G: Mitä mieltä olette nimestä Suvi?
Millaisia mielikuvia tämä nimi herättää?
Entäs tykkäättekö muuten nimestä?
Kommentit (28)
Tunnen yhden erittäin suupaltin Suvin ja mielikuva nimestä ei ole siitä syystä hyvä...muuten varmaan tykkäisinkin.
Kertokaa lisää minkälaisia Suveja olette tunteneet?
T: Suvi :)
Niin voimakas merkitys sanalla on.
Erittäin kaunis nimi.
ipanavallan suviin... semmoinen tahattomasti kaiken sotkeva vilkas tyttölapsi
Ihan positiivinen fiilis kyllä, mutta en antaisi lapselle. :)
tahansa syntyvälle tytölle.
kaunis, positiivinen.
pidän nimistä, joilla on merkitys.
IHan söpö. SOpii ko. tytölle. Kauniille kesävauvalle.
PArempi sata kertaa kuin Vanessat, Jessicat ja Adat.
Tuttu ja helppokäyttöinen, muttei liian yleinen. Sopii minkä ikäiselle tahansa.
Vaikka merkitys on vahva, minua ei häiritse "väärä" syntymäaika Suvin kohdalla yhtään(samoin August), toisin kuin Lumilla, Pyryllä tai Noelilla. :)
Olen tuntenut vuosien varrella muutaman Suvin, eikä kenestäkään ole jäänyt ikäviä muistoja, joten nimikin luo positiivisia mielikuvia.
mutta olen samaa mieltä kuin muutama aiemmin kommentoinut: Suvi sopii "suviaikaan" syntyneelle, samoin kuin mm. Lumi ja Pyry talvivauvoille.
Juoppo narkkari pienen lapsen "äiti" joka nussii kaikkia mikä liikkuu jos vaan saa, puhuu paskaa selän takana, ei välitä muista kuin itsestään.. Jatkanko...... Tälläinen on entinen tuttuni :)
sanottavaa kenestäkään.Kaikki tykkäävät laittaa itseään,mutta ovat silti jalat maassa ihmisiä..
ja ei ole kauhean yleinen nimi ja nimen annossa ollut taantumaa, joten hyvin sopii antaa ja ei tule kait montaa samannimistä hiekkalaatikolle yhtaikaa :)
ja on kätevää kun ei tule vastaan nimikaimoja joka paikassa, lisäksi kääntyy näpsäkästi englanniksi :)
Olen muuten syntynyt sydäntalvella, ei sitä kesänimeä talvella ihmettele kukaan kuin ehkä ensimmäisen vuoden.
Itse ainakin ajattelen lämmöllä kaikkien niiden muiden Suvien vanhempia jos ja kun joskus harvoin toiseen samannimiseen törmään :)
Meidän 3 v on Suvi ja on syntynyt maaliskuussa . Ja on kaunein nimi hänelle ja sopii kuin nenä päähän.
Kaikki Suvit ovat jotain vasemmistoaktivisteja.
Tunnen vain yhden. Silikonitissinen keski-ikäinen kaksinaamainen lehmä.
Munkin nimi on Suvi, haha :D
Tykkään kyl omasta nimestäni :DD