Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäreilua! sis. marinaa raskauksista

Vierailija
09.10.2009 |

Minusta tämä tuntuu niin epäreilulta!

Tilanne siis tämä: Meillä on tosi kiva ystäväpiiri, olemme kaikki suunilleen saman ikäisiä, ja viimeisten vuosien aikana olemme kaikki saaneet esikoisemme ja vauvoillamme on nuorimman ja vanhimman välillä vaan n. 4kk ikäeroa.

Oli tosi kivaa viettää vauva-aikaa yhdessä ystävättärien kanssa.

Sitten kun vauvamme olivat n. vuoden ikäisiä, aloimme kaikki suunitella toista lasta.

Näilläkin kuopuksilla on kaikilla keskenään vaan n. 6kk ikäeroa.

Niin....paitsi, että meillä ei sitä kuopusta ole vielä tullut, yrityksistä huolimatta.

Tunnen itseni niin epäonnistuneeksi ja tyhmäksi kavereitteni rinnalla.

Ja tietenkin nämä kyselevät jatkuvasti että "noh, joko??" ja ihmettelevät mikäs siinä nyt kestää.

En oikeesti enää jaksa kohta vastata enää kysymyksiin, kun ei, niin ei.

Ja nyt yksi kavereista ilmoitti että plussasi juuri, ja heille on nyt tulossa kolmas lapsi!!!

Ei tämä ole reilua!!!! Nyt on ensin mun vuoro!!!

Ei sillä ole "oikeutta" nyt saada kolmatta lasta kun mä en oo vielä saanut toistakaan!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä porukka kuvittelee, että kaikille syntyy vauvat sormia napsauttamalla silloin kuin sattuu huvittamaan?

Onneksi minun kaveripiirissäni kaikki ovat pariutuneet ja saaneet lapsia silloin, kun aika on ollut HEILLE oikea. Lapsilla on paljonkin ikäeroa, esim. meidän lastemme ikäisiä ei ole kenellekään muulla.

Eipä tuo ystävyys silti ole moiseen kaatunut.

Vierailija
22/22 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap raukkaa!

Tosiaan nauti nyt siitä ekasta lapsesta, kyllä se toinenkin sieltä tulee kun on tullakseen

Kyl meit on sit moneen junaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä