Voisitko olla naimisissa miehen kanssa...
- joka ei omista pukua (eikä edes halua hankkia)
- jolla on tasan yhdet farkut ja loput housut verkkareita
?????
Kommentit (42)
Ja käytännön elämässä tulisi kyllä kovasti hankaluuksia, koska hän joutuisi useinkin pukeutumaan muuhunkin kuin farkkuihin tai verkkareihin.
Tuo asenne on kyllä outo, ettei periaatteesta halua pukua hankkia. Kertoo aika paljon ihmisestä.
Mutta mahdollisesti en voisi, kun olen nainut miehen, jolla on suurempi vaatevalikoima kuin mulla.
käyttää verkkareita ainoastaan jalkapallokentällä tai lenkkipolulla...
jos tosiaan vaatteet ihan oikeasti on kriteeri teillä, niin kyllä tosiaan tiedänkin sietää sitten miehen mieliksi olla se minari päällä ja korkkarit jalassa 24/7..
Miehellä on yhdet käyttökelpoiset farkut ja itseasiassa samaten minulle.. Ollaan vähän rennompaa porukkaa...
Ja käytännön elämässä tulisi kyllä kovasti hankaluuksia, koska hän joutuisi useinkin pukeutumaan muuhunkin kuin farkkuihin tai verkkareihin. Tuo asenne on kyllä outo, ettei periaatteesta halua pukua hankkia. Kertoo aika paljon ihmisestä.
kerroppas nyt sitten, mitä se sun mielestä ihmisestä kertoo? Annahan kuulua? =)
9
Kuljetteko sielläkin VERKKAREISSA??? Kyllä reno voi olla siistissäkin asussa, verkkarit on kyllä ihan rimnanalitus ja yleensä tyypit on näitä yipainoisia, röökaavia pilottitakkeja... Huoh.
jos tosiaan vaatteet ihan oikeasti on kriteeri teillä, niin kyllä tosiaan tiedänkin sietää sitten miehen mieliksi olla se minari päällä ja korkkarit jalassa 24/7..
Miehellä on yhdet käyttökelpoiset farkut ja itseasiassa samaten minulle.. Ollaan vähän rennompaa porukkaa...
eikä arvosta toisten ihmisten juhlatilaisuutta (esim. häät, ristiäiset, hautajaiset jne. joissa aikuisella miehellä KUULUU olla puku).
kerroppas nyt sitten, mitä se sun mielestä ihmisestä kertoo? Annahan kuulua? =)
9
Kuljetteko sielläkin VERKKAREISSA??? Kyllä reno voi olla siistissäkin asussa, verkkarit on kyllä ihan rimnanalitus ja yleensä tyypit on näitä yipainoisia, röökaavia pilottitakkeja... Huoh.
jos tosiaan vaatteet ihan oikeasti on kriteeri teillä, niin kyllä tosiaan tiedänkin sietää sitten miehen mieliksi olla se minari päällä ja korkkarit jalassa 24/7.. Miehellä on yhdet käyttökelpoiset farkut ja itseasiassa samaten minulle.. Ollaan vähän rennompaa porukkaa...
ettekö te tunne muita housuja, kun verkkarit ja farkut ja puvunhousut? Onhan niitä nyt muitakin vaihtoehtoja.. ;) Itse olen kotiäitinä ja mulla on yleensä lasten kanssa ollessa ulkonakin ihan vaan tuulihousut taikka sitten vähän siistimmät jotkut mustat housut ja mies on edelleenkin metallimies, joten ei tarvi pukuhousuja töissä käytää.. Kylllä silläkin muita housuja löytyy; tuulihousua ja reisitaskuhousua yms... Ja siis siistejä housuja ihan omistetaan molemmat... =)
9
Ei käy töissä, on köyhä, eikä noita juhlatilaisuuksia ole?
Elän itse sellaista elämää joka edellyttää omistamaan muitakin vaatteita kuin verkkareita.
Puolisoni pitää olla kiinnostunut samoista asioista kuin minunkin, tietysti. Näin ollen näyttelyt, teatterit, firman avec-tilaisuudet, suvun juhlat (häät, ristiäiset, syntymäpäivät, hautajaiset..)tulee miehen olla mukana ja niissähän ei olla muissa vaatteissa kuin puvussa!
Kyllä pukeutuminen kertoo ihmisestä. Jos joku omistaa vain verkkareita ja farkkuja, kertoo se siitä, että kyseisen ihmisen intressit eivät ole lähelläkään omiani.
Elämässä on katsos tilaisuuksia joihin on laitettava puku. Ei mustia farkkuja..
Ei käy töissä, on köyhä, eikä noita juhlatilaisuuksia ole?
Ja käytännön elämässä tulisi kyllä kovasti hankaluuksia, koska hän joutuisi useinkin pukeutumaan muuhunkin kuin farkkuihin tai verkkareihin. Tuo asenne on kyllä outo, ettei periaatteesta halua pukua hankkia. Kertoo aika paljon ihmisestä.
kerroppas nyt sitten, mitä se sun mielestä ihmisestä kertoo? Annahan kuulua? =) 9
Eli elämäntilanteesta kertoo sen, että ei sopiaalisen elämän tai työtehtävien puitteissa joudu tilaisuuksiin joissa pitäisi pukeutua tietyn koodin mukaisesti. Ja nimenomaan tuo asenne - jo on sitä mieltä ettei aio hankkiakaan, niin mielestäni tuo on kohtalaisen kypsymätön ja perusanarkistinen asenne, ei minua varten. Minun kanssani mies joutuisi tilanteisiin joissa pitää pukeutua tietyn koodin mukaisesti. Ja luulisi että jokaisella on jossakin vaiheessa elämää esim. suku- tai perhejuhlia, joihin pitää pukeutua pukuun. Huonoa käytöstä osoittaa tuollainen ettei periaatteesta aiokaan pukua hankkia. Ja yhdet farkut, no siitä ei varmasti tarvinne kauheasti kommentoida. Verkkareissako se loppuaika ollaan? Kai hän joskus liikkuu kodin ulkopuolellakin?
Kertoo jotakin sinustakin jos tuollaista edes pitää kysyä että mitä tuo kertoo ihmisestä.
se ole kiinni onko verkkarit vai mitkä..
oma mies käyttää vaan collegehousuja ja reisitaskuhousuja eikä farkkuja suostu pitämään..
mitäs sitten vaikka verkkareissaki kulkisi :)
en katso tuota pukeutumista niinkään vaan luonne yleensä ratkasee ja kyllä se ulkonäkökin
Ollaan vähän rennompaa porukkaa...
ettekö te tunne muita housuja, kun verkkarit ja farkut ja puvunhousut? Onhan niitä nyt muitakin vaihtoehtoja.. ;) Itse olen kotiäitinä ja mulla on yleensä lasten kanssa ollessa ulkonakin ihan vaan tuulihousut taikka sitten vähän siistimmät jotkut mustat housut ja mies on edelleenkin metallimies, joten ei tarvi pukuhousuja töissä käytää.. Kylllä silläkin muita housuja löytyy; tuulihousua ja reisitaskuhousua yms... Ja siis siistejä housuja ihan omistetaan molemmat... =) 9
Ja kuinka ollakaan, taas sieltä tuli tämä "ollaan vähän rennompaa porukkaa". Joillekin se on vaan niin käsittämätöntä että jotkut voivat ihan rennosti olla pukuunkin pukeutuneena. Ja jopa juuri sen takia voivatkin ottaa rennosti että ovat asianmukaisesti pukeutuneet. Minä en olisi hetkeäkään rentona jos mieheni jostain ihmeen syystä olisi julkisella paikalla reisitaskuhousuihin tai tuulipuvun housuihin pukeutuneena.
kerroppas nyt sitten, mitä se sun mielestä ihmisestä kertoo? Annahan kuulua? =) 9
Eli elämäntilanteesta kertoo sen, että ei sopiaalisen elämän tai työtehtävien puitteissa joudu tilaisuuksiin joissa pitäisi pukeutua tietyn koodin mukaisesti. Ja nimenomaan tuo asenne - jo on sitä mieltä ettei aio hankkiakaan, niin mielestäni tuo on kohtalaisen kypsymätön ja perusanarkistinen asenne, ei minua varten. Minun kanssani mies joutuisi tilanteisiin joissa pitää pukeutua tietyn koodin mukaisesti. Ja luulisi että jokaisella on jossakin vaiheessa elämää esim. suku- tai perhejuhlia, joihin pitää pukeutua pukuun. Huonoa käytöstä osoittaa tuollainen ettei periaatteesta aiokaan pukua hankkia. Ja yhdet farkut, no siitä ei varmasti tarvinne kauheasti kommentoida. Verkkareissako se loppuaika ollaan? Kai hän joskus liikkuu kodin ulkopuolellakin? Kertoo jotakin sinustakin jos tuollaista edes pitää kysyä että mitä tuo kertoo ihmisestä.
kun se mies on edelleenkin metallimies, eikä tarvi pukua pitää ja minähän kirjoitin jo ekassa viestissäni,että omistaa yhden ja ainoan puvun, joka häitä varten ostettiin.. Ja edelleenkin on muitakin housuja kuin verkkareita ja farkkuja.. voi hohhoi, tuota ihmisten tyhmyyttä.. Erittäin hyväkäytösinen mies mulla ja ylikohtelias ja ei ihan tyhmimmästä pääsätkään... Ja ihana isä ja luotettava kumppani, ei mikään 24/7 työskentelevä yrittäjä jolle työt on numero 1, sellanen mies mulla...
Itse olen sen verran fiksu,ettei mulle tulisi mieleenikään miettiä jostain ihmisestä mitään sen perusteella,miten hän pukeutuu.. Moni kakku päältä kaunis ja silleen...
9
Elän itse sellaista elämää joka edellyttää omistamaan muitakin vaatteita kuin verkkareita. Puolisoni pitää olla kiinnostunut samoista asioista kuin minunkin, tietysti. Näin ollen näyttelyt, teatterit, firman avec-tilaisuudet, suvun juhlat (häät, ristiäiset, syntymäpäivät, hautajaiset..)tulee miehen olla mukana ja niissähän ei olla muissa vaatteissa kuin puvussa! Kyllä pukeutuminen kertoo ihmisestä. Jos joku omistaa vain verkkareita ja farkkuja, kertoo se siitä, että kyseisen ihmisen intressit eivät ole lähelläkään omiani. Elämässä on katsos tilaisuuksia joihin on laitettava puku. Ei mustia farkkuja..
Ja minulla kyllä ihmisen kokonaisuutta arvioitaessa myös käytystavat ja pukeutuminen oleellisena osana sitä ovat hyvinkin tärkeä osa.
Mutta meitä on niin moneen lähtöön, se on hyvä että kukin vertaisensa löytää.
Minulle ei koskaan tulisi tuollaista tilannetta että "mikäpä siinä jos mies pukeutuukin verkkareihin, luonne ratkaisee". Tuo kertoo jo riittävän selkeästi sen, ettei kyseessä ole ihminen jonka kanssa minulla olisi mitään yhteistä.
Ja kuinka ollakaan, taas sieltä tuli tämä "ollaan vähän rennompaa porukkaa". Joillekin se on vaan niin käsittämätöntä että jotkut voivat ihan rennosti olla pukuunkin pukeutuneena. Ja jopa juuri sen takia voivatkin ottaa rennosti että ovat asianmukaisesti pukeutuneet. Minä en olisi hetkeäkään rentona jos mieheni jostain ihmeen syystä olisi julkisella paikalla reisitaskuhousuihin tai tuulipuvun housuihin pukeutuneena.
voin kasittää sen,että joku voi ottaa rennosti puvussakin... Anteeksi jos lausahdukseni nyt noin koville otti... voi jösses, sanon minä... =DD
9
ei se kerro pelkästään ihmisestä vaan myös hänen varallisuudestaan. Seuraan muotia ja tiedän tyylini, mutta minulla ei ole yksinkertaisesti varaa toteuttaa sitä. Juhlien lähestyessä hikoilen, että mitäs nyt ylle. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa arvostanko juhlia vai en. Haaveilen, että jonakin päivänä olen sen verran rahoissani, että voin ostaa säännöllisesti kauniita ja minulle sopivia vaatteita, eikä hintalappua tarvitse tuijottaa.
voinut ihastua moiseen ilmestykseen