Hotelliyö ja kylpyamme
Ajattelin hemmotella hieman vaimoa pienellä hotellipaketilla. No, otsikosta voi päätellä mitä huoneesta löytyy, mutta olisko vinkkiä mitä tuohon kylpyammeeseen voisi liittää? Ensimmäiseksi kaikille varmaan tulee mieleen se yksi asia mutta jotenkin voisi hemmotella ennen muita puuhia.
Mitä sinä haluaisit romanttiselta illalta?
Kommentit (63)
Mä haluaisin vain nukkua jos päästäis kahdestaan hotelliin!
Senhän näkee jo siitä, miten hän kirjoittaa. Mutta älä välitä, ap, hänen elämänsä on niin paljon ankeampaa kuin sun. Kynttilöitä/ tuikkuja ja jotain ihanaa kylpyöljyä. Melkein suosittelisin, että antaisit vaimosi kylpeä yksin ja kaikessa rauhassa (ellei hän pyydä sinua mukaan ammeeseen), pesisit ja kuivaisit hänet, levittäisit vartalovoiteen jne. Rauhallinen, rentouttava nautinto ilman seksinkiiltoa silmissä. Siitä ainakin minä pitäisin.
että meillä ei kylpyammeessa sexi onnistunut edes 7-vuoden harjottelun jälkeen:)mutta onhan siellä sänky,ihanalta kuulostaa
Ei sitä kai tarvitse kaikkea sutaista hetkessä loppuun saakka?
eikä hellittelyä tarkoituksenmukaisesti, että saa seksiä.
Lasten ollessa pieniä voi naisella olla äärettömästi univelkaa. Itse ainakin haaveilin pahimpaan aikaan vain, että saisin olla hetken yksin ja nukkua ja aikaa itselleni.
Jos siinä vaiheessa mies olisi tilannut hotellihuoneen ja hellittelyt ajatuksena, että sipaisenpas vähän eukkoa niin jos se jaksais antaa pillua, olisin loukkaantunut.
Nyt kun lapset on isompia ja univelka ei ole niin iso, olisin innoissani pitkitetystä esileikistä kylpyammeineen.
kaikille naisille se seksi ei ole välttämättä mikään paha juttu. siis mä ainakin oletan automaattisesti että jos kahdestaan päästään niin siihen sisältyy rakastelua ja PALJON! ja toki mies näin olettaa myös... usein lähdetään lomalle vain ja ainoastaan harrastakseemme mahottomasti seksiä :D
Kyllä meillä vaan hotelliyö, jos on rentoutumisesta kyse, molemmille tarkoittaa sitä, että on myös tilaisuus nauttia toisistamme - siis harrastaa paljon seksiä. Tosin en ole koskaan ajatellut sitä "panemisena" enkä koe, että miehelläni olisi "seksin kiilto silmissä". Tai sitten meillä molemmilla on, kun katsomme toisiamme silmiin ja haluamme toisiamme.
Viimeksi kesällä tallinnalaishotellissamme oli kylpyamme, kylpyvaahtoa, kynttilä ja tulitikkuja. Hyödynsimme tietenkin! Elämä menee pilalle, jos keskittyy ällöämään bakteereita. Kyllä hyvätasoisessa hotellissa uskaltaa kylpyammetta käyttää (se, joka rinnasti tilanteen laivan hyttiin, ei ehkä koskaan ole käynyt länsimaisessa viiden tähden hotellissa?).
Ap:n kysymykseen: vaahtokylpy kynttilänvalossa (toivottavasti hotelli ei ole tyypillinen suomalaispaikka, joka kieltää kynttilät...), kuohuviiniä (tai mikä parempaa, samppanjaa!) ja jotain yhteistä herkkua (vaikkapa käsintehtyjä konvehteja), kaunista musiikkia ja hieronta (esim. ihan hierontaöljyllä) kuulostaisi hyvältä. Riippuu ihan rahkeista, mutta makuni mukainen korulahja on klassinen valinta, josta ainakin itse ilahdun.
Jos aikaa on muuhunkin kuin hotellissa olemiseen, suosittelen pitkän kaavan, monen ruokalajin illallista jossain _hyvässä ravintolassa_, siis fine dining. Sille tosin tulee helposti hintaa aika paljon enemmän kuin hotelliyölle... Mutta on unohtumaton elämys ainakin sellaiselle, joka ei yleensä pääse nauttimaan yli sadan euron hintaisista ruoista. :)
vaan räväytä kunnolla ja varaa huone jossa on poreamme! Siis se tuntuu miljoonasti paremmalta kuin tavallinen amme ja siihen mahtuu paremmin kaks ihmistä.
Kylpyammeeseen tuoksukonfettia (koko kylppäri tuoksuu sitten ihanalle), altaan reunalle ja allastasolle tuikkuja, ei muuta valoa joten ihanan hämärää, kylmää kuoharia, jota nautiskeltiin vedessä sylikkäin loikoillen (onneksi oli iso amme ;)). Juteltiin ja muisteltiin yhteisiä kivoja hetkiä ja muistoja. Vähän siinä tuli alkulämmittelyä seksin suuntaakin ;)
Ammeessa lillumisen jälkeen sängylle loikoilemaan, mies rasvaili ja hieroi minua, samoin minä miestä. Rakastelua, yhdessä pötköttelyä ja lepäilyä, juttelua, viiniä..
Olipahan ihana ilta, ja muistan sen edelleen, vaikka aikaa on tosiaan kauan, raskauden ja vauvan kanssa on vaan taas jäänyt kaikki yhteiset lomaset. Pitäisi taas lähteä tuollaiselle vkl reissulle, ne piristää kummasti arkea, kuopuksella on jo sen verran ikää, että hyvinkin päästäisiin illaksi :)
Minusta ihana idea, enkä edes ajattele pöpöjä, tai "pakko seksiä", ihme tiukkapipoja.
ap:lle ja vaimolle toivon ihanaa, ja rentouttavaa hotelliyötä :)
Jos siinä vaiheessa mies olisi tilannut hotellihuoneen ja hellittelyt ajatuksena, että sipaisenpas vähän eukkoa niin jos se jaksais antaa pillua, olisin loukkaantunut.
Millaisten miesten kanssa te olette naimisissa / miten oikein suhtaudutte seksiin, kun retoriikka on tätä tasoa? Kuten todettu jo aiemmassa vastauksessa (numeroa en muista), meillä seksi ei ole koskaan "pillun antamista". Argh. :O
etukäteen, että huoneessa todella on kylpyamme jos sen romanttisen yllärin haluat ammeessa järkätä. Meille on jo monta kertaa käynyt niin, että ammetta ei olekaan ollut, vaikka niin on annettu ymmärtää hotellin nettisivuilla.
Ruusunlehtikylpy, ehdottomasti! Mikään ei ole niin ihanaa kun ruusun terälehdet kylpyammeessa. Ja tosiaan kuohuviiniä, kynttilöitä (hotellin luvalla tietty) ja romanttista rauhallista musiikkia...
kyllä se loukkaa,kun toinen on seksinkiilto silmissä.
Parasta olisi saada levätä ja käydä valmiiseen ruokapöytään..ilman mitään illallisia taka-ajatuksia.
Kaikki kliseet: kynttilät, kylpy, shampanja, mansikat jne.
vaimokin on yhtä pirteä ja virkeä kuin mies tuntuu olevan ;).
Itse en olisi innostunut ko viikonlopusta,kun päätarkoitus kuulostaa miehellä olevan seksissä...
Ei jaksa,että aina joku vaatii minulta jotain.Lapset päivsin ja mies iltaisin/öisin.
Pitäähän minullakin joskus nukkua tai saada olla vaan.
Se kannattaa siis unohtaa samantien.
Muuten oletkin saanut jo hyviä ehdotuksia.
mä en ainakaan tiedä, miten jaksaisin innostua kynttiläillallisista ja kylvyistä, kun ei koskaan ole aikaa nukkua kunnolla tai olla hetkeäkään yksin.
hotellihuoneessa!!!!!!!!!
Ja muistakaa nukkuakin vähän ;).
koska kotonakin se arvostus on mitä on.
Voishan sen illallisen joskus kotonakin toteuttaa tai huomioida sitä vaimoa siellä kotonakin enemmän!?
Mutta kiva ois päästä nukkumaan rauhassa ja syömäänkin tietty.
Että vaimo on kuoleman väsynyt?
Yritin katsoa, mutten löytänyt. Itselle moinen hemmotteluilta sopisi oikein hyvin, eikä yötä tarvitsisi haaskata nukkumiseen. ;)
Kaikilla naisilla ei ole krooninen univelka (mikä on tietysti vaikea käsittää jos itsellä on...) ja osa meistä jopa nauttii noista "kliseistä" ihan vaan sen takia, että ruusukylvyt ja kuohuviinit on kotona ihan turhan arkisia.
Ihan ammattini puolesta teen työtä virusten ja bakteerien parissa, skitso en ole. Helsingissä tullut testattua mm. Radisson SAS, KÄMP ja Simonkenttä, eikä siivouksentaso pesutiloissa vakuuttanut. Romanttista iltaa teille kuitenkin.
kuorsata vierekkäin :( kyllä meillä on aina ollut aikaa rakastella vaikka tunti, sitten nukkua aamulla pitkään. joskus rakastellaan ja jätetään aamupala väliin, haetaan vaikka kaupasta sitten sämpylät...