Hotelliyö ja kylpyamme
Ajattelin hemmotella hieman vaimoa pienellä hotellipaketilla. No, otsikosta voi päätellä mitä huoneesta löytyy, mutta olisko vinkkiä mitä tuohon kylpyammeeseen voisi liittää? Ensimmäiseksi kaikille varmaan tulee mieleen se yksi asia mutta jotenkin voisi hemmotella ennen muita puuhia.
Mitä sinä haluaisit romanttiselta illalta?
Kommentit (63)
etoo ajatus noista hotellin kylpyammeista, kun ei tiiedä mikä kuppaperse siel on edellisenä yönä lojunut ja kun tietää millanen huuhtasu se ammeen pesu kiireessä on. Et se siitä kylpyammeromantiikasta.
etoo ajatus noista hotellin kylpyammeista, kun ei tiiedä mikä kuppaperse siel on edellisenä yönä lojunut ja kun tietää millanen huuhtasu se ammeen pesu kiireessä on. Et se siitä kylpyammeromantiikasta.
et ihmiset osaa olla negatiivisia..
kyllähän siellä haloo käy siivoojat ja varmasti siivoavat joka paikan ellet oo sitä älynny itse!
et ihmiset osaa olla negatiivisia.. kyllähän siellä haloo käy siivoojat ja varmasti siivoavat joka paikan ellet oo sitä älynny itse!
mutta kyllä hotellien, laivojen hyttien jne siivoaminen on luvattoman huonoa. Olen mm löytänyt hotellin sängyn alta käytetyn kortsun, vessapaperirulla on ollut aivan kusessa ja märkä, kerran petauspatjassa märkä läntti, laivan hytissä veret seinässä jne...
vaan siistivät paikat puhtaan näköisiksi. Aikaa on muutama minuutti per huone.
Kannattaa se amme ainakin kuumalla vedellä huuhdella ennen käyttöä!
Mistä muuten tietää, että missä huoneissa on kylpyamme, jos netistä varaa? Vai pitääkö olla sviitti?
Kynttilöitä, tuoksuvaa kylpyvaahtoa, paikat posliiniksi yhteistuumin, hyvää syötävää.
en ainkaan niin että olisi itsestään selvää,e ttä on "pakko antaa". Musta olis tosi kuvottavaa, jos mies haluaisi "hemmotella " sillä oletuksella, että sitten pannaan. Mä en kaipaa muuta kuin unta. Edes vähän unta. Mut niin paljon kuin mahdollista unta.
Tolle bakteeri kammolle terveisiä! Voin kertoa että se hotelli mihin olen vaimoa viemässä ei ole ihan "perussettiä".
Toinen asia, en ole kysynyt mitä kammota, vaan millä hemmotella.
Perkule että ottaa pattiin noi skitsofreenikot!
Tolle bakteeri kammolle terveisiä! Voin kertoa että se hotelli mihin olen vaimoa viemässä ei ole ihan "perussettiä".
Toinen asia, en ole kysynyt mitä kammota, vaan millä hemmotella.
Perkule että ottaa pattiin noi skitsofreenikot!
Mun mies tekisi tuon saman, jos sillä olisi rahha:)
Skumppaa ja mansikoita, nauttikaa:=)
voithan sä huuhtasta sen ammeen, kauheen vaikeiksi jotkut tekee asiat :D itelläni on aina tapana hotellissa huuhtasta amme, hirvee vaiva!
mut ihana ajatus ja tosiaan ethän sä tarvitse kuin himmeän valaistuksen ja ihania herkkuja. hajustettua hierontaöljyä jolla voitte hieroa toisianne.
kadehdin vain vaimoas...
Tee illasta vain teidän näköinen, vaimosi näköinen. Hyviä ideoita tässä on jo tullutkin.
palohälyttimet soimaan ;)Ihan vaan vinkkinä ettei tule kylmää suihkua niskaan.
Ihana tapa hemmotella vaimoasi, saistko järjestettyä hieronnan hotellilta? Se voisi olla aika kiva ylläri. Onnea hemmotteluhetkelle! Ihanaa, kun joku mies viitsii miettiä tällaisia juttuja :)
Kannattaa varmistaa, onko hotellihuoneessa luvallista polttaa kynttilöitä. Kaikissa ei välttämättä ole. Saattaapi romanttinen ilta saada ikävän lisän, jos hotellin henkilökuntaa ryntää sisään sammuttimen kanssa ;-)
Tunnet itse varmasti vaimosi parhaiten, mutta koska vinkkejä kysyt, niin annetaan: Hierontaöljy on jo kerrottu. Samoin kuohuviini/shamppanja ja pikkuherkut. Itse pitäisin siitä, että saisin kerrankin pukeutua hieman paremmin ja että myös mieheni pukeutuisi kunnon pukuun ihan vain minua varten. Sitten hienoon ravintolaan syömään ja sitten vasta sinne hotellihuoneeseen.
Halvemmasta päästä hemmottelua on tuoda iltaan jokin romanttinen muisto niiltä ajoilta, kun (ensimmäistä kertaa) olitte umpirakastuneita. Jos ei muuta, niin sanallisesti muistellen. Parasta tietty olisi, jos voisitte palata samaan paikkaan tai löytäisit samoja makuja tai tuoksuja iltaan.
hostellissa ja hienoimmissakin hotelleissa. Roskat ja pahimmat tahrat pois, se riittää.
kun "pakko antaa" ts sellaisen käsityksen viestistä ainakin saa,että vaan SE on miehellä mielessä???
Naiset voi joskus haluta vaan lähellä oloa,ilman taka-ajatuksia.
seuraavaa. me käydään tosi usein ulkona syömässä jne. joten jos pääsen mieheni kanssa kahdestaan niin haluan vain olla siellä hotellihuoneessa enkä enää pynttäytyä syömään. eli mieti, käykö vaimosi paljon ulkona syömässä, haluaisiko hän mieluummin iltapalaa vuoteessa vai hienossa ravintolassa??
mut sit taas mulle ois ihan mieletöntä saada joku pieni lahja. mun mies ei juuri koskaan osta mitään lahjoja ja aina jos saan jonkun semmosen niin se on todella ihanaa.
kaikille naisille se seksi ei ole välttämättä mikään paha juttu. siis mä ainakin oletan automaattisesti että jos kahdestaan päästään niin siihen sisältyy rakastelua ja PALJON! ja toki mies näin olettaa myös... usein lähdetään lomalle vain ja ainoastaan harrastakseemme mahottomasti seksiä :D
Olen todella pahoillani puolestane, jos seksi miehenne kanssa on noin vastenmielistä. Kannattaa kertoa sille ukolle ihan suoraan, että ei osaa hommiaan. Kyllä varmasti tekee mieli jos itsekin saa nautintoa.
T: Nainen, jonka mielestä ap:n suunnitelma kuulostaa ihanalta!
PS Vähän hämyä, samppanjaa ja mansikoita. Hierontaa, kylpyä ja hyvää seksiä.
tiedoksi että tietokoneen hiiri on on usein kaikkein pöpöisin paikka kotona. Jopa pöpöisempi kuin vessa.
"The computer mouses, were found to have an average of 690 CFU - more than twice the concentration found on doorknobs and handles in public toilets.
The detected bugs include all kinds of bacteria including pathogenic ones."
Että PÖÖ vaan ja muistakaa varoa...
kynttilöitä jos voi laittaa niin siihen kylpyammeen reunalle tai jonnekin ettei muuta valoa ole..
ruusun terälehtiä veteen.
osta mansikoita ja kermavaahtoa ja syötä vaimoa :)
shampanjaa mukaan myös.. luulen että tykkäisi