Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAATANA että mä vihaan tätä kaikkea!!!!!

Vierailija
07.10.2009 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitus asiattomasta viestistä tehty ylläpidolle.

Vierailija
2/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitutuskännit...hyvä hyvä. teiniäitiys - ei kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syynä moiseen oloon, onko se perinteinen, eli mies? Meillä yleensä niin. Mutta älä vedä kännejä, jos työt alkaa aikaisin. Lapsen takia, koita jaksaa, hän on varmaan syytön tuntoihisi.

Vierailija
4/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaan vähän viikonloppuna ja sitten siirrytään arkenakin kun vituttaa ja palkitaan vitutusta annoksella alkoholia.

kierre valmis

Vierailija
5/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti jätetty, ei mikään saatanan teiniäiti(yli 35v.), ja löytää uuden miehen joka voisi jopa korvata "iskän"... mies yllättäen valitsee hörhöelämän(pilvi, viina yms) vaikki itsekin haluaisi perustaa perheen.... ? Mulla EHKÄ herää vitutus kun olen monet saatanan vuodet uhrannu tähän paskiaiseen, uskoen että meistä tulee jotain. SUOKAA ANTEEKSI MUTTA TODELLAKIN VEDÄN PERSEET, saatana!

-ap-

Vierailija
6/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti jätetty, ei mikään saatanan teiniäiti(yli 35v.), ja löytää uuden miehen joka voisi jopa korvata "iskän"... mies yllättäen valitsee hörhöelämän(pilvi, viina yms) vaikki itsekin haluaisi perustaa perheen.... ? Mulla EHKÄ herää vitutus kun olen monet saatanan vuodet uhrannu tähän paskiaiseen, uskoen että meistä tulee jotain. SUOKAA ANTEEKSI MUTTA TODELLAKIN VEDÄN PERSEET, saatana!

-ap-

Vierailija
7/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
8/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vituttaa ilman viinaakin enkä vitutustani juomalla hoida. Lähden pois kotoa aina kun tarpeeksi vituttaa ja jätän lapset ukolle. t. äitiyslomaan vittuuntunut äiti 35,5v ja vauva 8,5vk ja uhmis.

Vierailija
9/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaisi hakea apua. Kuulostat masentuneelta ja tarvitset ammattiapua, et viinaa.

Hakeudu lähimmälle terveysasemalle heti aamulla - ei töihin.

Voimia.

Vierailija
10/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta siiderin latkiminen ja laihdut, niin löytyy niitä tasokkaitakin miehiä. t. äiti 35 (läski ja siksi paskan ukon kanssa), uhmis, ja vauva 8,5vk.

Olen niin narsisti että en ainakaan kenenkään toisen ihmisen takia omaa elämääni elämättä jätä.

Vierailija
11/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos dokaat, menet samaan vipuun kuin miehesi. Ymmärräthän sen? Viina ei kuin pahenna asioita.

Hae heti huomenna apua, tai soita jo tänään kriisipuhelimeen.

Vierailija
12/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, äitiyslomaa vihaava virikelapsen mamma ei olla sama ihminen. Viinaa olis nytkin käden ulottuvilla, mutta ei kiinnosta, menee varmaan vanhaksi ennenkuin kännit vedän. Mua vituttaa ja vihaan maailmaa jo ilman krapulaakin.

Äiti 35,5v.

Vierailija
13/13 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raukat yrittävät kauhalla ammentaa. Tajutkaa nyt tampiot että ap ei ole minä eli virikemamma.

Ja jos muistatte kun kerroin teille siitä että ukko kävi heinäkuussa Virossa huorausreissulla, niin sieltä se toi mulle tuliaisina viruvalgeeta, vanatallinnaa, yms. ja ne on vieläkin korkkaamatta tuossa hyllyssä.

Annan vittuillessanikin ukolle ne isänpäivälahjaksi, niin ei tartte tuhlata rahaa siihenkään lahjaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi