Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-*-*-*-* ~ TONSKIEN TAMMIKUU ~ *-*-*-*-*

01.01.2009 |

Aloitampa uuden pinon näin uuden vuoden kunniaksi.

Tein tänään rtestin, kun tätiä ei näy, mut haamu vaan tuli. Näillä päivillä ois kyllä pitänyt tulla kunnon viiva, jos oisin raskaana. Eli hcg vaan pysyy koholla. En varmaan tuu raskaaks ennenkuin se kysta lähtee pois :(. Onkohan täti tulossa ollenkaan, varmaan taas vasta kp40, niinkuin viimeks, kun sain haamuja. Toivottavasti ei sotke tulollaan sitä mun poli-käyntiä, joka on ens keskiviikkona. Voi olla et tarvii sitä siirtää. Aikoja vaan saa sieltä niin huonosti.

Ei nyt oikein hilpeesti alkanut tää vuosi... mut toivottavasti jotain selvyyttä tilanteeseen sais mahdollisimman pian.

Toivottavasti muut ootte toiveikkaammalla mielellä!!!

nau kp37/30(40)

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas hiljasta tonskapinossa. Ei tässä itelläkään mitään kummosempia oo. Tilasin nyt ovistestit ja varmaan viikonloppuna pitäs alkaa tikuttaan. Tää ovis hyödynnetän nyt sit täpöillä kun viime kertasesta ei ollu tarkkaa havaintoo. :)

Meriheppa:

Tulikos siellä ovis hyödynnettyä? Peukut on pystyssä, että tärppi tulis.

Bejpi:

No en mä nyt sit tarvikkaan niitä testejä,kun tilasin jo. Tosin otin vaan 14 kpl pakkauksen. Että jos tarvin lisää ja sulla on viä sillonkin myymättä ne, niin sit voin ostaa. Tuuhan sit perjantaina kertoon ultrakuulumisia.

Kaikille kovasti +++tuulia ja muutenkin parempaa mieltä.

Buuffa kp 9/27-31

Vierailija
22/45 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buuffalle ja Merihepalle antoisia ovishetkiä!;)

Tosi hiljaista meidän pinossa:( Pikkukakkosissa näköjään enemmän vipinää, mut kun täällä vanha tuttu porukka kasassa niin mielummin sitten vaikka pienellä porukalla kirjoittelen:)

Täällä kp1(tai2)/28-30 eli nyt sitten virallinen yk1 menossa!!

Miten muuten laskette tuon kp1 alkaneen. Kun taas mulla oli tosi paljonkin tuhruttelua kolmisen päivää ja eilen sit alkoi joskus 18:30 aikaan kunnon vuoto, niin eikös sitten vasta seuraava päivä ole kp1?? Eli oliko joku klo18 rajana että vasta seuraava päivä on kp1 ja tuhruahan ei lasketa??

Plussatuulia kaikille!

Aurora & Poitsu 1v11kk zzzzzzzzz

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auroralle onnea ekaan yrityskierrokseen!!

Omanapa. Sain tänään kontrolli hcg-testi tuloksen ja se oli nega! Jee! Olin ihan varma että tyhjennys on jostain syystä mennyt pieleen ja joudun kaavintaan. Siis mitään oireita ei siitä ole ollut, mutta jostakin olin tällaisen ajatuksen saanut päähäni :D Ja minähän pelkään kaavintaa yli kaiken... Ja huomenna lääkäriin ja tutkimuksiin. Ja sitten vielä yksi pilsulaatta huiviin ja uudestaan kuumeilemaan :) Taistelutahto on taas palautunut, vaikkakin pelottaa kovasti. Niin kovasti vain haluaisin vauvan :) Tuun kertomaan sitten mitä lekuri sanoi. Jännittää..

Plussapuhureita kovasti kaikille sitä tarvitseville!

Hermione :)

Vierailija
24/45 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora:

Onnee ekaan kiertoon :) Tärppäskö teillä helposti enskaa tehdessä?

Mä oon laskenu kierron ekasta kunnon vuotopäivästä. Mulla tulee kans yleensä 1-2pv tuhrua. Tohon kellonaika hommaan en osaa kommentoida mitään, kun en oo siitä aikasemmin kuullutkaan.

Hermione:

Kiva kuulla että oot taas positiivisella mielellä ja muutenkin on kaikki hyvin. Josko teille olis sit vaikka jouluvauva luvattu.

ON: Lueskelin eilen testiohjeita, kun on tässä päässy ne jo unohtuun ;D. Oviksen metsästys alkaakin jo huomenna.

Buuffa

Vierailija
25/45 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buuffa, onkos oviksen metsästys tuottanut tulosta, joko saalis saatu?;) Oltiin ilman ehkäisyä 10kk ennenkuin enska sai alkunsa. Sitä ennen takana pillereiden syöntiä 9 vuotta.. En siis tosiaan odota mitään nopeaa tärppiä nyt ja silti aloitus pelottaa, hassua:)

Hermione, kiva kun tekin pääsette kohta taas yrityksen alkuun!:) Ja toivottavasti PALJON paremmalla menestyksellä. Teille en kyllä toivoisis enää minkäänläisia takapakkeja!

Dajm ja piamaria taitavata vain nyt sit elää hengessä mukana, toivottavasti saadaan teidät pian mukaan:)

Täällä ei tapahdu mitään, tätä tylsää alkukiertoa elellään. Nyt siis kp6/28-30

Mukavaa sunnuntaina jatkoa, tulkaahan kuulumisia kirjoittelemaan!

Aurora

Vierailija
26/45 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auroralle onnittelyt yrityksen aloittamisesta ja tsemppiä yk ykköselle! Toivotaan pikaista tulosta! Mäkään en oo kuullut tuosta kellonaikahommasta kp ykkösen määrittämisessä. Itse oon vaan ajatellut niin että jos ihan illalla vasta alkaa vuoto niin vasta seuraava päivä on ykkönen ja tuhrua en tosiaan oo kans laskenut. Kyllähän se kello kuusi tuntuis ihan sopivalta rajalta...

Moikat Hermionellekin! Ihana ettet joutunut kaavintaan ja että olet muutenkin jo paremmalla mielellä yritystä taas aloittelemassa!

Jokos Buuffa löysit oviksen?

Oma napa: ovis tuli hyödynnettyä ja nyt vaan sitten jännätään. Punkun lipitys on myös aloitettu :) Mä alan kyllä vähän uskoa että se ehkä auttaakin jotain, kun oon nyt kaks kertaa sitä testannut ja ekalla kerralla tuloksena oli tuo meidän tyttö ja toisella tuo keskenmenoraskaus.

T:Meriheppa kp 21/28-32, yk 7

Vierailija
27/45 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriheppa:

Täälä on peukut pystyssä, että pääsisit plussajunaan. Otat sit mutkin mukaan ;),niin ja tietysti muutkin. Jos tehdäänkin oikeen ryntäys o-puolelle. Mitenkäs toi punkkun juonti pitää ajottaa? Oon kuullu moisesta, mutta en oo testannu koskaan. Siis heti oviksesta ja sit loppuun asti vai? Ja pullo päivässä ;D.

Aurora:

Onkos sulla ovistestit jo hankittuna? Tsemppiä sit vaan metsästykseen.

ON: Ovis löyty eilen, ei mitään epaselvyyttä tulkinnassa. Viiva oli niin paljon tummempi kun kontrolliviiva että ei jääny tulkinnnan varaa. Ahkeria ollaan oltu tässä jo kolme päivää ja varmaan pitää viä tänäänkin varmistella. Ei voi sit anakaan ittee syyttää että ei ollu yritystä :). Jännä juttu, mut aikanaan mammaksin testeillä en saanu koskaan noin selkeetä tulosta ja piti vähän arpoo että onko vai ei. Nyt noilla kotitestin liuskatesteillä ihan selvä. Sitä paitsi olivat viä halvempiakin. Suosittelen lämpimästi muillekkin.

Buuffa 14/27-31

Vierailija
28/45 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on täti on jäänyt asumaan. Nyt jo kp16 eiköä vieläkään kunnolla lähtenyt...

Huomenna meen labraan hcg:tä mittauttaan. 2 viikkoo sitten oli 25 (korkeimmillaan oli 97) ja viikko sitten tein negan kotitestin, joten toivon että ois nyt hyvin laskenut. Lääkäri soittaa iltapäivällä tuloksesta ja pääsen tätä pitkää vuotoakin valittamaan.

Oviksen pitäis olla päivien mukaan nyt, mut en nyt sitten tiedä miten tuo pitkä täti vaikuttaa ja onko kohdunlimakalvo päässyt kehittyyn, jos ovis oiskin...

On ollut kroppa niin sekaisin keskenmenojen jälkeen, että hermo menee. Torstaina meen vyöhyketerapeutille, jospa siitä ois jotain apua.

nau kp 16/30

Vierailija
29/45 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buuffa: sitä punkkua pitäis juoda kiinnittymisen aikoihin, eli noin viikko oviksen jälkeen. En oo ihan varma miten pitkään, mutta minä oon ottanut suunnilleen 4-5:nä päivänä niin että oon alottanut n. 5 päivää oviksen jälkeen. Ja pienen lasillisen joka ilta, ei siis ihan koko pulloa ;) Tuo on minun suosikki raskautumiskikka, kun punkku on niin hyvää ;) Niin ja hyvä että ovis löyty ja hyödynnettyäkin tuli! Sovitaan tosiaan niin että mennään porukalla tästä kierrosta o-puolelle!

Nau: voi että sulla nyt kaikenlaista harmia on vieläkin! Lähtis nyt täti suosiolla! Ja toivottavasti se hcg olis nyt ainakin jo hyvissä lukemissa. Tuuhan sitten kertomaan mitä lekuri sanoi!

T:Meriheppa kp 22/28-32

Vierailija
30/45 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hcg oli alle 1 eli normaali. Vuoto on loppumassa, joten sen suhteen ei tarvi tehdä mitään. Huomenna meen vyöhyketerapiaan, toivottavasti se auttais, eikä näitä ongelmia enää ois.

nau kp 18/30

Vierailija
31/45 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöhyketerapiassa refleksologi hieroi ensin käsiä ja kasvoja sitten alkoi painella korvia. Ensin sormin ja sitten puikolla. Tosi kipeitä kohtia löytyi. Sitten käsitteli jalkaterät- ja pohjat ja sääret. Lopuksi hieroi selkää. Kohtu, munasarja ja hormoni pisteet oli TOSI kipeitä. Onneks ei kauaa kestänyt niiden tökkiminen. Kipeitä kohtia oli myös niska ja maha pisteet, ne mulla onkin vähän väliä kipeenä. Hoito oli yhdistelmä kipua ja rentoutusta. Saa nähdä miten vaikuttaa.

Mitäs teille muille kuuluu?

nau kp 22/30

Vierailija
32/45 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nau:

Jänskältä kuulosti toi hoito, toivottavasti saat siitä kunnolla apua. Aiotteko pitää sen välikierron, vai onko se enää välttämätön jos se hcg on jo kerran laskenut?

Meriheppa:

bdbdbd siellä alkaa olemaan jännät paikat. Onkos mitään oireita? Joko testi polttelee kaapissa :).

ON:

Testien mukaan ovis tuli hyödynnettyä ja nyt vaan tässä viä odotellaan. Heti ens viikon alussa sit jännäys alkaa. Heti 1-2 päivä pitäis tädin saapua jos saapuu. Ei oo muuten ihme, että viimekierrosta ei tärpänny kun sillon arvoin sitä ton vauvan ovislaskurin mukaan. Jos siihen ois nytkin luottanu, niin ois ollu armottomasti myöhässä. Onneks tuli hommattua niitä testejä.

Buuffa kp21/27-31

Vierailija
33/45 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kierto ois pitänyt ehkäistä, mut eipä jaksanut ;). No eipä sitä kovin paljon toiveita oo et ois nyt tärpännyt, kun vuoto kesti niin pitkään ja oviksesta ei tietoa. Ens kierrossa sit kovempi yritys:)

nau

Vierailija
34/45 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriheppa, mikä tilanne??:) Tulehan päivittämään kuulumisia bdbdbdbdbd

Buuffa, sullakin alkaa olla jännäilyt lähellä, ja hyvä et hankit testit. Ei kannata itse arvailla noita oikeita päiviä, kun mulla ainakin välillä mennyt arvaukset ihan metsään...

Täällä rauhallista keskiaikaa, kp13/28-30 eli ovista odotellessa;) On yleensä aina siinä kp16-17 tietämillä ja luteaali sen 12pvää eli kierto 28-29, mutta muutama poikkeus ollut tässä vuden varrella ja venynyt 30 tai jopa 32 pituiseksi.

Jos jossain vaiheesa meillä tärppää, en ole ajatellut kertoa sukulaisille/kavereille ennenkuin joskus rv16 jälkeen, kuten viimeksisin. (Perheet tiesi kyllä vähän aiemmin). Ja nyt onkin pieni pelko et jos täällä asiasta puhun, saattaa se tieto " nassukirjan " kautta levitäkin joillekin kun monet ovat myös siellä mun kavareita. Vitsit kun vois luotaa ettei joku sit vahingossa lipsauta tai onnittele sitä kautta, kun täällä ois niin mukava

piinailla porukalla.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille,

Aurora Ja Poitsu 1v11kk zzzzzzz

Vierailija
35/45 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte enää jännäillä minun puolesta. Täti saapui eilen :( Ei kyllä ollut mitään oireitakaan. Ahdistaa...

Tässä kierrossa ei tosiaan ollut minkäänlaista jomotusta oikein missään vaiheessa, kun viime kierroissa on muuten ollut heti oviksen jälkeen jo alavatsakipuja. Oliskohan me voineet johtua siitä kystasta, jos se vaikka nyt oliskin hävinnyt? No, muutaman viikon päästä on siitä se seurantaultra.

Sori etten nyt jaksa oikein kommentoida mitään... Mutta kiitos kumminkin peukutuksista!

T:Meriheppa, kp 2/30-32, yk 8

Vierailija
36/45 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut sinulle ja jaksamisia! Tulehan kirjoittelemaan kun taas jaksat, teilläkin nyt alkaa sit yk8, ymmärrän että pettymys oli SUURI. niin se vaan voi ottaa aikansa että pikkuinen alulle saadaan. Me vaan kaikki ollaan niin malttamattomia odottamaan sitä kahta viivaa testissä... ja nyyttiä kainaloon...

Aurora

Vierailija
37/45 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi kun taas se tätin pirulainen tuli ihan luvattomasti käymään :( Kokeile sinäkin sitä refleksologiaa jos auttaisi tulemaan vähän nopeammin raskaaksi. Mulla se ainakin toimi viimeksi :) Ja nyt menen heti ens kierron alussa taas hierottavaksi jos nyt saataisiin plussa testiin nopeasti. Nyt kun olisi jopa siitä raskauden onnistumisestakin vähän toivoa kun on lääkitys tukemasta niin mulla hirveä hinku saada taas plussa etstiin että nähdään onko lääkityksestä mitään iloa..

ON. Edelleen odotellaan että päästään 18 päivä niinhin verikokeisiin ja sitten päästään uuteen yritykseen. Me unohdettiin eilen miehen kanssa ehkäisy vahingossa ja nyt iski paniikki kun on ihan täydelliset ovis oireet päällä... ja me vielä luvattiin pyhästi sille lääkärille etten tule raskaaksi ennen kuin testit on tehty. Hyvä me! Ollaan tosi viisaita ja silleen... No en ole ainakaan ennen tullut näin nopeasti tyhjennyksen jälkeen raskaaksi. Täyty yrittää luottaa siihen.

Hyvää päivän jatkoa kaikille!!

Hermione ja kp 14/?

Vierailija
38/45 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriheppa:

Pahoittelut tädistä. Sitä vaan jännää joka kerta toistenkin puolesta :(. No ehkä se on sit ens kierto se teidän tärppi. Hope so.

Aurora:

Siellä päästään kohta tosi toimiin. Vieläkö eka yk jännittää? Mekin ollaan mietitty että ei paljasteta kun vasta ultran jälkeen läheisille, ja muu saa sit huomata kun huomaa. En halua puhua ees yrityksen aloittamisesta, kun sit alkaa se ärsyttävä kyttäys meininki. Yhdelle kaverilleni oon sanonu, mut tiedän että se jää sen tiedoks.

ON:

Eipä mitään ihmeempää. Ei mitään kummia oireita, paitsi parina iltana on tuntunu sellanen jännä elohiiri kohdussa hetken aikaa. Molemmilla kerroilla samassa paikassa suunnileen. En tiedä voiko tällenen olla mikään raskausoire. Hirveesti tekis mieli jo testata, vaikka ei vielä todellakaan näkyis millään testillä varmaan. Joo,kuulun siis näihin malttamattomiin ihmisiin. Odotukset on kovat, niinkun varmaan nyt jatkossa joka kierrosta. Mutta niin se kai ihmisen mieli toimii,kun jotain toivoo.

Parempaa ja toivoikasta fiilistä kaikille. Toivottavasti saatais vähän tonskavahvistuksia tänne, että pino hieman aktivoituis.

Buuffa kp 22/27-31

Vierailija
39/45 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buuffa: Täällä on kans kummia tuntemuksia. On ollut menkkajomotuksia, pistelyä navan kohdalla ja eilen illalla alkoivat kummat vihlasut kohdussa tai jossain. En meinannut saada nukuttuakaan, kun ne häiritsi. Ei ollut mitenkään kovia, mutta häiritsi sillain kuin vaikka kovaääninen kellon tikitys. Saa nähdä mitä nää on. Rauhallisin mielin tässä ens viikon alkua ootellaan ja mahdollista testausta.

nau kp 25/30

Vierailija
40/45 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän veikkaan, että nyt tärppää... eikös se silleen yleensä mee :). Mut ehkei se niin kauheeta, kun sulla kuitenkin on hoitosuunnitelma valmiina. Nolo tietty lääkärille kertoa.