Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osta vuoteen yhtään vaatetta.

Vierailija
12.10.2009 |

Näin päätin. Ei ole kyse siitä, ettei olisi varaa, mutta jatkuva kuluttaminen on alkanut tökkiä. Olen tähänkin saakka ollut harkitseva vaatteiden ostaja, mutta nyt tuli stoppi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokeillut pari kuukautta niin, että päivässä sai kulua max 3 euroa/perheenjäsen pakollisten laskujen ja asumisen jälkeen. Työmatkoja en laskenut mukaan. Jos olisi pitänyt ostaa lääkkeitä tms, niin niitä olisin ostanut tienenkin.

Täytyy sanoa, että se näytti, että hetken tulee minimilläkin toimeen.( Kaapeissa minulla aina suuri perusvarasto ruokaa ja kuiva-aineita, että tiedän, että meillä meni hieman enemmän kuin se 3 euroa/perheenjäsen)

Vierailija
2/3 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko parsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parsittu talvitakki viimevuonna. ostan kans äärimmäisen vähän vaatteita. Päätöstä ei ole itse tarvinnut tehdä, kun taloudellinen tilanne määrää. Tarvitsisin kyllä yhtä sun toista.Mutta mielestäni hieno päätös ap vähentää kulutusta! Pidä pintasi ja osta vain sellaista mitä oikeasti tarvitset. Olen itse ajatellut, että kun opiskelut loppuu ja toivottavasti saan töitä, jatkan kutakuinkin samalla vähän kuluttavalla linjalla paitsi ikävä sressi ja paniikki rahasta silloin loppuu.

Sitä odotellessa, ostelen nihkusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan