakin, mutta normaalipainossa on kuitenkin sen verran sitä rasvaa, että ei siitä kuivuneen näköiseksi tule! Teillä taitaa olla ihan ihmeellinen kuvitelma normaalipainoisesta ihmisestä, ei ne ole niitä superhoikkia, vaan niitä "tavallisia" joilla on vähän niitä makkaroitakin. Ja tässähän ei puhuta nyt siitä että laihduttaa alipainoiseksi, vaan nimenomaan normaalipainoiseksi!
dieetti on ollut sellainen, että on huolehdittu vitamiineista ja hivenaineista, syöty monipuolisesti, urheiltu yms. eikä kyseessä ole ollut mikään 5 askia tupakkaa päivässä, joku nälkiintymis-kaalisoppa-dieetti yms. jossa paino olisi pudonnut lyhyessä ajassa paljon.