Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehelle päälle ristiäisiin??

Vierailija
07.10.2009 |

Ei ole varaa ostaa koko pukua. Käykö mustat siistit farkut? Minkälaisen paidan ostamme noiden farkkujen kanssa?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällä ristiäisissä.

Eli kunhan on siistiä ja puhdasta! Ja ehjää!

Eikä ole niitä verkkareita.

Mustat farkut käy toki, kunhan ovat EHJÄT, puhtaat ja nukattomat jne. Niiden kanssa valk.kauluspaita tai jokin esim vaal.sininen kauluspaita.

Jos kuitenkin pystytte niin käykää katsomassa edulliset suorat housut, ei pukua. Ilman puvun takkia kyllä pärjää. Lisäksi näille housuille on varmasti tulevaisuudessa käyttöä.. mahd tulevia häitä, ristiäisiä, hautajaisia tms ajatellen.

Meillä miehellä on tasan yksi puku, siinä on vihittu ja sitä käytetty hautajaisissa.

Lapsien ristiäisissä miehellä ei ollut pukua. Suorat housut, valk paita.. Pojan ristiäisissä sininen kravaatti ja tytön vaal punainen.

Vierailija
42/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin menimme arkisesti maistraatissa.

Nyt kyllä pärähti päivän parhaat naurut. Mitä sillä paikalla on merkitystä? Kyllähän miehen kuuluu pukeutua omaan juhlaan ja nyt tietysti tulevaan lapsen juhlaan asianmukaisesti.

Oliko kenties Crocsit jalassa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä lapsia jos ei ole varaa ostaa edes pukua? kyllä joka duunarilla on puku oltava vaikka sitä harvemmin käyttäs..

Vierailija
44/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden farkkujen kanssa lyhyt hihainen kauluspaita?

ap

Vierailija
45/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehän voitte pitää vallan hyvin sellaset "pieni talo preerialla" -teemaristiäiset. Tule kertomaan av:lle, miten teeman toteutitte. Täällä on välillä niin kovin konservatiivista kirjoittelua.

Vierailija
46/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lapsia.

ap

Vierailija
47/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden farkkujen kanssa lyhyt hihainen kauluspaita?

ap

sellainen verkkomateriaalia oleva ;)

Vierailija
48/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut pukua kun ei oo ikinä ollu tarvetta. Mikä siinä on niin kamalaa?

Vierailija
49/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodesta lyhythihaista. Pitkähihainen. Laita vaikka joku limevihreä kauluaspaita. se tois vähän väriä synkkään syksyyn.

Vierailija
50/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehän voitte pitää vallan hyvin sellaset "pieni talo preerialla" -teemaristiäiset. Tule kertomaan av:lle, miten teeman toteutitte. Täällä on välillä niin kovin konservatiivista kirjoittelua.

Kuten sanoin, meillä ei lapsia ole kastettu ja tuleviakaan lapsia ei kasteta (emme kuulu kumpikaan kirkkoon). Häät oli country and western teemalla (naura pois vaan). Ihan vaan sen takia, että tuo kuuluu aika vahvasti meidän elämän tyyliin ja on osa meitä. Häissä kyllä tanssittiin ihan perinteiseen suomalaiseen musiikkiin, mutta..

Ja tuosta miehen takista, se ei siis ole sellainen perinteinen puvun takki vaan jos olette katsoneet jotain lännen sarjaa (esim. Tohtori tuli kaupunkiin sarjassa miehillä on tuollaiset takit), niin takki on sellainen.

Mä en tajua, että miksi jokaisella miehellä pitäisi olla puku, jos siinä ei viihdy, niin voi, voi. Juhlathan siinä menee pilalle, jos vaatteet vituttaa.

Ja hei muuten, mulla ja miehellä ei löydy sandaaleiden ja supikkaiden lisäksi muita kenkiä kuin bootseja ja nuo ovat syksystä kevääseen jalassa, päässä on stetson ja päällä sellanen cowboy takki (joita niitäkin löytyy kummaltakin muutama erilainen).

Tarkemmin ajatellen, en ole muuten ikinä nähnyt appiukollakaan mitään pukua, sillä on aina juhlissa jotkut suorat housut ja kauluspaita. Kraka löytyy todella harvoin.. Ja appi on sentäs jo 65 vuotias.

Miehelläni on kesällä lyhythihainen paita, talvella yleensä pitkähihainen.

Ja tiedänpäs muuten yhden toisenkin vanhemman miehen jolla ei ole pukua, kyseinen mies käyttää kansallispukua jokaisessa kissanristiäisessä..

T:40?

Vierailija
51/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut pukua kun ei oo ikinä ollu tarvetta. Mikä siinä on niin kamalaa?

juhliin SOPIVA asu! Ainakin av-mamman mukaan.

Kyllä ne farkut voi olla siistit jopa häihin ja hautajaisiin! Ja varsinkin ne MUSTAT, siihen kun yhdistää jonkun kivan värillisen kauluspaidan, niin avot! Ja jos on sellainen mies, että tykkää slipovereista, niin sellaisenkin voisi laittaa päälle tai sitten jonkun neuleen.

Vierailija
52/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Elloksen sivuilta : miehet -> neuleet ja se eka on musta jo ok.

-Musta/valk kauluspaita+musta neule tai

-valkea kauluspaita+harmaa/musta raidallinen neule

-tai punamusta yhdistelmä.

Kaikki hyviä mustien farkkujen kanssa. Huomasin että sieltä saa kolmella kympillä kauluspaidan ja neuleen.

Vierailija
53/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa veikeille, mäkin haluun supikkaat!! :)

Vierailija
54/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa veikeille, mäkin haluun supikkaat!! :)

Vierailija
55/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhythihainen kauluspaita ei oikein kay, mutta sen voi laittaa neuleen alle, ne hihat ei silloin nay.

neule jokin yksivarinen ja v-aukkoinen niin ne kauluspaidan kaulukset nakyy kivasti sielta. neuleen variksi esim. harmaa, musta tai tummansininen, riippuen vahan kauluspaidan varistakin.

Vierailija
56/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielesta kaikki kantri-western-pukeutujat on aika naurettavia pelleja ja kauheen noloja mutta taa nyt on vaan mun mielipide.

Vierailija
57/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielesta kaikki kantri-western-pukeutujat on aika naurettavia pelleja ja kauheen noloja mutta taa nyt on vaan mun mielipide.

Sä voit olla ihan vapaasti tuota mieltä, ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. Mutta meillä tuttavapiiri koostuukin suurimmaksi osaksi country & western ja kansantanssi tyypeistä.

Mun mielestä kaikki heaverit, gootit ja "massatyypit" on naurettavia. Tarkoitan tolla massatyypillä sitä, joka pukeutuu tylsästi farkkuihin ja pitkähihaiseen Marimekon trikoopaitaan ym. kun KAIKKI muutkin pukeutuu niin, eihän sitä voi olla erilainen, ettei hiekkiksellä muut mammat kato pitkin nenän vartta ja naura sulle selän takana.

Ja hei, mitäs siihen sanot, että mulla ja miehellä on kummallakin lävistyksiä useampikin, samoin tatskoja (kyllä pieniä ja ne saa sukkien/hihojen/paidan alle piiloon. Ja miehellä ei todellakaan ole mitkään lyhyt hiukset.

Ihan ystävällisesti kysyn, että sä et taida tykätä kantrista? Kantria on muutakin kuin ne ylisiirappiset vollotus biisit, esim. bluegrass musiikkia on aika paljon erilaisempaa kuin tavis kantri. Ja et taida tuntea ketään kantri ihmistä henk.koht.?

T.40

Vierailija
58/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran yleisia ettei ne mua ainakaan hetkauta suuntaan tai toiseen.

kaikilla nyt vaan ei ole tarvetta osoittaa erilaisuuttaan pukeutumisella sitten teinivuosien jalkeen, mun mielesta kaikki keski-ikaiset gootti- tai kantrityypit on jotenkin vahan jaany sellaselle teiniasteelle kun pukeutumisella muodostetaan oma ryhma ja sitten kuulutaan siihen.

en ma nyt ihaile mitaan farkut ja maripaita-keski-ikainen nainen -lookiakaan, onhan se tylsa.

Vierailija
59/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran yleisia ettei ne mua ainakaan hetkauta suuntaan tai toiseen. kaikilla nyt vaan ei ole tarvetta osoittaa erilaisuuttaan pukeutumisella sitten teinivuosien jalkeen, mun mielesta kaikki keski-ikaiset gootti- tai kantrityypit on jotenkin vahan jaany sellaselle teiniasteelle kun pukeutumisella muodostetaan oma ryhma ja sitten kuulutaan siihen. en ma nyt ihaile mitaan farkut ja maripaita-keski-ikainen nainen -lookiakaan, onhan se tylsa.

Eikä kukaan meidän tutuistakaan, ei sen puoleen. Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin meidän poppoosta (10 henkilöä) kaikki ovat löytäneet tämän elämän tyylin vasta aikuisena :D Ja minä ja mies ei kyllä olla lähellekkään keskikäisiä ellei sitten 30 vuotiaat ole jo nykymaailman laskulla keski-ikäisiä :D

Mutta jos multa kysytään, niin se ei kuulu pätkääkään kellekkään, miksi joku haluaa pukeutua hipiksi ja elää jotain 60-luvun flower power elämää tai pukeutua koko ajan gootiksi. Itseppähän vaatteensa valitsee, aikuinen ihminen. T:40

Vierailija
60/87 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat housut, kauluspaita ja kravaatti ja vaikka irtotakki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän