Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomatonta että moni koiranomistaja on sitä mieltä, että

Vierailija
12.10.2009 |

Jos koira puree tai näykkii lasta niin se on lapsen vika, kun menee kerran häiritsemään koiran nukkumista tai syömistä. KYLLÄ SE MUN MIELESTÄ ON IHAN KOIRAN OMISTAJAN VIKA. Ja joo meillä on iso uroskoira ja lapset 6v ja 2,5v. Eli meilläkin asuu koira ja lapset saman katon alla. Minä olen vastuussa sekä koirasta että lapsista mieheni kanssa. Se koira koulutetaan niin hyvin, että se kestää lasten touhut oli se sitten syömässä tai nukkumassa. Toki silti pitää aina olla paikalla, koska eläin on aina eläin. Ja keskenään en jätä koiraa ja lapsia yksin samaan huoneeseen, vaikka kuinka luottaisin koirani käytökseen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosketuksen syödessäänkin. Koiralle ei kuulu antaa sellaista ruokarauhaa, ettei sitä saisi häiritä. Koiralta pitää pystyä ottamaan ruokakuppi pois ihan kesken kaiken. Myös perheen pienimmän lapsen pitää saada tehdä näin. Silloin koira tajuaa oman asemansa perheessä ja käytösongelmien mahdollisuus pysyy vähäisenä.

Vierailija
22/22 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen olisi syytä kasvattaa koiransa sietämään lapsia. Koira, jolle annetaan lupa pura vieraita lapsia tai aikuisia voi olla vaaraksi.

Itse kasvatan omat lapseni olemaan koskematta vieraisiin koiriin mutta koirani niin, että siihen saa koskea ja sen pitää sietää myös ihan vieraiden ihmisten kosketusta. Esim. eläinlääkäriin tai trimmaajalle on hankala mennä koiran kanssa joka pelkää vieraita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla