Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko painosi on noussut/nousi 14:een raskausviikkoon mennessä?

Vierailija
08.10.2009 |

Itsellä on noussut 3,6 kg.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti en syö esim. aamupalaa, nyt syön jopa kolme kertaa ennen lounasta (kotona leipää ja maitoa, ehkä jogurttiakin), töissä pari kertaa pikapuuroa. Lounaaksi ei enää riitä salaattilounas, vaan pitää olla ns. kunnon lounas tai salaatin lisäksi jotain "kunnollista". Iltapäivällä vielä pitää syödä jotain välipalaa (puuroa tavallisesti tai leipää), kotona iltakuudelta jotain leipää, kunnon ruokaa tms. Eli mulla tiheemmin syöminen ei yksin riitä, ja tiiheemmin syöminenkin tarkoittaa loppupelissä tavalliseen tilaan verrattuna enemmän syömistä yhteensä per päivä! Ap

Koko alkuraskauden aivan järjetön nälkä. Pakko oli syödä paljon ja usein. Ja ihan oikeasti tuli todella huono olo jos yhtään ehti tulla nälkä, tiedoksi vain sille ihmettelijälle joka kysyi että eikö voisi vain syödä vähemmin: ei voinut. Söin kyllä terveellisemmin kuin normaalisti, sillä mitään herkkuja ei tehnyt mieli.

Samaan aikaan liikunnan harrastus putosi 2-3 kerrasta viikossa nollaan, olin niin huonovointinen ja väsynyt etten kyennyt. Lisäksi taju meinasi mennä aina kun nosti käsiä ylös.

En nyt muista monta kiloa tuossa vaiheessa oli tullut lisää, ehkä viisi. Enkä kyllä ymmärrä että miten minun lihomiseni raskausaikana on taas joltain AV-mammalta pois, viitaten vain muutamaan kommentiin tässä ketjussa...

Vierailija
22/23 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa oli siinä vaiheessa noussut 1.5kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti en syö esim. aamupalaa, nyt syön jopa kolme kertaa ennen lounasta (kotona leipää ja maitoa, ehkä jogurttiakin), töissä pari kertaa pikapuuroa. Lounaaksi ei enää riitä salaattilounas, vaan pitää olla ns. kunnon lounas tai salaatin lisäksi jotain "kunnollista". Iltapäivällä vielä pitää syödä jotain välipalaa (puuroa tavallisesti tai leipää), kotona iltakuudelta jotain leipää, kunnon ruokaa tms. Eli mulla tiheemmin syöminen ei yksin riitä, ja tiiheemmin syöminenkin tarkoittaa loppupelissä tavalliseen tilaan verrattuna enemmän syömistä yhteensä per päivä! Ap

Koko alkuraskauden aivan järjetön nälkä. Pakko oli syödä paljon ja usein. Ja ihan oikeasti tuli todella huono olo jos yhtään ehti tulla nälkä, tiedoksi vain sille ihmettelijälle joka kysyi että eikö voisi vain syödä vähemmin: ei voinut. Söin kyllä terveellisemmin kuin normaalisti, sillä mitään herkkuja ei tehnyt mieli. Samaan aikaan liikunnan harrastus putosi 2-3 kerrasta viikossa nollaan, olin niin huonovointinen ja väsynyt etten kyennyt. Lisäksi taju meinasi mennä aina kun nosti käsiä ylös. En nyt muista monta kiloa tuossa vaiheessa oli tullut lisää, ehkä viisi. Enkä kyllä ymmärrä että miten minun lihomiseni raskausaikana on taas joltain AV-mammalta pois, viitaten vain muutamaan kommentiin tässä ketjussa...

kuten töissä kun nopeasti käännyt tuolillani työpöytäni ääressä (pyörät alla tuolissa) jne...junamatkustus tuntuu välillä ihan vuoristoradalta, samoin kaupunkiajo auton kyydissä! Kerran oli oksennut TOD. lähellä kun olin joutunut syömään aamupalan n. puoli tuntia tavallista aikaisemmin. Ja tämä tapahtui aamuruuhkassa kaupungin keskustassa:(( Monta kertaa kaion ja mietin mihin laattaan, jos laattaan...

Harrastusliikunta on jäänyt, mutta onneksi työmatkoihin käytän edelleen omaa kroppaa. Pyöräilen yhteensä n. 30 minsaa päivässä ja kävelen n. 25 minuuttia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän