Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minulla on viiruksen aihettuama kurkkukipu ja liikunta
08.10.2009 |
lääkäri sanoi että voin huoletta mennä jumppaan, ei kuulema vaikuta mitenkään.. onko näin? uskallanko?
Kommentit (5)
flunssaisena. meinas juuri mieheni kuolla sydänlihastulehdukseen kun kävi kävelyllä flunssan aikana...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minä kyllä jumpata jaksaisin mutta uskaltaako, se on eri asia.
ap.
Alue: Aihe vapaa
viruksen aiheuttama joku nielutulehdus tms. JÄtin kyllä jumpat ihan suosiolla väliin. Tukehtuisin varmaan jos pitäisi raskas 1½ tunni jumppa vetäistä.