Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-*-*-*-* ~ TONSKIEN TAMMIKUU ~ *-*-*-*-*

01.01.2009 |

Aloitampa uuden pinon näin uuden vuoden kunniaksi.

Tein tänään rtestin, kun tätiä ei näy, mut haamu vaan tuli. Näillä päivillä ois kyllä pitänyt tulla kunnon viiva, jos oisin raskaana. Eli hcg vaan pysyy koholla. En varmaan tuu raskaaks ennenkuin se kysta lähtee pois :(. Onkohan täti tulossa ollenkaan, varmaan taas vasta kp40, niinkuin viimeks, kun sain haamuja. Toivottavasti ei sotke tulollaan sitä mun poli-käyntiä, joka on ens keskiviikkona. Voi olla et tarvii sitä siirtää. Aikoja vaan saa sieltä niin huonosti.

Ei nyt oikein hilpeesti alkanut tää vuosi... mut toivottavasti jotain selvyyttä tilanteeseen sais mahdollisimman pian.

Toivottavasti muut ootte toiveikkaammalla mielellä!!!

nau kp37/30(40)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulla ja Buuffalla alkaa kohta jännät paikat!:) Tammikuulle kaivattais kyllä nyt plussia, kun helmikuu alkamassa jo kohta.

Hermione, vai on sielläkin pieni mahdollisuus olemassa;)

).( Ei kummoisia. Nipistelee ja vihloo masua niin ettei voi jäädä epäselväksi että ovis lähestyy. Tänään kp15 ja vielä nega testissä, taitaa tulla plussa kp17 kuten ennenkin... toivottavasti! Ei ole kyllä ehditty peittoja heilutella yhtään viikkoon, josko aktivoitusi tänään tai viimeistään huomenna ettei mene ohi koko h-hetki:)

Plussatuulia kaikille,

Aurora kp15/28-30

Vierailija
42/45 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, miehen kanssa just mietittiin että jos nyt oikeesti napsahti niin vähänkö noloa kertoa ihan kaikille muillekin ketkä tästä tietääkin, eli vanhemmille ja siskolle. Niillä on varmaan tosi hauskaa, "ette sitten tosiaan malttanut oottaa että luvan kanssa saa touhuta!" :D :D Tuli oikein kunnon teini fiilis kun ehkäsy näin railakkaasti pääs unohtumaan... Sitä se sitten tekee kun ei ole sänky puolella viime aikoina tapahtunut juuri mitään kun on ollut tiputtelu vuotoa ym. muuta hormoni häikkää.

Jos painuis sänkyyn.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, muakin alkoi hymyilyttää jo toi teidän tilanne. Olis ehkä hiukan noloa sanoa kaikille et OHO, vähän lipsahti;)

Tänään tuli plussa testiin, eli nyt ryhdistäydyttävä!:)

Aurora kp16/28 Ja Poitsu 1v11kk zzzzzzzzzzz

Vierailija
44/45 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nau:

No sullahan on hyvat oireet, oispa mullakin. Toivotaan että olis tärpänny. Mulla ei tosiaan oo mitään tollasia vihlasu juttuja ollu :( oireet on siis olemattomat. bdbdbd, koska aiot testata?

Hermione:

Heh, teinit :). No mutta onko millään muulla sit mitään merkitystä, jos vaavi päätää nyt tulla. Tuskimpa. Kyllä munkin ois varmaan vaikee pitää välikierto jos joskus tulis sellanen määräys. Tosin se ois varmaan järkevää,mutta eihän tässä maailmassa aina järjellä toimita. :)

Aurora:

Plussa pongattu...nautinnollista iltaa. :)

Kuinka nopeesti muuten munasolu kiinnittyy hedelmöittymisen jälkeen?

Onko kukaan muuten testaillut RFSU:n raskaustestillä? Kuinkakohan herkkästi näyttää tuloksen? Mulla on vaan yks sellanen kaapissa. Ei oo kuitenkaan ilmeisesti sieltä testien parhaimmasta päästä?

ON: Ei oireita :(. Eilen kuulin tossa leikkipaikalla, että taas yks uus vauveli on ilmoittatunut tälle vuodelle tulostaan. On jo kolmas joka syntyy tänä vuonna. Leikkikavereita siis olis tiedossa, jos meillekkin tonska tärppäis.

Hienoo muuten, että lähes kaikki on nyt positiivisella mielellä pitkästä aikaa.

Buuffa kp24/27-31

Vierailija
45/45 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei kummempia tuntemuksia oo ollut. Itku vaan meinas tulla, kun katselin iltapäivän vauvaohjelmaa :).

Testailen varmaan keskiviikkona, jos tarvetta on. Mulla on kans yks rfsu-testi odottamassa. Oon niitä aika paljon käyttänyt, kun on halpoja ja mulla ainakin toiminut hyvin. Kovin aikaisin ei vahvaa viivaa oo näyttäneet, mutta olettettuna tätipäivänä kuitenkin erottuvan. Vasta viikon päästä tais tulla vahva viiva. (mulla on ne tikut vieläkin tuolla vessan peilikaapin päällä, kun en oo kyennyt heittää roskiin, vaikka kesken menikin se raskaus, hullua!)

En oikein muista koska toi kiinnityminen ois, oisko n.5 päivää... Itsekin mietin että oisko noi mun vihlasut ollut kiinnittymistä... ;)

nau kp26/30