Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelliyö ja kylpyamme

Vierailija
07.10.2009 |

Ajattelin hemmotella hieman vaimoa pienellä hotellipaketilla. No, otsikosta voi päätellä mitä huoneesta löytyy, mutta olisko vinkkiä mitä tuohon kylpyammeeseen voisi liittää? Ensimmäiseksi kaikille varmaan tulee mieleen se yksi asia mutta jotenkin voisi hemmotella ennen muita puuhia.

Mitä sinä haluaisit romanttiselta illalta?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos omat ja miehen ajatukset menisivät aivan ristiin. Olisin kyllä järkyttynyt jos en saisi seksiä kun kerrankin siihen olisi rauhallinen hetki, tai jos mies pitäisi iljettävänä sitä että olisin heti seksinkiilto silmissä vonkaamassa ja ajattelisi että hellisin häntä vain seksiä toivoen.

Minä en ihan kaikkia kliseitä haluaisi, mutta pitkä illallinen hyvin pukeutuneena hyvässä ravintolassa olisi ihana. Sitten ajoissa hotellihuoneeseen skumppaa nauttimaan ja tuoksuvaan vaahtokylyyn. Hierontaöljyä ja kauniit yövaatteet. Aamulla nukutaan pitkään hellästi halien ja syödään aamupala huoneessa. Sitten vähän ulos reippailemaan ja takaisin sänkyyn jne.

Joku pieni lahja olisi kyllä jännä yllätys. En ole koskaan saanut täydellistä yllärilahjaa.

Vierailija
42/63 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain kohtaa ap sanonut Että vaimo on kuoleman väsynyt?

Yritin katsoa, mutten löytänyt. Itselle moinen hemmotteluilta sopisi oikein hyvin, eikä yötä tarvitsisi haaskata nukkumiseen. ;)

no kiimainen mieshän sen vaimon väsymyksen just luotettavimmin huomaakin. Nimimerkillä viime yönäkin mun mies piti mua hereillä työntämällä kättään mun alushousuihin - itse samalla kuorsaten. Mutta av-palstan oppien mukaan mä olin tietysti pelkästään innoissani. Mulkku. Olenkin sitten koko päivän nauttinut pirteästä olosta töissäni, jossa muutenkin lepäilen kaiket päivät ja tänään oli erityisen leppoisa päivä esiintymisineen ja kokouksineen. ILlalla siivosin ja laitoin ruokaa ja opastin lapsia kokeisiin luvussa niin että en mitään muuta halua kuin taas ensi yönä täyttää mieheni toiveet unilelusta.

Mutta noin ylipäänsä niin olis ihan kiva kun joku josus ei asettais mulle mitään vaatimuksia tai toivomuksia, vaan tekis jotain ihan vaan pelkästään mua miellyttkääkseen ilman mitään lisätaka-agendoja tai vastapelveluksen vaatimuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotoksia ja muitakin karvoja. Pari kertaa ollaan oltu huoneessa jossa on kylpyamme. Kotoa ollaan otettu joku desinfiointiaine mukaan. En tosiaan viittis mennä ammeeseen hotellisiivouksen jäljiltä... Joskus ne suihkunurkatkin on niin saastasia...

Mutta ihanaa iltaa ap:lle ja vaimolle!

Vierailija
44/63 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harja ja Tolu mukaan. Sitten jynssäät ennen kuin teet kylvyn. ei mene kovin kauan aikaa.

Kynttilöitä ei todellakaan saa varmaankaan polttaa mutt voisitko kuvitella käyttäväsi paristokäyttöisiä tuikkuja. Jos ne asettelee sopivasti lasilyhtyihin, ei kovinkaan helposti erota, että eivät ole aitoja.

Mukavaa iltaa teille molemmille!

Vierailija
45/63 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taalla on perin ankeita ihmisia!

Minusta olis IHANAA jos mies varais hotelliyon "seksin kiilto silmissa." Ja me todellakin rakasteltais PALJON.

Voihan sita sitten aamulla nukkua pitkaan.

Ja mina ainakin mielummin tuossa tilanteessa mielummin tilaisin huoneeseen syotavaa kuin lahtisin mihinkaan syomaan.

Eli siis mieti kummin vaimosi tekisi mielummin.

Vierailija
46/63 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aika mukava yö! Kuten aikaisemmin mainitsin, tarkoituksena oli viedä vaimo himpun verran parempaan hotelliin... niinpä! Ja kun kerran näin oli tarkoitus, pääsimme suhteilla viettämään Kämppiin kohtuu hinnalla!

Hyvinkin pitkälle noudatin noita "oikeita ehdotuksia" ja voin kertoa että nukuttu ei!

Kiitos kaikille sokean opastajille!

Vierailija
47/63 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis teidän joiden mielestä seksi on vastapalvelus miehelle.

Ap:n suunnitelma kuulostaa ihanalta. Olisipa itselläkin mahdollisuus sellaiseen, mutta tällä hetkellä vauvan kanssa ei onnistu kun ei sitä voi vielä jättää yöksi hoitoon.

Vierailija
48/63 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että yö sujui mallikkaasti ;) Mies kertoi eilen, että on varannut meille myös hemmotteluviikonlopun :) Aah.

Vierailija
49/63 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilöitä jos voi laittaa niin siihen kylpyammeen reunalle tai jonnekin ettei muuta valoa ole..

ruusun terälehtiä veteen.

osta mansikoita ja kermavaahtoa ja syötä vaimoa :)

shampanjaa mukaan myös.. luulen että tykkäisi

mistä noita terälehtiä vois ostaa vai ostaako kokonaisia ruusuja ja nyppii lehdet irti?!

Vierailija
50/63 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimos rinnat ovat vain lapsia varten!!! ei aikuisia!

Vierailija
51/63 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietääkö joku mistä voisi pelkkiä ruusunterälehtiä ostaa? Ajatuksena olisi vähän saman tyyppistä mitä ap teki.

Vierailija
52/63 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauskaa!!!! Ai että ihmiset jaksaa jupista noista pöpöistä!

Kyllä on tullut hyvä vinkkejä ja niille tiedoksi jotka ovat "pöpö kammoisia" - muuttakaa johonkin suojakuplaan!

Kiitoksia niille joilta on tullut ihan oikeita vinkkejä.

Ajattelin laittaa vaimon johonkin kauneushoitolaan hetkeksi ja sillä välin duunata vähän sitä sun tätä ja ostaa jotain pientä kivaa lahjaksi. Loppuilta varmaan vietetään ihan rummetin eri huoneissa tehden eri juttuja .... kjähkjäh...! :-)

Vierailija
53/63 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma haaveilen hotelliviikonlopusta Four Season-hotellissa ja illallisesta iltapuvut ja timantit kimaltaen.

Just nyt ei tama toive ole realistinen vauvaperheessa, joten tanaan mies hyvitteli mua kirjoittamalla lasten pallomeren palloilla olohuoneen matolle: "I love you". Ihana tapa aloittaa aamu :)

Vierailija
54/63 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Just nyt ei tama toive ole realistinen vauvaperheessa, joten tanaan mies hyvitteli mua kirjoittamalla lasten pallomeren palloilla olohuoneen matolle: "I love you". Ihana tapa aloittaa aamu :)"

Minun mieheni kirjoitti jääkaappimagneeteilla ja laittoi aamupalan, vaikka itse lähden aikaisemmin töihin...

Vierailija
55/63 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikään ei ole niin ihanaa kuin rakastella lämpimässä vedessä!

Vierailija
56/63 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bakteerikammoisilla perheissänne paljon allergioita? Siivoushulluus kuulostaa fetissiltä. Ovatko lapsenne saaneet möyriä tarpeeksi liassa?

Vierailija
57/63 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruusunlehtiä sängylle, jotain kivaa musaa, tunnelmallinen makuutila. Vaimolle joku kiva pieni lahja ja kortti, jossa omin sanoit kerrot, kuinka mielettömän ihana, tärkeä ja arvostettava vaimosi on. esim. vaimoni parhaat puolet, top 10.

Käytte yhdessä syömässä ja siirrytte hotellihuoneeseen. Kylpyyn vain vaahtoa ja skumppaa ja mansikoita (tai laadukasta suklaata).

Jättäisin lahjakortin toiseen tilasuuteen. Ainakin minä haluaisin olla miehen kanssa illan kahden, jos kerrankin päästäisiin. Ja hoidot myös rentouttavat, niin että saattaa väsymys iskeä. Samoin joku kasvohoito tms. voi olla sellainen, että iho alkaa kukkia.

Kylppäriin hankkisin laadukasta shampoota, hoitoainetta ja rasvaa. Hieroisin vaimoani ja pesisin vaimoni itse. Esim. päähieronta on ihanaa.

Lisäksi ostaisin vielä laadukasta viiniä huoneeseen, koska ollaan loppasuita. :) ja ehkä jotain pikkunaposteltavaa, esim. viinirypäleitä.

Riippuu ihmisestä, mutta myös semmoinen syötävä body-suklaa on ihan hauska esileikkiin. Saa varmaan alan liikkeistä.

Erittäin hauskaa iltaa!

ps. en ole bakteerikammoinen, mutta sain kyllä kerran hotellin kylpyammeesta virtsatie-infektion. Mutta jos mieheni tuollaista järjestäisi, pystyisin ehkä olemaan ajattelematta asiaa. Sano hotelliin pyyntö, että pesevät ammeen huolella.

Vierailija
58/63 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme viettäneet ihania hetkiä kylpyammeessa hotellihuoneessa.

- Shampanja toimii aina, mansikat sen parina erinomaisesti

- Joku ihana vaahtokylpy.

- Hyvä illallinen viineineen

- Ehkä vielä hyvää viiniä tai toinen pullo shampanjaa illaksi - jos olette tottuneet. Ei kannata tietenkään juoda liikaa :) Mutta siis jos sietokykynne kestää iltapäivän /illan aikana pari lasia shampanjaa, ruokaviinin ja vielä yötä vasten sängyssä vähän shampanjaa niin why not :)

Ehkä vielä jotain pientä suolaista naposteltavaa huonepalvelusta :)

- Ja minä en todellakaan haluaisi vain nukkua. Hyvä, hiipivä ja hemmoteleva seksi kruunaisi illan.

Vierailija
59/63 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes ohimeneväksikään ystäväksi....

Jos epäilee edellisten vieraiden hygieniaa/siivoojaan ahkeruutta, niin rakastava siippahan aina voi sipaista ammetta kloorilla, pönttö!

Taidat olla kuin tuo entinen tuttavamme, joka ostatutti itselleen lähes upouuden asunnon ja hyperventiloi "käytetyllä uunilla" (joo-o kokonaista 2 kertaa!) ja pani miehensä hankimaan uuden hellan ja uunin ja jääkaapin ja seinät ja ja ja...

No ensteks meni perheen budjetti sekaisin, sitten tuli käytettyä sitä uutta hellaa ja sekin meni käytetyksi ja nyt meni vaimo kiertoon...

No mutta alkuperäiseen kysymykseen:

mikään ei voita vaahtokylpyä ja rauhallista, hellää sivelyä. Joten viihtykää - aah - kylvyssänne!

Vierailija
60/63 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kustannukset vedetään niin minimiin, että siivous on: näkyvät roskat, NÄKYVÄ lika kylppärissä, lakanoiden ja pyyhkeiden vaihto ja roskisten tyhjennys.

Ei ole niiden siivojien vika. Työaika mikä on ja 12.00 luovutetaan huoneet, ja jumalaton rumba sen jälkeen. Mietiikää sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi