Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli siitä, että mies nai toista naista.

Vierailija
11.10.2009 |

Se pyörii mun mielessä ja syö meidän suhdetta.

Erota en halua, eikä varsinkaan mies halua, vakuuttaa että rakastaa. Itsekin tunnen, ettei rakkaus ole kuollut.En usko mihinkään kirkon parisuhdeterapiaan, koska ne korostaa miestä perheen päänä ja naisen ja miehen eroja, enkä oikein välitä sellaisesta soopasta.

Miten tästä voi päästä yli? Auttaako aika?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviiko ja voiko tollaisesta edes päästä yli?

En mä ainakaan pääsisi, pahin loukkaus minkä mulle voisi tehdä. Ja ei se kirkon vika ole.

Vierailija
2/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pitkä yhteinen historia ja yhteiset lapset, ei kaikkea voi heittää menemään yhden erehdyksen vuoksi. Mutta miten elää tämän kanssa? En tietenkään syytä kirkkoa, mutta ystävä kertoi kokemuksensa perheterapiasta kirkon kautta, ja minusta tuntui ettei ole minulle sopiva paikka.

tarviiko ja voiko tollaisesta edes päästä yli?

En mä ainakaan pääsisi, pahin loukkaus minkä mulle voisi tehdä. Ja ei se kirkon vika ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä perheen päänä? Jos, niin perheen pää on kyllä sitten se vastuullisinkin.

Vierailija
4/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä voi vetää omat johtopäätöksensä.

Vierailija
5/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapeutti jotenkin vetosi naisen ja miehen erilaisiin rooleihin ja ajatteluun ja vesitti ongelman. Teki niistä sellaisia, että naisen pitäisi taipua kompromisseihin jne. En viitsi selittää kovin yksityiskohtaisesti, mutta ikävältä kuulosti.

miestä perheen päänä? Jos, niin perheen pää on kyllä sitten se vastuullisinkin.

Vierailija
6/42 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä oikein ihanat sessiot. On sinullakin sitten jotain kivaa ajateltavaa ja muisteltavaa. Olette sitten samassa veneessä ja mieskin tietää miltä mustasukkaisuus tuntuu.

Vierailija
7/42 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko ap nyt on ahdistunut siitä että hänen miehellään on joskus kauan sitten ennen heidän parisuhdettaan ollut seksisuhde jonkun toisen kanssa.

Vierailija
8/42 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsia. Mies sanoo, että vain kerran, vähän aikaa sitten. Mies sanoo, ettei olisi pitänyt tehdä sitä, mutta ei kuitenkaan ole epätoivoinen tai katuvainenkaan.

pitkä suhde,lapsia,rakkautta. Epätoivoinen ei tarvikaan olla, asia on ehkäpä miehesi mielessä suht loppuun käsitelty, itselle kun on niin helppo antaa anteeksi. Mutt tuota katuvaisuutta olisi syytä odottaa. Ehkä miehesi ei ihan kuitenkaan ymmärrä kuinka pahasti on sua loukannut ja kuinka kauan joudut kärsimään. Sen takia aiemmassa kirjoituksessa suosittelin ulkopuolista apua. Joku, joka on selvittänyt satoja tapauksia ja osaa antaa ohjeita.

Vierailija
9/42 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta ja naimisissa ovat olleet yli 10 vuotta.

Oikeastiko ap nyt on ahdistunut siitä että hänen miehellään on joskus kauan sitten ennen heidän parisuhdettaan ollut seksisuhde jonkun toisen kanssa.

Vierailija
10/42 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä halua aloittaa kostokierrettä, en usko että siitä on apua suhteellemme. Tässä miehen teossa häiritsee melko paljon sekin, ettei hän itse näytä pitävän sitä kovin merkittävänä asiana. Minusta se t. ap

Pidä oikein ihanat sessiot. On sinullakin sitten jotain kivaa ajateltavaa ja muisteltavaa. Olette sitten samassa veneessä ja mieskin tietää miltä mustasukkaisuus tuntuu.

Vierailija
11/42 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eronneena ja ikuisena pettämisen vastustajana olen joutunut "joustamaan" periaatteistani...Nykyään kun ei ole miestä eikä sellaista tunnu kerrassaan mistään minkäänlaista löytyvän mietin että olisi aivan sama jos minulla olisi mies joka välillä vaikka pettäisikin JOS hän kuitenkin palaisi aina luokseni ja haluaisi olla kanssani...niin sitä vaan mieli muuttuu..ja ikävä kyllä tapailen tälläkin hetkellä varattua miestä, täysin moraalikäsitysteni vastaista mutta hellyyden tarpeeni on vaan niin suuri että koska minkäänlaita vapaata miestä ei ole tarjolla on moiseenkin alistuttava...entisessä elämässäni en olisi moista voinut kuvitellakkaan mutta ei voi sanoa että elämä opettaa mutta jotain sinne päin kuitenkin..=(

Vierailija
12/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa kirkon perhesuhdeneuvoja syrjähypyille siunauksensa antaa?

Vierailija
13/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luultavasti aijemminkin elämässään ennen sinua paneskellut ja nuollut muiden toosia ennen sinua. Mikä siinä toisessa ihmisessä on niin taianomaista että pilaa suhteen ja teidän seksielämän?

Tuskin miehessäsi sen panon bakteereja enää elä? vai kuvitteletko?

Vierailija
14/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuommoisesta pitäisi päästä yli? Voiko sinua loukata jotenkin vielä enemmän? Anteeksi voi varmaan antaa, mutta unohtaa tuskin ei.

Itse olen vähän sitä mieltä, että jos toinen pettää, niin jotain on särkynyt vähän kuin pysyvästi. Esim. mummon vanha kuppi hajos ja voihan sen liimata takaisin kuntoon ja näyttäähän se vitriinissä ihan hyvältä... Mutta rikkonut tietää, että ei se ehjä ole eikä siitä kupista voi enää kahvia juoda.

Sitten tästä usein seuraa noidankehä parisuhteeseen, jota ei pystytä enää pelastamaan eli mies pettää -> nainen loukkaantuu -> ei enää kunnioita miestään -> mies ei saa tarvitsemaansa ihailua ja parisuhde on siinä.

Vierailija
15/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästi yli 10 vuotta sitten. En osaa eritellä mikä on muuttunut, sen tiedän että mikään ei ole niin kuin ennen.

Mies on luultavasti aijemminkin elämässään ennen sinua paneskellut ja nuollut muiden toosia ennen sinua. Mikä siinä toisessa ihmisessä on niin taianomaista että pilaa suhteen ja teidän seksielämän?

Tuskin miehessäsi sen panon bakteereja enää elä? vai kuvitteletko?

Vierailija
16/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuommoisesta pitäisi päästä yli? Voiko sinua loukata jotenkin vielä enemmän? Anteeksi voi varmaan antaa, mutta unohtaa tuskin ei.

Itse olen vähän sitä mieltä, että jos toinen pettää, niin jotain on särkynyt vähän kuin pysyvästi. Esim. mummon vanha kuppi hajos ja voihan sen liimata takaisin kuntoon ja näyttäähän se vitriinissä ihan hyvältä... Mutta rikkonut tietää, että ei se ehjä ole eikä siitä kupista voi enää kahvia juoda.

Sitten tästä usein seuraa noidankehä parisuhteeseen, jota ei pystytä enää pelastamaan eli mies pettää -> nainen loukkaantuu -> ei enää kunnioita miestään -> mies ei saa tarvitsemaansa ihailua ja parisuhde on siinä.

Vierailija
17/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sillä miehellä ollut muita naisia ennen sua vai nyt teidän yhdessäoloaikana?

Vierailija
18/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi paras tehdä ratkaisu nyt ja miettiä pääsetkö asiasta koskaan yli. Jos mies pettääkin uudelleen? Oman kokemukseni mukaan mies joka kerran on pettänyt tekee sen toistekin.

Yhden lapsen kanssa vielä pärjää. Entä jos suhde kaatuukin pettämiseen muutaman vuoden päästä ja lapsia onkin jo useampi?

Oma aviomieheni jäi kiinni pettämisestä. Muutin uuteen asuntoon ja aloitin oman elämän, vaikka meillä on kaksivuotias tytär ja olen raskaana.

Kaiken muun pitkään sulatin, kuten juomisen ja useamman päivän reissut missälie. Mutta kun sain tietää että tapailee toista naista ja oli tapaillut jo jonkin aikaa,siinä meni rajani.

Kenenkään ei ole pakko sietää mitä vain, vaikka olisikin yhteinen koti ja lapset.

Varmasti rakkauttakin on ja se ei kuole hetkessä.

Mutta miksi mies petti jos niin rakastaa...??

Vierailija
19/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mua vain muutama. Aloitettiin nuorina seurustelu.

onko sillä miehellä ollut muita naisia ennen sua vai nyt teidän yhdessäoloaikana?

Vierailija
20/42 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, että voinko enää luottaa. Meillä on useampi pieni lapsi, enkä haluaisi erota, vaan haluaisin uskoa, että meillä on mahdollisuus.

Mies ei ole tehnyt katoamistemppuja koskaan, ei hävinnyt ryyppyreissuille, ei ole ilkeä mua kohtaan, ei väkivaltainen, ei juoppo... Tähän asti olen uskonut, että olemme onnellisia ja rakkaus kestää ikuisesti. Mutta enää en ole yhtään varma mistään. En kyllä haluaisi tehdä hätiköityjä ratkaisujakaan.

Minusta olisi paras tehdä ratkaisu nyt ja miettiä pääsetkö asiasta koskaan yli. Jos mies pettääkin uudelleen? Oman kokemukseni mukaan mies joka kerran on pettänyt tekee sen toistekin.

Yhden lapsen kanssa vielä pärjää. Entä jos suhde kaatuukin pettämiseen muutaman vuoden päästä ja lapsia onkin jo useampi?

Oma aviomieheni jäi kiinni pettämisestä. Muutin uuteen asuntoon ja aloitin oman elämän, vaikka meillä on kaksivuotias tytär ja olen raskaana.

Kaiken muun pitkään sulatin, kuten juomisen ja useamman päivän reissut missälie. Mutta kun sain tietää että tapailee toista naista ja oli tapaillut jo jonkin aikaa,siinä meni rajani.

Kenenkään ei ole pakko sietää mitä vain, vaikka olisikin yhteinen koti ja lapset.

Varmasti rakkauttakin on ja se ei kuole hetkessä.

Mutta miksi mies petti jos niin rakastaa...??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän