Ikäsi ja vieläkö sinua naurattaa Mies ja alaston ase -huumori?
Kommentit (25)
koska ne alkavat olla jo "klassikko"-tasoa. Heeh.
Minua naurattaa myös Hauskat kotivideot. Sampo Marjomaan juonnot ovat niiiiin mainioita! :)
En oikeasti usko, että jotakuta naurattaa kaksikymppisenä mies ja alaston ase, mutta sitten hän kasvaa sen yli...Jos sen tyylinen naurattaa, niis sitten naurattaa.
Nauran joillekin jutuille, mutten enää niin paljon kuin ennen.
Sitten Vesku-shown ei oo tainnu mikään naurattaa kunnolla.
Nauran myös 6 v pojan kanssa kaikille pissakakkapierujutuille ja keksin itse lisää. Sitten nauraa räkätämme pojan kanssa huonoille vitseillemme ja pieremme kilpaa. Muiden vanhempien edessä esitän tietenkin paheksuvaa.
Lapsellasi on hauskaa, ja kyllä 6v jo tajuaa, mitä voi puhua muille ja mitä ei. Anna mennä vaan!
Ja kyllä vaan nauratti :)
Was it Goodyear? No, it was very bad :)
Ja kyllä vaan nauratti :) Was it Goodyear? No, it was very bad :)
etkä iki maailmassa vois tunnustaa, et luet seiskaa aina ku sellasen kätees saat ja tutut ei nää.
tuu vaa ulos kaapista, ei me sua purra! :)
Kymmenvuotiaana se toimii!
Toimii se tosin jollakin tasolla vieläkin, mutta enemmänkin nostalgiana.
Kymmenvuotiaana se toimii! Toimii se tosin jollakin tasolla vieläkin, mutta enemmänkin nostalgiana.
Mun mielestä tossa on niin paljon aikansa politiikkaan viittaavaa huumoria, että 20 vee (ensi-illan aikaan 10 e)tajuaa sen mäiskeen ja pissaradiojutut, muttei sanaleikkejä ja ajankohtaisuuksia. Musta tuntuu että me 37 v naurettiin eniten niille pienille historiallisille knopeille ja sanaleikeille. Alun kohtauksen "pomot" pöydän ääressä, Gorbatshovin syntymämerkin pyyhkiminen ja Arafatin "nimineula" "Jasser". Ja paljon muuta.
Borat, Nuija ja tosi Nuija, Poliisiopistot ja Rush Hour-leffat uppoaa kanssa.
Sopivissa määrin annosteltuna ;) .