Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnärin huonekaveri + miehensä, todella imelää...

Vierailija
09.10.2009 |

Synnytin tässä pari kuukautta sitten vauvan, kolmannen lapsemme. Synnytyksen jälkeen minut pistettiin huoneeseen, jossa eräs esikoisen synnyttänyt äiti pussaili miestään. Siis suudelma oli menossa kun minut sinne kärrättiin. Sama meno jatkui koko sen ajan kun siellä olin. Tuo mies ei poistunut vaimonsa ja tyttärensä rinnalta kuin iltamyöhään ja silloinkin vasta kun hoitajat olivat pari kertaa sanoneet että pitäisi lähteä...

Tuo mies lauloi monta kertaa vaimolleen ja vastasyntyneelle tyttärelleen, ei niin nuotilleen ja itseäni ärsytti kovasti. Olisin halunnut levätä rauhassa ja heidän laulantahetket ja rakkaudentunnustukset estivät tämän. Mies vähän väliä jankutti vaimolleen että "olet niin kaunis, olet kauneimmillasi nyt, juuri synnyttäneenä" "tyttäremme on täydellinen, hän on meidän rakkautemme hedelmämme". Juuri tuollaisin sanoin. Mies toi vaimolleen lahjoja ja asetteli tyynyä tämän selän taakse hyvin.

Tämä huonekaveri sitten pomppi minullekin näyttämässä upeita korujaan joita miehensä toi jne. Mies toi myös uusia kukkia jatkuvasti. Siis todellakin meni överiksi. Mutta tämä huonekaveri vaan hymyili ja pussaili miestään. Heillä vauva oli siinä vähän kuin sivuroolissa.

Itse yritin keskittyä lepäämään ja hoitamaan pikkuistani, mutta tuntui kuin olisin ollut kuokkavieraana jossain hääsviitissä tms. Todella kiusallista.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pariskuntaa varmaan myös otti aivoon, kun eivät saaneetkaan sitä toivomaansa perhehuonetta ja sinä olit kuokkavieraana heidän perheen ihanissa ensimmäisissä päivissä.

Vierailija
2/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneen naiseen oikeasti edes tehoaa tuommoinen siirappinen höpötys, "rakkautemme hedelmä..plaa plaa.." Kyllä mies saa tunteensa näyttää, mutta rajansa kaikella. Miehen pitää olla mies, eikä siirappisen imelä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie taas sellanen et sanon suoraan asian ku asian niin oisin itse varmaan maininnu jos ne vois nuo "esileikit" sun muut jättää kotiin :D

Ymmärrän täysin jos halusit levätä ja siellä joudut kuuntelemaan jotain nuotin vierestä laulavaa ukkoa.. :D otan osaa!

Vierailija
4/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumma ja puhui välillä hieman huonoa (aksentillista) suomea ja välillä puhuivat englantiakin. Huonekaveri itse ihan tavis-suomineito, ikää noin 25-30v.

Eivät varmaan itse ymmärtäneet miten ikävältä moinen tuntuu juuri itsekin synnyttäneestä äidistä, joka siis todellakin olisi tahtonut levätä ja keskittyä vauvaansa ja jättää vieraiden ihmisten tunne-elämän hieman vähemmälle...

ap

Vierailija
5/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan tuollaiseen äijänaiseen kuin sinä...

Keneen naiseen oikeasti edes tehoaa tuommoinen siirappinen höpötys, "rakkautemme hedelmä..plaa plaa.." Kyllä mies saa tunteensa näyttää, mutta rajansa kaikella. Miehen pitää olla mies, eikä siirappisen imelä.

Vierailija
6/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait loppuelämäksesi hauskan jutun kerrottavaksi kaikenlaisissa illanistujaisissa ja kahvipöydissä!

Vierailija
7/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä minuunkaan tuollainen uppoaisi.

Vierailija
8/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viulunsoittajat, skumppa, kaviaari, mansikat ja joutsenet vain puuttuu tuosta. Ja Andrea Bocelli laulamaan.

Vierailija
9/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[teikäläisenkaltaiset naiset, jotka yrittävät olla miehiä.

Viulunsoittajat, skumppa, kaviaari, mansikat ja joutsenet vain puuttuu tuosta. Ja Andrea Bocelli laulamaan.

Vierailija
10/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[teikäläisenkaltaiset naiset, jotka yrittävät olla miehiä.

joka oli siellä saikulla! Kukkapuska on ihan hyvä ja tavallinen hellyydenosoitus. Eikä me mitään miehiä haluta olla! Naisellisia naisia.

Vierailija
11/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta lupaavalta heidän tulevaisuuttaan ajatellen,

Vierailija
12/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista ...

Vierailija
13/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista ...

Tulee ihan mieleen mun likkakaverin uusi miesystävä taannoin. Likkakaveri tuli esittelemään sitä minulle ja joimme kahveja parvekkeella kesäiltana. Mies otti yhtäkkiä likkakaverini paljaat varpaat suuhunsa ja alkoi suudella niitä. Meni kahvit ja pullat vääräänkurkkuun. No, aikaa kului tasan vuosi, kun sama likkakaveri tuli kertomaan, kuinka hirveä tuo mies oli: ihan narsisti ja piti häntä nyrkin ja hellan välissä. Joten: moni kakku päältä kaunis...

Vierailija
14/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta ääripäästä oli se lestadiolaismies, joka kävi kerran katsomassa vaimoaan synnärillä, nosti peittoa vauvan kasvojen edestä ja sanoi "Juu, samaa sarjaa". Työnsi laskupinon naiselle ja sanoi, että maksatko nämä sairaalan maksuautomaatilla, tässä on kortti. Oliko muistaakseni 12. lapsi heillä..

Vierailija
15/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on vaan tottuneet, et heitä kohdellaan kuten jätkää. Mulle ois kyllä kelvanneet korut ja kehut!

Vierailija
16/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei ukko vittuillut puolisolleen, hän kertoi kaksimielisiä juttuja minulle.

Oli kyllä kanssa ikävä perhe huonekaverina.

Hitsin pimpulat, mitenkähän niilläkin menee.

Vierailija
17/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla oli huonekavereina 15 vuotias teiniäiti ja reilusti yli nelikymppinen ensisynnyttäjä.

Teiniäiti leperteli lapselle kuin nukelle ja piirteli alusastioihin sydämen kuvia tyyliin Äiti-sydän-Veeti.

Tytön vanhemmat kävivät päivittäin ja oli selvää että heille lapsen hoitaminen painottuisi kun tyttökin ilmoitti heti että vauva ei kyllä nuku hänen huoneessaan jos se huutaa kauheesti.

Vanhempi ensisynnyttäjä oli painanut paniikkinappia ja raskauden selvittyä ja oli ihan ylikierroksilla jatkuvasti. Vauva vähän itki niin hän juoksi paniikissa hakemaan hoitajia. Yltiöpäinen hyssytys ja vatkaus alkoi heti kun lapsi inahtikin.

Toisella kerralla oli huonekaverina muidu joka oli tullut lepolomalle synnärille. Siellä se makasi kuin ellun kana lakkaamassa varpaankynsiään ja ilmoitti ettei hänellä kyllä ollut mikään kiire kotiutua. Itse olin ihan täpinöissä ja toivoin nopeaa kotiuttamista. Tämä emäntä eleli kuin hotellissa. Jos lapsen isä tuli käymään hätisti hän miehen heti tiehensä. Mitä siihen tulee häiritsemään. Jokatapauksessa hän oli se av;n kuuluisa täydellinen äiti joka arvosteli muut maan rakoon ja itse teki niin ja näin aina oikein. Erityisesti näytti kismittävän kun minä pidin omat verhoni kiinni että saisin olla hänen jatkuvalta neuvomiselta rauhassa.

Toinen bööna oli varsinainen virtahepo. Kuorsasi meinaan kuin moottorisaha. Nukkui lähes vuorokaudet läpeensä ja hoitajat saivat olla herättelemässä että edes ruokki lapsensa. Ei meinaan itse herännyt itkuun. Muidu myös söi huonessa kuin sika kaukalossa. Että jostain ihmisestä voi lähteä niin kamala mussutus ruokaillessa..

Yritä nyt näitten sankarien kanssa levätä.

Vierailija
18/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin vajaa kuukausi sitten ja viereeni tuotiin ensisynnyttäjä noin klo 19.30. Tuore isä kyseli, että milloin hänen täytyy poistua ja hoitaja sanoi, että viimeistään klo 21.

Siinä he yhdessä ihastelivat tytärtään ja mies kehui vaimoaan. Soittelivat sukulaisilleen muutaman puhelun ja pyysivät heitä kertomaan eteenpäin vauvauutisista. Eli ei mitään ihmeellistä. Kunnes sitten menivät samaan sänkyyn peiton alle pussailemaan.. yök, kyllä ällötti kuunnella sitä imutusta! En iljennyt katsoa sinnepäinkään missä touhusivat. Ei kyllä sopinut tälläinen käytös yhtään mielestäni samaan huoneeseen missä muita äitejä vauvoineen.

Kello tuli 21 ja se ukko vaan makasi saman peiton alla eukkonsa kanssa.. (huoneeseen tuotiin uusi synnyttäjä hieman aiemmin, olisko ollut 20.30), niin tämä peiton alla makaava kysyi tältä toiselta isältä, milloinkohan pitää poistua!!! (just oli siis kysynyt samaa hoitsulta ja saanut vastauksen) Tämä juuri huoneeseen tullut isä ei osannut sanoa ja hän lähti kuitenkin heti yhdeksän jälkeen. Teki niin mieli sanoa, että oletko hieman ääliö, kun hoitaja sulle jo sanoi, että poistuttava klo 21, en viitsinyt kuitenkann kommentoida. Ihmettelin vaan, että aika touhua!

Lähempänä klo 22 vihdoin könysi sieltä peiton alta ja lähti! Aamulla ilmoitti tulevansa klo 9 takaisin! Ja tulikin ja taas könysivät saman peiton alla..

Onneksi pääsin kotiin ja ei tarvinnut katsella sitä touhua. Hieman kyllä ällötti!!

Vierailija
19/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun av-mammojen normimies ryyppää kaikki juhlapyhät, pelaa pleisteissonii, ei muista merkkipäiviä, jne.

Vierailija
20/57 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun av-mammojen normimies ryyppää kaikki juhlapyhät, pelaa pleisteissonii, ei muista merkkipäiviä, jne.

naista ei kiinnosta siirappi! Eikä ukkoni ole tod. tuollainen, mitä kuvasit! Nainen, joka jäänyt ilman huomiota lapsena, tarvitsee tuollaista tyynyjen pöyhiää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä