Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olette kysyneet , lapsen sukupuolta

Vierailija
10.10.2009 |

ultrassa, niin millä sanoilla teille on vastattu?

Kerrottu suoraan ja varmasti että lapsi on tyttö tai poika?

Vai sanottu että näyttäisi siltä että lapsi on...

Vai ei ole saatu selvää ja mutistu jotain epämääräistä?

Olen käynyt keskussairaalassa useita kertoja rakenneultran jälkeen ultraäänessä, lähinnä oman seurantani takia. Olen kysynyt lapsen sukupuolta joka kerta ja vastaustavat ovat kovin erilaisia.

Meillä on ennestään lapsia, enkä ole koskaan ennen kysynyt... mutta nyt jotenkin olis kiva tietää.

rv. 27+3 nyt

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkansa ristissä, joten ultraaja ei pystynyt sanomaan mitään.

Kävin sitten joskus lähemmäs rv 30 (en muista tarkasti enää) ylimääräisessä ultrassa vauvan koon takia ja lääkäri ultrasi suoraan jalkoväliin. Sanoin että tuohan on tyttö. Lääkäri totesi ettei voi sanoa mitään sukupuolesta (KÄttärillä) mutta eihän siellä jalkovälissä mitään ole ;)

Tyttö tuli.

Vierailija
22/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista odottaessa lääkäri näytti jalkoväliä ja sanoi että tämä on kyllä harvinaisen selvä tapaus, näet varmaan itsekin. Ja kyllä siellä sellaiset pojan vehkeet näkyi ettei voinut erehtyä. Kolmannella kerralla lääkäri ei nähnyt mitään jalkovälissä vaikka kuinka zoomaili ja tutki ja lopulta sanoi että kyllä tämä aika varmasti tytöltä näyttäisi. Poika se sitten kumminkin oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä juuri ajattelen 8. Olisi mun luonteella ollu parempi olla kysymättä, kun nyt kun kysyin ja noi vastaukset ovat olleet niin epämääräisiä, että vaikea ajatella muuta kuin että voi höh...

Tämä ei ole elämää suurempi kysymys, mutta olis silti kiva tietää, kun nyt sitä asiaa on kuitenkin tullut kysyneeksi. :)

Muita kokemuksia?

ap

Vierailija
24/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kysyttiin jorvissa esikoista odottaessani että haluanko tietää jos sukupuoli sattuu näkymään, vastasin että kyllä mutta vauva sitten piti kokoajan jalkojaan ristissä joten mitään ei selvinnyt. kävin muutamaa viikkoa myöhemmin 4d-ultrassa ja siellä vauva paljastui tytöksi, ja tyttöhän se olikin.

Nyt odotan toista lasta, ja rakenneultrassa taas kysyttiin että ollaanko kiinnostuneita tietämään vauvan sukupuoli jos se näkyy. Halusimme tietää jos mahdollista ja kyllähän siellä näkyi pojan vehkeet, ja kätilö sanoikin että pojalta näyttää. Se selviää muutaman viikon päästä että pitääkö arvio paikkansa :)

Vierailija
25/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut, etten mene siihen, mutta nyt alkaa sekin taas kiinnostamaan.

ap

Vierailija
26/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin ja lääkäri zoomasi pepun alueelle. Hän sanoi, että kuva on kirkas ja näkymä hyvä eikä mitään pojan merkkejä näy, mutta voi olla, että pojan kivekset eivät ole vielä laskeutuneet. Tytöltä siis näytti siinä vaiheessa. No, rv 34 sama lääkäri ultrasi uudestaan ja sanoi, että aivan selkeä poika, joka ei tytöksi muutu enää. Vauva oli siis kolmentoista viikon aikana kasvattanut pallit :)

Vierailija
27/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että jotkut idiootit ovat suuttuneet, syytelleet ja uhanneet jopa oikeustoimilla, kun "luvattua" sukupuolta ei ole tullutkaan.

Maailmaan mahtuu vaikka minkälaisia taapertajia.

Vierailija
28/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmessa raskaudessa yksityisellä rakenneultrassa noin rv.21.

Joka kerta olen kysynyt sukupuolta ja joka kerta on tullut sama vastaus :" Komeet vehkeet ja tuossa on pippeli". Ja kolme poika meille on siunaantunut :D

Vierailija
29/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lääkäri itseasiassa sanonut mitään. Kysyi halutaanko tietää ja sitten näytti kuvan. Kyllä siellä ihan selvät pojan vehkeet näkyy ja tässä uskossa mennään. Uusintakuvausta ei olla päästy ottamaan. Kuva on muistona ja kylläpä oikeesti hymyilyttää jos kuitenkin tyttö on... sen verran selvästi näyttää pojalta.

Mulle kyllä ihan sama kumpi tulee, lapsi on tärkein;)

Vierailija
30/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti hiukan kiinnostaa. Varsinkin juuri se, että voiko se epävarmasti todettu vielä muuttua toiseksi...

Vielä kokemuksia tai mielipidettä kolmesta epävarmasta tyttöarviosta tässä mun raskaudessa? :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä