Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette siitä

Vierailija
23.10.2009 |

että kun ollaan kylässä, niin pitääkö silloin syödä mitä tarjotaan? Siis jos ei ole allergioita yms.? Eli onko teistä ärsyttävää jos tarjoat esim. jotain makeaa ja vieras ei sitä syö siksi kun vahtii linjojaan tai on muuten vaan ronkeli? Mua ärsyttää tosi paljon ja siks en kauheesti viitti pyytäkään tällasia ihmisiä kylään. Itsellä on ainakin periaatteena että kylässä syödään mitä on tarjolla vaikkei siitä niin kauheasti pitäisikään..

Ja kyse on nyt siis ihan tavallisista tarjottavista, pasteijoista, pullista, viinereistä, kekseistä yms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsekaan, en itsekään kaikkea ota mutta jos ei mitään syö ja itestä tuntuu rahan tuhlaukselta kun mikään ei sitten kelpaakaan..Eikä se laihis siitä pilalle mene jos joskus harvoin jotain makeaa suuhunsa pistää!

ap

Vierailija
2/4 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun ollaan kylässä, niin pitääkö silloin syödä mitä tarjotaan? Siis jos ei ole allergioita yms.? Eli onko teistä ärsyttävää jos tarjoat esim. jotain makeaa ja vieras ei sitä syö siksi kun vahtii linjojaan tai on muuten vaan ronkeli? Mua ärsyttää tosi paljon ja siks en kauheesti viitti pyytäkään tällasia ihmisiä kylään. Itsellä on ainakin periaatteena että kylässä syödään mitä on tarjolla vaikkei siitä niin kauheasti pitäisikään..

Ja kyse on nyt siis ihan tavallisista tarjottavista, pasteijoista, pullista, viinereistä, kekseistä yms.

mulla on yksi kaveri, joka on rasva-sokeri-hysteerikko. Ei juo mitään muuta kuin paljasta kahvia. Mutta koska tiedän tämän, en tee enää mitään ihmeempiä tarjottavia häntä varten, vain sellaista, mitä itse haluan kahvin kanssa ja mikä kuluu myöhemmin. Välillä olen tarjonnut hedelmiä tai vast. kevyempää ja niitä hän on ottanut. Minusta nirsoilu ON epäkohteliasta! Aina voi ottaa vaikka sen yhden keksin. Se ei kenenkään dieettiä voi kaataa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se nyt tosi epäkohteliasta jos mikään ei kelpaa.

Mutta jos joku vaikka laihduttaa niin en mä loukkaannu jos se ei mun pasteijoita ja viinereitä syö :)

Vierailija
4/4 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä ottaa vaan jonkun keksin, ja jättää muut tarjottavat syömättä - ja jos on tosi laihiksella, joko ilmoittaa etukäteen, tai tuoda itse jotain sellaista tuliaisiksi, jota voi syödä.

Ei mua haittaa, jos joku ei maistakaan kaikkea mitä on tarjolla, mut on outoa, jollei ota yhtään mitään.

Kerran kaveri tuli meille yöksi, ja tein hyvät kinkkupiirakat salaatteineen ja leivoin muffinsseja. Hän ei voinut syödä niistä mitään, koska oli jollain kummallisella pussijauhedieetillä, jossa ei siis saa syödä edes salaattia. Eikä juoda viiniä tietenkään. Eikä kahvia. Silloin korpes. Ois voinut ilmoittaa, kun tiesi että laitan ruokaa josta hän erityisesti tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi