Miten mä saisin mun lapsestani lääkärin?
On tällä hetkellä 2v. Mistä se treenaaminen kannattaisi aloittaa?
Ja jees, ihan oikeasti tätä suunnittelen. Älkää puhuko mulle mitään äidin elämisestä lapsen kautta ja muuta paskaa.
Mä olen suunnitellut mun lapselleni hyvän elämän ja vähintään lääkäri siitä pitää tulla :)
Kommentit (30)
kumihanskat käteen ja käsket tutkia vaikka kissan peräaukon ja sitten haet pihalta kuolleen hiiren ja lyöt muksulle puukon käteen ja käsket harjoitella kirurgiaa ja anatomiaa. Niinkin hohdokasta se lääkärintyö voi olla. Sitten opetat vaikka toisten ihmisten kunnioittamista ja tasa-arvoisuutta niin olet jo aika pitkällä:)
Suurin osa tutuista lääkäreistä on lääkäreiden lapsia. Taidan häthätää keksiä yhden, jonka vanhemmat ei ole lääkäreitä.
Se kiva, jos lapsesta tulisi lääkäri. Ei siksi että se jotain hienoa olisi, ja lääkärin työ mun mielestä on lähinnä ällöä.
Mutta ainakin töitä riittäisi, eikä tarvitsisi köyhänä kituuttaa, kuten jonkun puutarhurin.
ainoa ehkä hiukan toimiva keino
>Vaihdat tietysti itse alaa ja opiskelet lääkäriksi.
Vierailija - 10.10.09 12:13 (ID 9338909)
Suurin osa tutuista lääkäreistä on lääkäreiden lapsia. Taidan häthätää keksiä yhden, jonka vanhemmat ei ole lääkäreitä.
Vanhempien koulutustaso periytyy. Samoin kannutaminen, arvot jne eli jos olet itse lääkäri tai miehsi on niin lapsestasi tulee saman alan taitaja jos itse haluaa. Jos olet lähihoitaja niin tuskinpa sitten.
kannata lukea lääkäriksi kun se on niin stressaavaa, ja sitten menee työ aina muun elämän edelle. Tällä pohjalla joistakin omista (sykkiläisistä) luokkakavereistani tuli lääkäreitä. Eivätkä ne edes tahallaan kapinoineet vanhempiaan vastaan, veikkaan että yksinkertaisesti mitä enemmän ne ajattelivat sitä, minkälaista olisi oikeasti olla lääkäri, sitä enemmän aihe pysyi pinnalla siihen asti kunnes oli aika valita opinahjo.
Takuulla Pekka Poudallekin aina vinoiltiin lapsena siitä että lällällää, sulla on ihan meteorologin nimi, ja sitten se eräänä päivänä päätti että ehkä tosiaan voisikin opiskella meteorologiaa. Eihän sellainen ajatus nyt yleensä ihmisten päässä käy, sen verran harvinainen ammatti.
"Takuulla Pekka Poudallekin aina vinoiltiin lapsena siitä että lällällää, sulla on ihan meteorologin nimi, ja sitten se eräänä päivänä päätti että ehkä tosiaan voisikin opiskella meteorologiaa. "
Heikki Helasta ei tullut lukkoseppää...
varsinkin jos lapsi on kapinoivaa sorttia. Sittenhän lapsukainen vasta innostuukin kun voi kapinoida vanhempiaan vastaan ryhtymällä lääkäriksi;)
poika lauloi, lauloi ja joi!!!