Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään poreammetta? Kannattaako sellainen hankkia uuteen taloon?

Vierailija
12.10.2009 |

Mulla ei käynyt koko poreallas mielessäkään kunnes meidän tulevan talomme suunnittelija suositteli sitä. On kuulemma aivan ihana käytössä lapsiperheessä ja nostaa jälleenmyyntiarvoa. Vähän mietityttää ettei vaan jää kallis vekotin käyttämättä. Kerran pari olen tainnut porealtaassa käydä, joten omat kokemukset vähäiset. Kertokaahan te joilla poreamme kannattaa sellainen hankkia? Vettä ja sähköähän se kuluttaa, pestävääkin tulee lisää mutta kai se vois olla kiva lillua siinä viinilasi vieressä ikkunasta ulos katsellen...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun vesi valuu niin itse voi riisuutua ja sittenhän sinne ammeeseen voikin jo mennä lillumaan. Kyllä meillä käytetään poreammetta useamman kerran viikossa, siis ihan aikuiset! 6

Vierailija
2/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä käyttää lähinnä lapset! Itse en ehdi/jaksa! Talo rakennettu 06...

Silloin tuntui hyvältä ajatukselta! Mutta raskaana ollessa en viitsinyt käydä, enkä syn.jälkeen...mennyt kohta siis 2-v etten ole siellä käynyt! :) Ehkä joskus tulevaisuudessa! :)

En usko myyntiin vaikuttavan mitenkään! Kyllä ne on muut asiat talossa kokonaisuutena! :) Mutta jos rahaa on, ni mikäs siinä sinänsä estää laittamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivahan se amme on.Käymme noi pari kertaa kuussa,kun lapsi on jo nukkumassa. Ja nimenomaan kylmissään sinne on ihana mennä. Eikä poreammeen putkiin kerry pöpöjä,kun tiputtaa lopuksi sinne puhdistustabletin ja antaa sen pulputtaa minuutin.Ja lapsi nyt tietysti tykkää ihan tosi paljon. Siellä on myös helppo suihkuttaa lapsi ja samalla antaa altaan täyttyä vähän,jotta saa kylpeä. Ja kyllä me ainaki sammutetaan valot ja pistetään päälle se valoterapia. Samalla tulee myös juteltua miehen kanssa kaikkea.

Vierailija
4/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellaisen haluaisin. Toisaalta en ole varma kuinka paljon sitä alkuinnostuksen jälkeen tulisi käytettyä, plus vesilaskun suuruun mietityttää :) Meillä on ulkona uima-allas ja se on kyllä kesällä ollut kovasssa käytössä.

Vierailija
5/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen tassuammeen kyllä ottaisin. Mua kuvoo poreammeessa ne reiät, hyi mitä kuonankerääjiä ovat. Ja aivan turhaa sähkönkulutusta. En nauti missään kuplissa lillumisesta.

Vierailija
6/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hierontatoiminnot toimivat? Ovatko oikeasti tehokkaita?

t. ap

Vierailija
7/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään just saunaosastoremppaa ja poreamme on tulossa. Oikeastaan ihan tavallinenkin iso amme riittäisi, mutta kai sinne vähän kupliakin voi ottaa... Kuulemma helppo pistää lapset sinne lutraamaan eivätkä sitten juokse ympäri kylpäriä. Ja innolla odotan itsekin että pääsen sinne makoilemaan.

Vierailija
8/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en antaisi pois, tosi ihana mennä sinne raskaan päivän jälkeen, ottaa lasi kuoharia ja rentoutua :-). Poreammeita on erilaisia, ja ne hierontatoiminnat on myös siten aika erilaisia mallista riippuen. On myös tosi eri hintaisia, eli sun pitää nyt miettiä, että millaista ja millä varustuksilla olevaa poreammetta haluat, ja sitten kierrellä katselemassa.

Vierailija
9/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kovasti innoissaan ovat. Itse olen viiden vuoden aikana lillunut siellä about neljä kertaa:) Nuo on ihania ajatuksia, että vinilasin ja klassisen musiikin kera siellä killuttelisi, mutta ei ainakaan meidän todellisuus ole koskaan sitä! Joskus talvela kylmissän pihalta tullessa miettii, ettänyt olis lämmn poreilu paikallaan,mutta siten ei vaan jaksa nähdä sitä veden lauttamisen vaivaa; kun jotenkin tuntuu, että sinne pitäisi päästä heti kun siltä tuntu, eikä vasta puolen tunnin veden lorottamisen jälkeen.

Lapset sitä kavereineen meillä kuluttaa, eivät tokikaan hekään kovin usein. Ehkä maksimissaan 12 kertaa vuodessa täytellään

Joten minä en missään nimessä suosittele!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän