Ketjuun "asteikolla 1-10" liittyen: mikä on se lasten ikä, jolloin suunnittelette, että
ero voisi olla mahdollinen. Mä olen ajatellut alakouluikää, 8-9v.
Joo, ihan tosissani kysyn. Tuntuu, että tuo päiväkoti-ikäinen on niin kiinni äidissä, että ajattelin, josko sitten, kun kaverit ovat jo kuvioissa...
Kommentit (6)
vuoroviikkosysteemin (vaikkei nyt ole koskaan kotona ennen kahdeksaa. Mutta sitten varmaan olisi vuoroviikoin. Kärvistelen avioliitossa, koska en halua olla lapsesta viikkoa erossa tai tavata siinä välillä tyyliin kerran. Kyllä lapsia kai huonommissakin avioliitoissa kasvaa...:-)
ap
ei käsitä joko erotaan tai ollaan yhdessä.
T: vanhin jo 18 ja edelleen sama ukkeli.
jos kerran vain oman elämäsi tapahtumat mahtuvat ymmärrykseesi.
ei käsitä joko erotaan tai ollaan yhdessä. T: vanhin jo 18 ja edelleen sama ukkeli.
miksi selaista asia apitää miettiä jos on paska liitto niin sitten erotaan, oli lasten ikä mikä tahansa.
itse olen elänyt ns. perhe helvetissä oman lapsuuteni joten en käsitä miten joku edes joutuu moista miettimään. Jos ei toimi niin ei toimi ja ulos selaisesta liitosta. Ei lasten pidä kärsiä sen takia, että äiti nyt ei halua olla erossa viikkoa lapsesta.
Mielummin kaksi rakastavaa kotia, kuin 1 paska.
olla vähintään eskarissa. Mutta en tiedä, tapahtuuko aiemmin vai myöhemmin.
Tämä siksikin, että tiedän, että mieheni haluaisi varmaan jotain vuoroviikkosyteemiä, ja minusta se ei ole pienelle hyväksi. Enkä itse pystyisi olemaan viikkoa erossakaan päiväkotilaisestani.
Tiedän miehen mielipiteen, koska kun hänen siskonsa erosi, heille tuli tuo vuoroviikkosysteemi ja se oli miehestäni hyvä :(